Gå til innhold

Ærlig talt...nå er det nok!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 9/17/2020 at 3:10 PM, Anonym bruker said:

Jeg har skrevet her inne tidligere om kjæresten min som har en datter som flyttet til sin mor, ba meg dra til helv... osv. 
Hun bor hos sin mor og ting har roet seg. Hun har ingen kontakt med sin far hvis han ikke kontakter henne og hun gidder ikke treffe han hvis han ikke tilbyr henne noe som gagner henne. 
På mandag skal vi i familiebursdag og hun er invitert. Han sa at vi kunne hente henne, men da sa hun at hun vil ikke sitte på om jeg er i bilen. Det har da altså endt med at jeg må kjøre min bil og han må ta sin bil for å kjøre/hente henne. Jeg sa fra om at jeg syntes det er idiotisk og at han må slutte å føye henne. Han mener at slik må det være for hun må tross alt få være med i familieselskap. 
Er jeg vanskelig her? 

Anonymkode: 9154f...d25

Hadde ikke orket og være i et slik forhold. ender jo bare med at du ødelegger for far og datter

Anonymkode: 0e3cf...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si.. har ikke fått med meg hele historien her. Hvor lenge har du og han vært sammen? Hvor lenge har dette pågått?

Jeg var litt bich mot stemoren min jeg også da hun kom inn i livet til pappa. Da var jeg tolv og hadde hatt han alene i 6år. Det var slik jeg ville ha det. Så på henne som en trussel kanskje. 
Men hun bare fortsatte å være hyggelig til meg, uansett hva jeg sa. 
Så jeg ga opp etter hvert som jeg fikk opp øynene og skjønte at hun bare ville meg godt. Vi har ett kjempe godt bånd i dag💕😊

Anonymkode: 852f7...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kan si at du ikke kunne bli med denne gangen fordi han måtte ha tiden i bilen alene med sin datter, du blir med en annen gang. Han trenger ikke si at hun nektet bli med om du ble med, men hun vil skjønne hva han mener og igjen vil forhåpentligvis familien hans si at det var trist for de ville gjerne se deg også.

Da lyver han...

Anonymkode: 4c6f8...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...