Gå til innhold

Blir det 17. mai-feiring i 2021, tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tre ganger i mitt liv skal jeg klare å være med på å fikse 17. mai-fest for egne og andres unger. Så innmari stusselig å ikke orke å lage til at man heller vil ha unntakstilstand.

Synes alles unger at det var en super 17. mai? Mine synes den var kjempekjip i år.

Jeg tør ikke spå, men håper på fest, tog, skolearrangement og grilling med venner på kvelden. 

Anonymkode: a8440...e6e

Man gjør jo selvfølgelig jobben. Her har 6 klasse ansvar på 17 mai som gjør at man ikke får sett ungene i toget. Man må i så fall dele seg. En på skolen og en se tog. For oss i fjor så hadde det blitt vanskelig. En som elsker 17 mai og en som synes det er den verste dagen i året. En forelder som måtte på jobb og barnas far måtte reise bort. Vi var sjeleglade for at 17 mai ble som den ble og dagen ble flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Syngensang skrev:

Nja, eg har hatt trua eitpar år eg òg... 

Det kan da umulig kun være min bunad som henger i skapet og går opp i størrelse. For ikke snakke om beltet. Nå holder det ikke å knyte kjempeknute på forkleet og bruke den til å spenne ut beltet med. 

Jeg er sikker på dette her skjer med flere enn meg :)

Anonymkode: ee6fd...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Akkurat det var bonus i år😅 vår klasse hadde ansvaret og det var herlig å slippe den biten 

Den tanken hadde jeg også, men tror du ikke vi fikk brev i august hvor de forklarte at siden det ble som det ble i år har de endret det slik at 5.klasse har ansvaret i 2021 (var 4.klasse i år). Sånn passe snurt kan man si, juks og fanteri 😆😫

Anonymkode: d3f45...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den tanken hadde jeg også, men tror du ikke vi fikk brev i august hvor de forklarte at siden det ble som det ble i år har de endret det slik at 5.klasse har ansvaret i 2021 (var 4.klasse i år). Sånn passe snurt kan man si, juks og fanteri 😆😫

Anonymkode: d3f45...e03

Hahahaha! Typisk! Her er det 6 og 7 er fredet så vi går klar ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen vi kommer til mai 2021 har befolkningen skjønt at det var en enorm overreaksjon og regjeringen prøver å forsvare hvorfor man skal gjenvelge dem som har kastet bort mangfoldige milliarder.

Det blir stor fest 17. Mai 2021! 

Anonymkode: a7557...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tre ganger i mitt liv skal jeg klare å være med på å fikse 17. mai-fest for egne og andres unger. Så innmari stusselig å ikke orke å lage til at man heller vil ha unntakstilstand.

Synes alles unger at det var en super 17. mai? Mine synes den var kjempekjip i år.

Jeg tør ikke spå, men håper på fest, tog, skolearrangement og grilling med venner på kvelden. 

Anonymkode: a8440...e6e

Måtte komme sånt svar også. 

Selvfølgelig stiller man opp når det er vår tur - med et smil om munnen til og med! Men jeg liker det ikke likevel,  jeg blir super stressa av det, og bruker minst en uke på å komme til hektene igjen etterpå. 

Og joda, her syntes ungene også det var en knall toppers 17.mai i år!  Vi pynta både huset og oss som til vanlig 17.mai og hadde både 17.mai lunsj og middag med storfamilien.  Ingen som stresset og måtte rekke hverken det ene eller det andre. Var en avslappende dag som alle kunne nyte med lave skuldrer. Vi fikk KOSA oss! 

Anonymkode: 1ce19...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...