Gå til innhold

Blir det 17. mai-feiring i 2021, tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Blir nok som i år. 

Det er nok en større immunitet i befolkningen, men langt i fra stor nok. Og noen vaksine er nok ikke klar for folk flest enda.

Anonymkode: 29b18...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på smitten. Det er ganske mange som ikke skjønner at det er masse smitte som kan unngås hvis vi holder avstand, holder oss hjemme når vi er syke, ikke klemmer og ikke drar utenlands selv om landet man drar til er grønt (det er jo lov må vite). Det kommer jo og an på om folk gidder karantene, eller isolasjon for den saks skyld. Kort og godt, det kommer an på om folk tar situasjonen på alvor. 

Anonymkode: ece0d...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg det blir. Vi må lære oss å leve med Covid-19 i mange år fremover. 

Det ser ikke mye lyst ut for vaksine, nå det nå viser seg at folk kan bli resmittet og skikkelig syke på runde nr 2.  Likevel skal samfunn og folk få til å fungere så godt som vi får det til.  

Anonymkode: ee6fd...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og like greit er det! Eneste positive med corona er å slippe stresset med 17.mai. Mye koseligere å bare samles hele familien og grille og kose oss

Anonymkode: 1126f...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Syngensang skrev:

Tja, trur du eg kjem inn i bunaden til 2021? Syns det er eit like vanskeleg spørsmål😳

Jeg har definitivt troen på at du kommer deg inn i bunaden din til 17. mai 2021 :) 

Anonymkode: ee6fd...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Syngensang skrev:

Tja, trur du eg kjem inn i bunaden til 2021? Syns det er eit like vanskeleg spørsmål😳

Jeg har mer tro på din en min. Min henger pent i skapet og ler hver gang jeg åpner klesskapet. Til mitt forsvar er vi midt i en pandemi og bunaden ble sydd til konfirmasjonen min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper deg kan bli tog. Om hver skole går en runde i sitt nærmiljø kunne det vært hyggelig såfor store og små. Jeg håper ikke det blir en stor feiring slik som det pleier å være i byen her. Her møtes alle skolene i byen til tog i byen og der blir det tykt med folk. Skolen her har sluttet med arrangemang på skolen siden tiden mellom barnetog og folketoget blir vel knapp, men vet jo at dette er normalt de fleste steder og der er det ofte masse mennesker. 
 

15åringen snakket om 17mai her omdagen, hun håpet det skulle bli noe tog for hun ønsket veldig å gå i tog siste året på ungdomskolen siden videregående ikke har ett tog i den forstand. Men hun skulle overleve,for i år gikk hun i tog, de gikk noen venner på lang, lang rekke og vinket og sang til alle på sin vei. De gikk forbi husene til vennenesine, så de vinket fra hagen. Hun hadde en kjempe fin dag, selv om den var totalt anderledes enn ønskelig og vanlig. 

Anonymkode: fb73c...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at det vil bli en slags feiring, noe bør være mulig å gjennomføre utendørs, mrn at det vil bli begrenset og med restriksjoner tror jeg nok. 

Anonymkode: 2e236...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper den blir lik som 2020! Syntes årets 17 mai var helt knall! 👍 kunne godt hatt det sånn vært år. Men mest av alt håper jeg det blir som i år siden det neste år er vår tur å arrangere, og det har jeg bare ikke lyst til! 😖😅  

Anonymkode: 1ce19...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper den blir lik som 2020! Syntes årets 17 mai var helt knall! 👍 kunne godt hatt det sånn vært år. Men mest av alt håper jeg det blir som i år siden det neste år er vår tur å arrangere, og det har jeg bare ikke lyst til! 😖😅  

Anonymkode: 1ce19...081

Akkurat det var bonus i år😅 vår klasse hadde ansvaret og det var herlig å slippe den biten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være det samme som i 2020 for vår del. I år hadde vi en flott og rolig 17 mai, og 8 åringen med autisme sa det var den beste 17 mai hun noen gang hadde hatt.

Anonymkode: 04ec4...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper den blir lik som 2020! Syntes årets 17 mai var helt knall! 👍 kunne godt hatt det sånn vært år. Men mest av alt håper jeg det blir som i år siden det neste år er vår tur å arrangere, og det har jeg bare ikke lyst til! 😖😅  

Anonymkode: 1ce19...081

Samme her! 😅

HI

Anonymkode: d55a6...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir tog. Men ikke arrangment på skolen. Det er bare pes uansett. Men litt mer opplegg enn i år må vi få til. 

Anonymkode: a9fb6...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei og like greit er det! Eneste positive med corona er å slippe stresset med 17.mai. Mye koseligere å bare samles hele familien og grille og kose oss

Anonymkode: 1126f...164

Helt enig. Og for meg som ikke liker å reise er reiseforbud heller ikke noe som gnager meg🤣

Anonymkode: f453f...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg har mer tro på din en min. Min henger pent i skapet og ler hver gang jeg åpner klesskapet. Til mitt forsvar er vi midt i en pandemi og bunaden ble sydd til konfirmasjonen min 

Min passa ikkje i 2019 heller... Og eg tvilar litt på 2018, trur det var det året det var så vondt å gå med bunad. Eg har jo faktisk sydd om bunaden 2 go gsr sidan konfen, ein ut og ein inn, så trur kanskje eg skal sy om på meg sjøl denne gongen. Kanskje. Men det er jo veldig godt med is. Og sjokolade. Og øl. Og chips. Og det er vel ei stund til mai framleis? Dessuten blir det kanskje heilt forgjeves.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har definitivt troen på at du kommer deg inn i bunaden din til 17. mai 2021 :) 

Anonymkode: ee6fd...680

Nja, eg har hatt trua eitpar år eg òg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper den blir lik som 2020! Syntes årets 17 mai var helt knall! 👍 kunne godt hatt det sånn vært år. Men mest av alt håper jeg det blir som i år siden det neste år er vår tur å arrangere, og det har jeg bare ikke lyst til! 😖😅  

Anonymkode: 1ce19...081

Tre ganger i mitt liv skal jeg klare å være med på å fikse 17. mai-fest for egne og andres unger. Så innmari stusselig å ikke orke å lage til at man heller vil ha unntakstilstand.

Synes alles unger at det var en super 17. mai? Mine synes den var kjempekjip i år.

Jeg tør ikke spå, men håper på fest, tog, skolearrangement og grilling med venner på kvelden. 

Anonymkode: a8440...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...