Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #26 Skrevet 14. september 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hvorfor gavene må handles når man skal spre det over flere måneder, det er jo bare å sette av pengene... Jeg sparer litt hver måned året gjennom på en gavekonto, har bl.a fast trekk dit med sparing pr gang kortet blir brukt. Bare 1 kr da, men 1 kr hver gang kortet blir brukt i løpet av et år blir litt penger det Setter også inn litt av feriepengene og litt av skattepengene dit. Handler gaver i november og desember, i fjor kom noen av tingene ungene her ønsket seg på black friday(13 åringen fikk mobil), også har Cubus en big smile så da handlet jeg til noen tantebarn som ønsket seg pysj og ulltøy. Mine får pakkekalender, men en veldig enkel en. Noen ting er fast, som ny julepysj den 1.desember og julesokker eller juletruser en en dag, begge deler kjøpes på big smile på cubus i november. Så er det ting som en pakke tyggis, vanter, en blinkerefleks til 10 kr fra jula, en sjokoladenisse, badebombe og sånne småting som faktisk blir spist eller brukt. Det blir ikke en dyr kalender bortsett fra pysjen da. Anonymkode: 07bf7...fa1 Er jo det, at det er lurt å handle på kampanjer , når en vet hva barna ønsker seg. Er IKKE ofte at lego er på 30% for eksempel, og den kan byttes overalt! Dyre klær som Gant, Hollister osv kan og kjøpes når de er nedsatt, når barna viser hva de ønsker seg. Setter en bare av penger, kan en fort måtte betale myyye mer for varen, enn det en trenger. I tillegg er det ikke så kjekt å stresse med dette i desember, da er det nok med jobb( der en må jobbe til 22 på kvelden) og kos med barna Anonymkode: 752da...f49
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #27 Skrevet 14. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hæ.... ? Sende SMS. Til hvem? Sønnen min? Tror ikke helt du skjønte hva jeg skrev. Aldri i verden at jeg vil ha ønskeliste til jul i september, 4,5 mnd i forveien. Anonymkode: eda54...a88 Men det sier jo mer om deg.. Er da helt normalt å spørre etter ønskeliste noen månender før i disse coronatider. Å hvorfor er det noe galt i å spørre sønnen sin om ønskeliste nå?? Anonymkode: 7c964...6bf
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #28 Skrevet 14. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er jo det, at det er lurt å handle på kampanjer , når en vet hva barna ønsker seg. Er IKKE ofte at lego er på 30% for eksempel, og den kan byttes overalt! Dyre klær som Gant, Hollister osv kan og kjøpes når de er nedsatt, når barna viser hva de ønsker seg. Setter en bare av penger, kan en fort måtte betale myyye mer for varen, enn det en trenger. I tillegg er det ikke så kjekt å stresse med dette i desember, da er det nok med jobb( der en må jobbe til 22 på kvelden) og kos med barna Anonymkode: 752da...f49 Å i år bør ikke alle handle samtidig i desember siden vi skal holde avstand. Anonymkode: 7c964...6bf
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #29 Skrevet 14. september 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips... 😊 Kommer vel gjerne mer ønsker frem mot jul ja. Og ikke alltid vi kjøper til barna før det nermer seg. Men følger jo med om det skulle komme noen gode tilbud av det de ønsker seg. Har ei på 3,5 og, så når det gjelder kalender må de få i samme gate. Og hun skal ikke ha godteri hver dag... 😉 Derav ikke noe kalender med bare sånt i...selv om han hadde vert fornøyd med en kalender med godteri i... Så skal ikke være lett.. 😂 Men kanskje pakker hver helg istedet med noe litt mer og fornuftig i hadde vært bedre. For henne er det jo masse å velge i... Verre med storebroren... 😉 Skal sjekke ut nille! Vr briller har han jo ønsket seg tidligere så kanskje det ikke var så dumt.. Skal sjekke opp i det og. Ps5 kan vi drømme lenge om... 😉 Har ikke råd til spinndyre gaver desverre.. Bare fortsett med tips... 😉 😊 Og ja.. Eg begynner nå... Venter selvsagt med noe.. Men har ikke råd til det på en mnd.. Og så kommer det jo gode tilbud innimellom og som oftest før desember.. 😝 Hi Anonymkode: abbff...dfc Jeg stresset meg i hjel for pakkekalender. Det har jeg sluttet med. Her får de en liten godteribit i uken og en litt større ting lørdag og søndag (truser, sokker o.l). En seigmann x 5 i uka er ingen krise for en 3,5-åring. Det er alt det andre 3,5-åringen spiser som er viktig. Anonymkode: 4cd58...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå