Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Står litt fast i år. Han er stort sett bare interessert i å spille roblox på pc eller telefon. Spiller litt fortnite. Litt Nintendo switch. Eneste ham ønsker seg er ny pc og gaming utstyr. Men det har vi rett og slett ikke råd til til jul. Skal prøve å kjøpe litt deler litt etter litt og bygge en pc til han, så håper vi kanskje det blir til bursdagen. Men står da fast på julegave.. 😂 Står helt stilt.... Og ja.. Vet det er tidlig, men skal eg ha sjans til å ha råd, så må det fordeles utover... 😉 Ønsker seg pakkekalender og, men blir mye fjas med små billige ting. Og har ikke funnet noen ferdig kalender som frister han. Til litt større henter kommer det jo sminke og div i kalendere, hvorfor ikke noe tilsvarende til gutter? Ikke sminke altså, men noe annet enn lego.. Noen som har noen tips? 😊 Anonymkode: abbff...dfc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Han her får pakkekalender i helgene. Litt godteri han ellers ville fått. Får ha flaxkalender eller noe utenom. Til jul får han penger da han sparer til telefon. Han får nemlig ikke det av oss. Anonymkode: 48643...c9f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Her ønsker han seg monopol og andre spill. Rubiks kube. Nye tusjer Hettegensere Nytt kult Penal. Akematte Anonymkode: f2e3d...e6f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Og vi dropper pakkekalender. Har en med poser en twist eller to pr dag. Evt en seigmann. Pakkene sparer vi til jul. Anonymkode: f2e3d...e6f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Her får de pakkekalender bare i helgen, og da litt større ting. Er tidlig ute med å spør barna hva de trenger /ønsker seg, og kjøper på tilbud gjennom hele året! Ellers blir det lego til min 10 åring, eller nintendo switch spill osv. Der og er det rabatter i ny og ne. 30% kuponger på sentre og slik Anonymkode: 752da...f49
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Barnekajakk og tørrdrakt 🤩 Anonymkode: 2ce13...d4c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Vi kjører pakkekalender, men er selv på jakt etter tips til hva det kan være.. Jeg liker å kjøpe noe som kan deles i 24 deler så det ikke koster så mye samt at jeg er helt i mot en kalender full av nips som aldri blir brukt. Selv har jeg lyst til å kjøpe min 10 åring Super Mario Lego, men innser at lego sjeldent er i bruk her i huset mer. Dessverre, for den legoen er så stilig! Forresten, på Nille har de nå en del skriveutstyr, penner, blyanter, viskelær, osv, men gamingmotiv til minimum 50%. Rester fra skolestartkampanje, så utvalget kan variere mellom butikker. Kan være kalendertips. Anonymkode: 988d4...029
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Min fikk fotballkort-kalender i fjor. Det var helt topp! Anonymkode: 739be...e21
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 Ville bestillt playstation 5 Anonymkode: 7c964...6bf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #10 Skrevet 13. september 2020 Gopro kamera skal min få. Pakkekalender dropper jeg. Blir så mye småplukk de aldri bruker i dem Anonymkode: 14fae...688
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 Min 11 åring får klær til jul i år. I fjor ønsket han seg wr briller. Jeg sparte lenge. Han har kun brukt de 2 ganger. Han er fornøyd med kinder kalender Anonymkode: cbc85...a2b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #13 Skrevet 13. september 2020 Han fikk en elektrisk snøscooter til jul i fjor, da han var 10. Den har han brukt masse Litt usikker på hva han skal få i år. Anonymkode: 157ec...b38
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #14 Skrevet 13. september 2020 Her er det også ønske om PlayStation 5, men den koster 10 000kr så det er uaktuelt! Anonymkode: 331c7...c14
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #15 Skrevet 13. september 2020 Vi er altså i september og alle her har planene klare for både julekalender og julegaver? Herregud..... har dere for lite å gjøre eller hva? Det skal bli 22 grader og sol imorgen i Oslo. Sett dere ut i solstolen istedenfor å planlegge julen. (Og dere som ikke bor i Oslo har uansett nettopp hatt sommer.) Anonymkode: eda54...a88
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #16 Skrevet 13. september 2020 Jeg har ikke planlagt noe ennå, men det pleier alltid å dukke opp rikelig med ønsker i november/desember, så det er ikke noe stress. Har brent meg på å kjøpe for tidlig før, også har det vært noe annet han har ønsket seg mye mer før julen kommer. Jeg ville heller lagt til side pengene og ventet. Han har forresten sagt at han ønsker seg drone, men det kan fort endre seg. Anonymkode: 8c44a...f25
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #17 Skrevet 13. september 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er altså i september og alle her har planene klare for både julekalender og julegaver? Herregud..... har dere for lite å gjøre eller hva? Det skal bli 22 grader og sol imorgen i Oslo. Sett dere ut i solstolen istedenfor å planlegge julen. (Og dere som ikke bor i Oslo har uansett nettopp hatt sommer.) Anonymkode: eda54...a88 I år er viktigere enn noen gang å begynne med julehandelen tidlig. Alle kan ikke handle i midten av juli i år! Anonymkode: 7c964...6bf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #18 Skrevet 13. september 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: I år er viktigere enn noen gang å begynne med julehandelen tidlig. Alle kan ikke handle i midten av juli i år! Anonymkode: 7c964...6bf 🤣🤣 Og som en annen her sier; det er jo sjeldent sånn at det som er spennende nå i september også er på ønskelista om 4,5 mnd. Anonymkode: eda54...a88
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #19 Skrevet 13. september 2020 Takk for tips... 😊 Kommer vel gjerne mer ønsker frem mot jul ja. Og ikke alltid vi kjøper til barna før det nermer seg. Men følger jo med om det skulle komme noen gode tilbud av det de ønsker seg. Har ei på 3,5 og, så når det gjelder kalender må de få i samme gate. Og hun skal ikke ha godteri hver dag... 😉 Derav ikke noe kalender med bare sånt i...selv om han hadde vert fornøyd med en kalender med godteri i... Så skal ikke være lett.. 😂 Men kanskje pakker hver helg istedet med noe litt mer og fornuftig i hadde vært bedre. For henne er det jo masse å velge i... Verre med storebroren... 😉 Skal sjekke ut nille! Vr briller har han jo ønsket seg tidligere så kanskje det ikke var så dumt.. Skal sjekke opp i det og. Ps5 kan vi drømme lenge om... 😉 Har ikke råd til spinndyre gaver desverre.. Bare fortsett med tips... 😉 😊 Og ja.. Eg begynner nå... Venter selvsagt med noe.. Men har ikke råd til det på en mnd.. Og så kommer det jo gode tilbud innimellom og som oftest før desember.. 😝 Hi Anonymkode: abbff...dfc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #20 Skrevet 13. september 2020 Hva med rampenisse som kalender for begge? Evt at rampenissen legger ut noen ark om aktiviteter den dagen du likevel tenkte å bake noe, bygge snøhuler osv. En bok med 24 kapitler? Sanger? Det må ikke være noe fysisk eller godteri. Anonymkode: f2e3d...e6f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #21 Skrevet 13. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: 🤣🤣 Og som en annen her sier; det er jo sjeldent sånn at det som er spennende nå i september også er på ønskelista om 4,5 mnd. Anonymkode: eda54...a88 Er du virkelig så fantasiløs at du ikke klarer å komme på ting selv?? Å det er da ikke større problem å sende en sms å spørre om ønskeliste nå! Er bare til å forklare at pga corona vil du handle tidllig i år. Problem solved! Anonymkode: 7c964...6bf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #22 Skrevet 13. september 2020 Jeg skjønner ikke helt hvorfor gavene må handles når man skal spre det over flere måneder, det er jo bare å sette av pengene... Jeg sparer litt hver måned året gjennom på en gavekonto, har bl.a fast trekk dit med sparing pr gang kortet blir brukt. Bare 1 kr da, men 1 kr hver gang kortet blir brukt i løpet av et år blir litt penger det Setter også inn litt av feriepengene og litt av skattepengene dit. Handler gaver i november og desember, i fjor kom noen av tingene ungene her ønsket seg på black friday(13 åringen fikk mobil), også har Cubus en big smile så da handlet jeg til noen tantebarn som ønsket seg pysj og ulltøy. Mine får pakkekalender, men en veldig enkel en. Noen ting er fast, som ny julepysj den 1.desember og julesokker eller juletruser en en dag, begge deler kjøpes på big smile på cubus i november. Så er det ting som en pakke tyggis, vanter, en blinkerefleks til 10 kr fra jula, en sjokoladenisse, badebombe og sånne småting som faktisk blir spist eller brukt. Det blir ikke en dyr kalender bortsett fra pysjen da. Anonymkode: 07bf7...fa1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #23 Skrevet 13. september 2020 Her blir det nytt alpinutstyr og spill til Nintendo til åtteåringen. Anonymkode: bf240...15a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #24 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hvorfor gavene må handles når man skal spre det over flere måneder, det er jo bare å sette av pengene... Jeg sparer litt hver måned året gjennom på en gavekonto, har bl.a fast trekk dit med sparing pr gang kortet blir brukt. Bare 1 kr da, men 1 kr hver gang kortet blir brukt i løpet av et år blir litt penger det Setter også inn litt av feriepengene og litt av skattepengene dit. Handler gaver i november og desember, i fjor kom noen av tingene ungene her ønsket seg på black friday(13 åringen fikk mobil), også har Cubus en big smile så da handlet jeg til noen tantebarn som ønsket seg pysj og ulltøy. Mine får pakkekalender, men en veldig enkel en. Noen ting er fast, som ny julepysj den 1.desember og julesokker eller juletruser en en dag, begge deler kjøpes på big smile på cubus i november. Så er det ting som en pakke tyggis, vanter, en blinkerefleks til 10 kr fra jula, en sjokoladenisse, badebombe og sånne småting som faktisk blir spist eller brukt. Det blir ikke en dyr kalender bortsett fra pysjen da. Anonymkode: 07bf7...fa1 Så du skjønner ikke at folk velger annerledes enn deg? Er ikke det litt speksielt av en voksen person? Anonymkode: bf240...15a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #25 Skrevet 14. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du virkelig så fantasiløs at du ikke klarer å komme på ting selv?? Å det er da ikke større problem å sende en sms å spørre om ønskeliste nå! Er bare til å forklare at pga corona vil du handle tidllig i år. Problem solved! Anonymkode: 7c964...6bf Hæ.... ? Sende SMS. Til hvem? Sønnen min? Tror ikke helt du skjønte hva jeg skrev. Aldri i verden at jeg vil ha ønskeliste til jul i september, 4,5 mnd i forveien. Anonymkode: eda54...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå