Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #26 Skrevet 12. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når man må spørre på dib (ikke Google) om man må ha med pass, er det godt mulig at man på ingen måte tenker på karantene altså. Dette er jo en bruker som ikke hører på anbefalinger om å ikke reise utenlands selv om det er grønt. Er det lov så er det lov, driter i anbefalinger. (Dette er ikke spekulasjon, dette har kommet frem i andre diskusjoner). Anonymkode: 8556b...b07 Og der hadde du våknet, ja. Lurte litt på hvor du ble av i ADHD mammas tråd. Godt å se at det står til livs 😅 Anonymkode: adee4...bc0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #27 Skrevet 12. september 2020 Herregud, hun spurte om en enkelt spm. Jeg er en av de som har vært i Sverige i sommer på grønn lanfsdel og har ikke bedt om å vise pass noen gang! Kun førerkort. Medier hauser noe jævlig opp dette med pass og i norden er det ikke pålagt med pass. Ferdig snakka! Anonymkode: 49ccc...162
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #28 Skrevet 12. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og der hadde du våknet, ja. Lurte litt på hvor du ble av i ADHD mammas tråd. Godt å se at det står til livs 😅 Anonymkode: adee4...bc0 Haha, det kan du si.. Første gang jeg faktisk drar frem gamle tråder og meninger i en ny tråd, men det var noen som trengte en forklaring.. Og da var jeg så grei å gjøre det da ♥️ ♥️ Anonymkode: 8556b...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå