Gå til innhold

Ferieforslag etter corona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut Rømø og Sylt! Dit går min drømmeferie. (Sommeren 2022 mest sannsynlig 😉

Rømø er en øy på vestkysten av Danmark, nærme grensa til Tyskland. Sylt er den tyske naboøya. Vidunderlige lange sandstrender, Spa-hoteller, mulighet for å kjøring på stranda, helt spesielt landskap... Også er jo ikke Danmark spesielt stort, så kort vei til alle mulige slags fornøyelsesparker. Og nærme Tyskland, med masse attraksjoner der også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I 2022 er vår plan Japan, Australia og Hong Kong, så i 2021 blir det enkelt med 3 uker i Frankrike 😊

Anonymkode: 9a39f...604

Oi, det blir litt av en tur 😮 Det tror jeg blir i overkant for min del, med en 1,5 åring, men takk for gode tips 🙂 

hi

Anonymkode: 5c6b2...37c

Skrevet
7 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Sjekk ut Rømø og Sylt! Dit går min drømmeferie. (Sommeren 2022 mest sannsynlig 😉

Rømø er en øy på vestkysten av Danmark, nærme grensa til Tyskland. Sylt er den tyske naboøya. Vidunderlige lange sandstrender, Spa-hoteller, mulighet for å kjøring på stranda, helt spesielt landskap... Også er jo ikke Danmark spesielt stort, så kort vei til alle mulige slags fornøyelsesparker. Og nærme Tyskland, med masse attraksjoner der også. 

Takk for forslag, skal absolutt sjekkes ut!! 😄 

Setter pris på alle som svarer her, listen min for fremtidige ferier begynner å bli lang, hehe.

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Island har jeg på «listen» min, men er redd det kanskje kan bli litt i overkant budsjettmessig. Har hørt at det er fryktelig dyrt, så med seks mennesker må jeg i så fall gjøre en god del research. Men uansett takk! Om ikke annet så skal det en eller annen gang bli en kjærestetur :)

hi

Det er ikke fryktelig dyrt. Det er dyrt hvis man kommer fra et lavkostland, men sammenlignet med Norge er det samme priser eller faktisk litt lavere.

Skrevet
3 timer siden, Pashla skrev:

Det er ikke fryktelig dyrt. Det er dyrt hvis man kommer fra et lavkostland, men sammenlignet med Norge er det samme priser eller faktisk litt lavere.

Det visste jeg faktisk ikke. Trodde det var dyrere enn Norge. Tusen takk 🙂 

hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det visste jeg faktisk ikke. Trodde det var dyrere enn Norge. Tusen takk 🙂 

hi

Kronekursen på den islandske krona fluktuerer VELDIG; da, så jeg skal ikke garantere noe. Men det er som regel i form av inflasjon. Og så kapper de av noen nuller etter 15-20 år og restarter hele greia....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...