Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #26 Skrevet 10. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det må være det. Sitter du litt vondt på krenkekrakken? Anonymkode: 56b9f...2f1 Jeg sitter i det minste heller her enn på tronen med gjengen som finner glede i å henge ut andre. Anonymkode: e8078...2b5
☆☆☆ Skrevet 10. september 2020 #27 Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det dreier seg ikke om å ha ulik smak, men om å lete etter folk å latterliggjøre. Sansynlig vis er det noe dere gjør for å føle dere bedre selv og markere at dere tilhører en finere del av befolkningen. Problemet er at dere bygger opp under fotestillingen om at måten man kler seg på har stor betydning for hvilken verdi man har som menneske. Desuten gjør det å le av en gruppe mennesker her inne det mer legetimt å le av de samme irl. Anonymkode: e8078...2b5 Nei. Berre nei. Du ser spøkelser på høglys dag og les mellom linjene ting som slettes ikkje står der. Ingen har kobla klesstil til menneskleg verdi hverken i gubbe- eller kjerringtråden. Eller jo, det er ein rape gal brukar i kjerringtråden som visst veit alt om eit menneske på bakgrunn av eit skopar.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. september 2020 #28 Skrevet 10. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det dreier seg ikke om å ha ulik smak, men om å lete etter folk å latterliggjøre. Sansynlig vis er det noe dere gjør for å føle dere bedre selv og markere at dere tilhører en finere del av befolkningen. Problemet er at dere bygger opp under fotestillingen om at måten man kler seg på har stor betydning for hvilken verdi man har som menneske. Desuten gjør det å le av en gruppe mennesker her inne det mer legetimt å le av de samme irl. Anonymkode: e8078...2b5 Er du ikke vel bevart menneske?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #29 Skrevet 10. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sitter i det minste heller her enn på tronen med gjengen som finner glede i å henge ut andre. Anonymkode: e8078...2b5 Henge ut andre? Som gruppe da, mener du? Tror du mennene med bermudashorts og hentesveis får varige mèn av tråder som dette? Hvordan man kler seg er faktisk en stor del av hvordan man blir oppfattet ved førsteinntrykk. Slik er det og slik vil det alltid være. Hadde Kongen holdt trontalen i onepice og slippers hadde man nok hevet et øyebryn? Anonymkode: 56b9f...2f1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #30 Skrevet 10. september 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Er du ikke vel bevart menneske? Jo, takk som spør. Forhåpentlig vis får jeg noen av dere til å tenke dere litt om også. Anonymkode: e8078...2b5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #31 Skrevet 10. september 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det dreier seg ikke om å ha ulik smak, men om å lete etter folk å latterliggjøre. Sansynlig vis er det noe dere gjør for å føle dere bedre selv og markere at dere tilhører en finere del av befolkningen. Problemet er at dere bygger opp under fotestillingen om at måten man kler seg på har stor betydning for hvilken verdi man har som menneske. Desuten gjør det å le av en gruppe mennesker her inne det mer legetimt å le av de samme irl. Anonymkode: e8078...2b5 «Lete etter»? Anonymkode: d4f06...e1d
☆☆☆ Skrevet 10. september 2020 #32 Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jo, takk som spør. Forhåpentlig vis får jeg noen av dere til å tenke dere litt om også. Anonymkode: e8078...2b5 Visst faen, du er skodama. Er du ikkje?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. september 2020 #33 Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jo, takk som spør. Forhåpentlig vis får jeg noen av dere til å tenke dere litt om også. Anonymkode: e8078...2b5 Neppe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #34 Skrevet 10. september 2020 Hvem er det som bestemmer hva som er mobbing? Bermen eller den som bermen mobber? Her er det bermen tydeligvis. Og da er det jo ikke mobbing, det er jo bare for gøy. Anonymkode: 38a0b...c3c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #35 Skrevet 10. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Henge ut andre? Som gruppe da, mener du? Tror du mennene med bermudashorts og hentesveis får varige mèn av tråder som dette? Hvordan man kler seg er faktisk en stor del av hvordan man blir oppfattet ved førsteinntrykk. Slik er det og slik vil det alltid være. Hadde Kongen holdt trontalen i onepice og slippers hadde man nok hevet et øyebryn? Anonymkode: 56b9f...2f1 Akkurat når det gjelder bermudashorts vet jeg ikke, men hentesveis og hårtap er et ganske sårt pungt for mange menn. Anonymkode: e8078...2b5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #36 Skrevet 10. september 2020 20 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Neppe Jeg tenkte ikke på deg. For din del har jeg ingen tro på refleksjon over egne holdninger eller handlinger, men det gjelder heldig vis ikke flertallet. Anonymkode: e8078...2b5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #37 Skrevet 10. september 2020 22 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Visst faen, du er skodama. Er du ikkje? Jeg har sko, men jeg tror aldri jeg har skrevet noe innlegg om dem. Anonymkode: e8078...2b5
☆☆☆ Skrevet 10. september 2020 #38 Skrevet 10. september 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat når det gjelder bermudashorts vet jeg ikke, men hentesveis og hårtap er et ganske sårt pungt for mange menn. Anonymkode: e8078...2b5 Men det er ikkje hårtapet som blir poengtert her, er det vel? Det er stor skilnad på å latterleggjere eigenskapar ved nokons kropp og å more seg over kva dei sjølv velger å kle på denne kroppen eller korleis dei velger å style håret. Og det er stor skilnad på å more seg over ei stor gruppe mennesker (i tilfellet kjerring viste det seg vel at dei fleste som kommenterte falt innafor kjerringdefinisjonen til ein eller fleire andre, og utan at det var nokon som tok anstøt utover ho som felte ein moralsk dom over eit skopar) og å gjere det same med eit enkeltmenneske eller ei lita identifisert gruppe.
uhhuhher Skrevet 10. september 2020 #39 Skrevet 10. september 2020 Det verste jeg vet på menn, er linbukser. Jeg forstår ikke hvorfor menn går i linbukse. Og igjen, piratbukse, knebukse, hva man enn kaller det. Utslitt dongerishorts til rett under kneet. Med belte. For trange bukser. Veldig spisse pen-/dressko. Alt som smaker av Ed Hardy. Sånn glorete italiensk design med mye innslag av formel 1 og varemerke. Alt i denne butikken: rockdenim.no.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #40 Skrevet 10. september 2020 Ikke glem menn i crop top og unicorn one-piece! Anonymkode: 3fca0...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå