Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Inspirert av disse trådene med spørsmål om hva som er kjerringstil, harry osv., men det gjelder bare kvinner. Så, hva med menn? Hva er harry og hva er gubbete på mannfolkene? Skinnvest må gå under blodharry for meg, og så ligger bukser som sklir ned slik at rumpesprekken konstant syns ganske høyt på gubbelista. Anonymkode: db5e8...78b
*Miss Marple* Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Jeg såg en mann på butikken som stolt viste frem rumpesprekken mens han sto. Pluss på med en falmet reklamecaps av ett eller annet slag og klogger. Ellers kommer catalinajakke, måne med litt for langt hår rundt, hverdagsskjorte (alltid med ruter), mokasiner og sokker i sandalene høyt. Og bermudashorts!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Rutete skjorte er da bare koselig! Anonymkode: defa0...36d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Jeg såg en mann på butikken som stolt viste frem rumpesprekken mens han sto. Pluss på med en falmet reklamecaps av ett eller annet slag og klogger. Ellers kommer catalinajakke, måne med litt for langt hår rundt, hverdagsskjorte (alltid med ruter), mokasiner og sokker i sandalene høyt. Og bermudashorts! Her var det mye snadder, ja! Og hvordan kunne jeg glemme sokker i sandaler, det er liksom prikken over i-en, og går gjerne hånd i hånd med reklamecaps og hverdagsskjorte. Anonymkode: db5e8...78b
frk Reddik Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 1 minutt siden, *Miss Marple* skrev: Jeg såg en mann på butikken som stolt viste frem rumpesprekken mens han sto. Pluss på med en falmet reklamecaps av ett eller annet slag og klogger. Ellers kommer catalinajakke, måne med litt for langt hår rundt, hverdagsskjorte (alltid med ruter), mokasiner og sokker i sandalene høyt. Og bermudashorts! Bermudashorts med Hawaiiskjorte og sokker i sandalene! Måne med hestehale.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. september 2020 #6 Skrevet 9. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Her var det mye snadder, ja! Og hvordan kunne jeg glemme sokker i sandaler, det er liksom prikken over i-en, og går gjerne hånd i hånd med reklamecaps og hverdagsskjorte. Anonymkode: db5e8...78b Sånne sandaler som ser ut som barnesandaler i forvokst størrelse.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. september 2020 #7 Skrevet 9. september 2020 Mannfolk som bruker truse.
*Miss Marple* Skrevet 9. september 2020 #8 Skrevet 9. september 2020 6 minutter siden, frk Reddik skrev: Bermudashorts med Hawaiiskjorte og sokker i sandalene! Måne med hestehale. Pluss på magetaske i nylon og en kraftig bart så har du han som reiste med samme charterfly som oss. Det var neste som jeg forventet et kamerateam som filmet til Selskapsreisen.
KellyTaylor Skrevet 9. september 2020 #9 Skrevet 9. september 2020 9 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Mannfolk som bruker truse. Ser du mange av de?😅
frk Reddik Skrevet 9. september 2020 #10 Skrevet 9. september 2020 10 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Pluss på magetaske i nylon og en kraftig bart så har du han som reiste med samme charterfly som oss. Det var neste som jeg forventet et kamerateam som filmet til Selskapsreisen. Den ultimate manne-kjerringen på chartertur 🤣
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. september 2020 #11 Skrevet 9. september 2020 24 minutter siden, KellyTaylor skrev: Ser du mange av de?😅 Hahahaha heldigvis ikke blitt så mange
☆☆☆ Skrevet 9. september 2020 #12 Skrevet 9. september 2020 Bilbukse Glipe mellom skjorte og bukse (skjer typisk når magen er blitt større men skjorta er den samme)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #13 Skrevet 9. september 2020 Alt med pels. Anonymkode: 5d28f...655
litekreativtbrukernavn Skrevet 9. september 2020 #14 Skrevet 9. september 2020 Menn som bruker truse (evt speedo når de bader), det er like feil for meg som å bruke onepice offentlig etter fylte 9år. Bukser som viser rumpesprekken. (og ikke gubbete, men mer harry, menn med åltrange strechbukser som er brettet litt opp nederst så man ser at det ikke brukes sokker i skoene - måtte gudene forby) Utslitte t skjorter med v-hals. Gjerne med litt krøllete brysthår som stikker opp. Piggsveis, helst med blekede tupper. Menn som tviholder på sveisen, gjerne siste dusken i luggen som er så godt som separert fra resten av håret, selv om viker og måne tilsier at de hadde blitt mye finere med kort sveis. - alla Petter Nortug, feks. Sokker i sandalene og cargo shorts er også snasen combo.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #15 Skrevet 9. september 2020 Har en fyr jeg liker. Men han kler seg KUN i slaskete gamle joggebukser hjemme. Og det er bare så turnoff! Anonymkode: d4f06...e1d
the amazing spidermamma Skrevet 10. september 2020 #16 Skrevet 10. september 2020 Gubbe: Skjorte som er litt for kort sånn at ølmagen tyter ut nedenfor (jeg bryr meg ikke så mye om mage, men må den vises fram??). Harry: Adidas-slippers med sokker i, gjerne akkompagnert av en utvasket joggebukse. Helst sammen med en litt posete skinnjakke. Eller forresten, er det Harry? Kanskje det bare er dårlig stil.
the amazing spidermamma Skrevet 10. september 2020 #17 Skrevet 10. september 2020 Hvor ble det forresten av de gode, gamle t-skjortene hvor det sto 'Sug og svelg, god helg!'?
☆☆☆ Skrevet 10. september 2020 #18 Skrevet 10. september 2020 22 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Hvor ble det forresten av de gode, gamle t-skjortene hvor det sto 'Sug og svelg, god helg!'? Forhåpentlig på historiens skraphaug, meir truleg på ein campingplass nær deg og meg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #19 Skrevet 10. september 2020 Er vel kanskje ikke akkurat gubbe eller harry, men jeg synes det er så stygt når mannfolk har litt for kort dressbukse. Når de setter seg ned ser du en hvit legg mellom sokken og buksa - lite pent!! Anonymkode: f71c7...f15
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #20 Skrevet 10. september 2020 Syns det er HELT forferdelig når menn går med ringer. (Giftering er greit, alt annet er harry etter min mening). Skikkelig turn-off! Anonymkode: 03561...d73
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #21 Skrevet 10. september 2020 Hva er det som gjør at voksne kvinner finner så dtor glede i å henge ut folk for å ha en annen klessmak enn de selv har. Ikke en gang undertøy skal man tydelig vis kunne velge ut fra hva man selv synes er behaglig eller pent uten risikere total latterliggjøring. Er det usikkerhet på plass i hirearliet som gjør at dere må finne en gruppe å mobbe? Anonymkode: e8078...2b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. september 2020 #22 Skrevet 10. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som gjør at voksne kvinner finner så dtor glede i å henge ut folk for å ha en annen klessmak enn de selv har. Ikke en gang undertøy skal man tydelig vis kunne velge ut fra hva man selv synes er behaglig eller pent uten risikere total latterliggjøring. Er det usikkerhet på plass i hirearliet som gjør at dere må finne en gruppe å mobbe? Anonymkode: e8078...2b5 Mobbing er så alvorlig at man ikke skal bruke ordet i tide og utide altså
☆☆☆ Skrevet 10. september 2020 #23 Skrevet 10. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som gjør at voksne kvinner finner så dtor glede i å henge ut folk for å ha en annen klessmak enn de selv har. Ikke en gang undertøy skal man tydelig vis kunne velge ut fra hva man selv synes er behaglig eller pent uten risikere total latterliggjøring. Er det usikkerhet på plass i hirearliet som gjør at dere må finne en gruppe å mobbe? Anonymkode: e8078...2b5 Eg tenker at ein skal vere heilt eksepsjonelt lettkrenka om ein skal ta seg nær av at ukjente menneskers smak i klede ikkje samanfaller med eins eigen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #24 Skrevet 10. september 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som gjør at voksne kvinner finner så dtor glede i å henge ut folk for å ha en annen klessmak enn de selv har. Ikke en gang undertøy skal man tydelig vis kunne velge ut fra hva man selv synes er behaglig eller pent uten risikere total latterliggjøring. Er det usikkerhet på plass i hirearliet som gjør at dere må finne en gruppe å mobbe? Anonymkode: e8078...2b5 Ja, det må være det. Sitter du litt vondt på krenkekrakken? Anonymkode: 56b9f...2f1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #25 Skrevet 10. september 2020 5 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Eg tenker at ein skal vere heilt eksepsjonelt lettkrenka om ein skal ta seg nær av at ukjente menneskers smak i klede ikkje samanfaller med eins eigen. Det dreier seg ikke om å ha ulik smak, men om å lete etter folk å latterliggjøre. Sansynlig vis er det noe dere gjør for å føle dere bedre selv og markere at dere tilhører en finere del av befolkningen. Problemet er at dere bygger opp under fotestillingen om at måten man kler seg på har stor betydning for hvilken verdi man har som menneske. Desuten gjør det å le av en gruppe mennesker her inne det mer legetimt å le av de samme irl. Anonymkode: e8078...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå