Gå til innhold

Korona i sarpsborg/Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel flere og flere som mener at reaksjonene ikke står i forhold til alvorlighetsgraden på sykdommen.

Anonymkode: c5294...b65

Vel, eg var innom intensivavdelinga i mars, og såg ei lang rekke med menneske på respirator.  Trust me, covid-19 er eit problem når den får sleppe laus.  Heldigvis har det no stort sett vore uforsiktige ungdomar som har vorte smitta, og desse får mindre problem.  Problemet kjem når dei besøkjer bestemor, eller møter slekta i konfirmasjonar framover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå så savner jeg at Bent Høye også sier at i tillegg til å stenge utesteder klokken 24 så vil alle moskeer, synagoger og kirker bli stengt til de har kontroll. Be hjemme om du må. 

Anonymkode: 7a1d4...700

Skrevet

Nå blir de anmeldt.

Og smittetallet er nå over 200 og nesten 2500 er i karantene.

Anonymkode: 624f4...690

Skrevet

Tusen takk for alle svar.

Vel ser enkelte forsetter og bagatelisert Covid 19, det er trist, Jeg synes dette er vemmelig rett og slett, og er glad for de er anmeldt nå var på tide.

Jeg synes det suger mest for barna og eldre, da jeg ser hvor mye det betyr for barnet mitt og gå på skolen og at de eldre der jeg jobber setter stor pris på besøk

Anonymkode: 909a8...7f2

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her er en tanke: kanskje det ikke er et problem?

Anonymkode: 5c957...9e2

Hva tror du hadde skjedd hvis vi:

Ikke holder avstand. 

Klemmer på alle vi vil. 

Ikke spriter. 

Samles i store mengder. 

Lar være å hoste/nyse i armkroken. 

Osv. 

Da er det ganske lett for at de som er i risikogrupper vil få covid 19. Flere på respirator og flere dødsfall. Flere som blir smittet og flere med ettervirkninger. 

Noen får det lett og andre blir veldig dårlig. Noen dør. Noen må dø uten de nærmeste rundt seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...