Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #26 Skrevet 5. september 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes disse ryktene er ganske morsomme. Jeg var gravid i 2 år før barnet kom, og da det kom var det trillinger. Jeg hadde bare et barn, så de andre to ble nok adoptert bort uten min viten. Dessuten har jeg visst anmeldt 3 menn for voldtekt. Det er det nok min andre personlighet som har gjort. Jeg har gjort så mye rart som jeg ikke har fått med meg, og det er trist, for noe det skulle jeg ønske var sant også... Til HI: hadde ikke brydd meg med å fortelle det. Hvis bygdetrollet angriper, så fortell sannheten. Er han den rette tror han på deg Anonymkode: a5d85...78f Her fikk en venn av meg høre rykter om at jeg hadde mistet omsorgen for barnet mitt til BV. Det visste han selvsagt at ikke stemmer ettersom han ofte er på besøk hos meg å da er jo sønnen min også der. Skjønner ikke helt hvordan det rykte har oppstått,vi har jo ikke med BV å gjøre en gang. Anonymkode: 82f24...613
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #27 Skrevet 5. september 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, skjedde dette i går eller er det en stund siden? Helt ærlig hadde jeg ikke fortalt dette. Dette er fortid å ikke noe du trenger å «måtte fortelle». Spør han så forteller du ærlig. Du var «dum, korttenkt og ble revet med men at du ikke er slik som person». Passer det seg i en samtale kan du si det, hvis ikke så hadde jeg latt det være. Dette er en sexdetalj jeg tenker han ikke har noe med. Du trenger ikke navngi folk du har hatt sex med. Anonymkode: 86647...bda Det er over 1 år siden. Men forsatt slenger hun dritt til meg hver gang jeg møter henne tilfeldig på butikken eller på bussen. Anonymkode: 82f24...613
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #28 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper da virkelig at om det skjer så skjønner han med en gang at dette er en veldig bitter og ganske så gal dame, og er villig til å høre på din versjon etterpå. Helt unødvendig å dra frem denne historien før det blir naturlig å snakke om fortiden. Anonymkode: 60dff...b7c Hvertfall de gangene jeg har møtt på henne alene på butikken så har hun kommet helt oppi fjeset på meg å slengt dritt å fulgt etter meg i butikken. Så hun oppfører seg ganske crazy ja. Dette var før coronatiden da,har ikke møtt på henne i det siste heldigvis. Anonymkode: 82f24...613
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #29 Skrevet 5. september 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun høres rablende psycho ut. Vil hun virkelig og offentlig og stadig vekk rippe opp i at mannen hennes var utro mot henne? Har du tenkt på at du i en sånn setting kan svare henne? Fortelle henne at du er møkk lei av agendaen hennes, løgnene og trakasseringen. Og at du vurderer politianmeldelse om hun ikke kan se å gi seg. Personlig hadde jeg faktisk anmeldt henne. Anonymkode: 13c8c...033 Ja det er ikke uten grunn at jeg politianmeldt henne. Når hun kommer med trusler da er det å gå altfor langt! Å hvordan ville politiet løse dette? Konfliktsmøte så klart! Hva skal vi liksom bli enige om da? At jeg lover å ikke ha sex med hennes neste mann?? Nei dette var latterlig av politiet! Anonymkode: 82f24...613
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #30 Skrevet 5. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er over 1 år siden. Men forsatt slenger hun dritt til meg hver gang jeg møter henne tilfeldig på butikken eller på bussen. Anonymkode: 82f24...613 Vet du.. Jeg har blitt bedratt av en eks kjæreste og jeg har vært en elskerinne. Det siste var nok en rar hevn fra min side, etter det vonde jeg gikk igjennom med eksen. Jeg var sur på elskerinna i starten jeg også, helt til jeg innså hvem den virkelige synderen var, eksen. Han var utro, han tok ett bedritent valg hvor han ikke avsluttet forholdet først. Dvs han var idioten. Jeg hadde nok fortalt elskerinna på en pen måte at «beklager det som skjedde. Det var utrolig dumt av meg og enda dummere av din mann. Han var den som var utro. Jeg forstår at du er såret men det hjelper deg lite å få ut sinnet ditt på meg. Det er din mann som har sviktet deg, ikke jeg. Når det er sagt fortjener du bedre enn en utro mann å jeg beklager min rolle i dette. Jeg håper etterhvert at du også kan gå videre i ditt liv å legge sviket fra mannen din bak deg. Jeg ønsker deg alt det beste og håper du finner lykken igjen». Gir hun seg ikke etter to-tre ganget til hadde jeg truet med anmeldelse for trakassering! Igjej, jeg hadde aldri sagt noe med mindre daten din spør. Dette har han ingenting med. hi Anonymkode: 86647...bda
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #31 Skrevet 5. september 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du.. Jeg har blitt bedratt av en eks kjæreste og jeg har vært en elskerinne. Det siste var nok en rar hevn fra min side, etter det vonde jeg gikk igjennom med eksen. Jeg var sur på elskerinna i starten jeg også, helt til jeg innså hvem den virkelige synderen var, eksen. Han var utro, han tok ett bedritent valg hvor han ikke avsluttet forholdet først. Dvs han var idioten. Jeg hadde nok fortalt elskerinna på en pen måte at «beklager det som skjedde. Det var utrolig dumt av meg og enda dummere av din mann. Han var den som var utro. Jeg forstår at du er såret men det hjelper deg lite å få ut sinnet ditt på meg. Det er din mann som har sviktet deg, ikke jeg. Når det er sagt fortjener du bedre enn en utro mann å jeg beklager min rolle i dette. Jeg håper etterhvert at du også kan gå videre i ditt liv å legge sviket fra mannen din bak deg. Jeg ønsker deg alt det beste og håper du finner lykken igjen». Gir hun seg ikke etter to-tre ganget til hadde jeg truet med anmeldelse for trakassering! Igjej, jeg hadde aldri sagt noe med mindre daten din spør. Dette har han ingenting med. Anonymkode: 86647...bda Ikke HI såklart 😅😅😅 Anonymkode: 86647...bda
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #32 Skrevet 6. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet du.. Jeg har blitt bedratt av en eks kjæreste og jeg har vært en elskerinne. Det siste var nok en rar hevn fra min side, etter det vonde jeg gikk igjennom med eksen. Jeg var sur på elskerinna i starten jeg også, helt til jeg innså hvem den virkelige synderen var, eksen. Han var utro, han tok ett bedritent valg hvor han ikke avsluttet forholdet først. Dvs han var idioten. Jeg hadde nok fortalt elskerinna på en pen måte at «beklager det som skjedde. Det var utrolig dumt av meg og enda dummere av din mann. Han var den som var utro. Jeg forstår at du er såret men det hjelper deg lite å få ut sinnet ditt på meg. Det er din mann som har sviktet deg, ikke jeg. Når det er sagt fortjener du bedre enn en utro mann å jeg beklager min rolle i dette. Jeg håper etterhvert at du også kan gå videre i ditt liv å legge sviket fra mannen din bak deg. Jeg ønsker deg alt det beste og håper du finner lykken igjen». Gir hun seg ikke etter to-tre ganget til hadde jeg truet med anmeldelse for trakassering! Igjej, jeg hadde aldri sagt noe med mindre daten din spør. Dette har han ingenting med. hi Anonymkode: 86647...bda Okey får kanskje å beklage til henne å se om hun gir seg. Anonymkode: 82f24...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå