Gå til innhold

Bleke og farge håret på barn

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, sug lut skrev:

Det ville jeg ikke latt en sjuåring gjøre. Det er ikke nødvendig å anlegge et utseende man ikke er gammel nok til å forsvare, og en småunge er langt fra der. 

Bare for å være sikker på at vi snakker om samme hårstil: 

http://klinikkenforhanoghenne.no/gar-markus-martinius-sveis/

Det er sånn sønnen min har, bare at han har mørkt hår. 

Er det denne du tenker på i sammenheng med blå tupper øverst? 

HI

Anonymkode: bc7e5...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Forøvrig ikke mitt barn, men link dukket opp da jeg googlet marcus og martinus frisyre barn. Gutten her har ingenting med meg og gjøre. Skjønn er han lell :) )

HI

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare for å være sikker på at vi snakker om samme hårstil: 

http://klinikkenforhanoghenne.no/gar-markus-martinius-sveis/

Det er sånn sønnen min har, bare at han har mørkt hår. 

Er det denne du tenker på i sammenheng med blå tupper øverst? 

HI

Har ikke noen tanker om frisyre, kun om farging.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ikke gitt ham lov til å ha slik sveis engang jeg. Drittungesveis kalles det her. Ufordragelige unger som har slikt hår.

Anonymkode: 37e3a...908

Høres veldig ut som "sug lut" som her velger å være anonym for å ikke bli kalt ut som den mobberen hun er.

Anonymkode: 80b82...257

Skrevet
1 time siden, CherryC skrev:

Ja gjør ikke du det? Jeg blir litt mer seriøs og voksen når jeg har håret i en knute i nakken. Lår jeg håret løst og krøllene får flagre fritt blir jeg en obsternasig drittunge😎

Hah, bare vent til du får blåfarge i! Da blir du en riktig slabbedask, da!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Høres veldig ut som "sug lut" som her velger å være anonym for å ikke bli kalt ut som den mobberen hun er.

Anonymkode: 80b82...257

Ja, for hun er jo ellers kjent for å moderere seg🤪

Du må være ganske dum?

Anonymkode: 1e755...990

Skrevet
8 timer siden, CherryC skrev:

Ja det hadde jeg sagt ja til, men hos frisør. Det er bare hår, og om andre synst det ser «jævlig» ut spiller ingen rolle. Jeg var voldsom selv da jeg var ung, hadde alle regnbuens farger i håret. Ikke alt var like stilig, men fikk iallefall prøvd :) 

Sist jeg sjekket med frisør så var det iallfall 16-års grense på farging/bleking av hår. 

Anonymkode: 03f7f...e48

Skrevet
21 timer siden, Pashla skrev:

Jøss. Endrer de atferd når de klipper håret?

Selv du vet vel svaret her. Det har jo noe med hvem som velger frisyren vet du. 

Skrevet

Kan strekke meg til farget spray etter frisørbesøk iden alderen. Har du ikke sansen, kan du jo la "nei" komme på kontoen for det lille motstanden alle unger trenger innimellom. Ingen får traumer av nei til å bleke håret :)

Skrevet

Jeg ville ikke latt en så liten unge bleke og farge håret, enkelt og greit. Det er mange gode argumenter, for meg veier nok argument mot kjemikalier i hodebunnen sterkt.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selv du vet vel svaret her. Det har jo noe med hvem som velger frisyren vet du. 

Ja, det bør vel helst være den som eier håret som velger.... 🙄

Skrevet

Det finns hårsminke som heter colorista. Typen for brunt hår gir bra farge som vaskes ut.

Anonymkode: 7d04f...190

Skrevet
40 minutter siden, Pashla skrev:

Ja, det bør vel helst være den som eier håret som velger.... 🙄

Et barn skal få gjøre som det vil? Virkelig?  

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Et barn skal få gjøre som det vil? Virkelig?  

På hår, som vokser ut? Ja, virkelig. Hvis det ikke koster skjorta, så er det vel et harmløst sted å unnvære en kamp!

Skrevet
7 minutter siden, Pashla skrev:

På hår, som vokser ut? Ja, virkelig. Hvis det ikke koster skjorta, så er det vel et harmløst sted å unnvære en kamp!

Vi snakker sterke kjemikalier, og noe med at man ikke bør la barn få gjøre akkurat som de vil og som er ment for voksne. Hvis du har så mye kamper med barna at du gir etter for alt slik for å slippe kamp må du nok revurdere måten du oppdrar barna på altså. Her i huset er ikke barna sjefen, og det er ikke dem som er voksne.

Skrevet

Veldig glad for min er naturlig blond :)

Anonymkode: ffa25...a66

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi snakker sterke kjemikalier, og noe med at man ikke bør la barn få gjøre akkurat som de vil og som er ment for voksne. Hvis du har så mye kamper med barna at du gir etter for alt slik for å slippe kamp må du nok revurdere måten du oppdrar barna på altså. Her i huset er ikke barna sjefen, og det er ikke dem som er voksne.

Sterke kjemikalier i DØDE celler 🙄 Hårspissene har ingen forbindelse til resten av kroppen, verken via blodbaner, hud eller lymfevæske.

(Jeg er ellers ikke HI, det er ikke mitt barn som ber om blått hår.)

Skrevet
På 4.9.2020 den 14.43, Anonym bruker skrev:

Nettop dette tenkte jeg og. 

Men samtidig så er det tuppene. Dette klippes jo av når det blir for langt for han. 

Derav møtte jeg meg selv litt i døra :)

HI

Hvis dere gjør det til frisør så blir ikke håret slitt 😊 La han farge håret sitt. 

Anonymkode: bc507...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...