Gå til innhold

Har du kjekke kolleger?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 31.8.2020 den 21.28, Anonym bruker skrev:

Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? 

skole her!🙋‍♀️

Anonymkode: 5f25a...d26

Jeg jobber i bhg og har det akkurat som deg på jobb. Fantastisk arbeidsmiljø på alle måter og jeg gleder meg til jobb hver dag. Får virkelig trent lattermusklene😊 

Har jobbet i barnehage i nesten 20 år og har ikke opplevd det på samme måte i andre bhg.

Anonymkode: 052ac...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forsket på at de med høy utdannelse og lite erfaring undervurderer betydningen av erfaring, og motsatt.

Anonymkode: 6ba1f...93c

Det er jo ganske naturlig siden nyutdannede ofte er unge og uerfarne i livet generelt også. 

Jeg har erfart begge deler. Altså både at erfarne med lite utdanning og nyutdannede med lite erfaring undervurderer verdien av kompetanse/erfaring. Forskjellen er at utdannede etterhvert erverver erfaring.

Anonymkode: 6e024...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...