Gå til innhold

Har du kjekke kolleger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? 
 

skole her!🙋‍♀️

Anonymkode: 5f25a...d26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hatt trivelige kollegaer og trivelige jobber. Så gikk jeg fra privat næring til Forsvaret. Her er det bare menn, mye baksnakking, mobbing, håning. Utrivelig arbeidsmiljø. 

Aldri ant at voksne mennesker kunne holde på slik. 

Anonymkode: d8259...657

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? 
 

skole her!🙋‍♀️

Anonymkode: 5f25a...d26

Jeg trodde jeg hadde det, hadde det sånn som deg på jobb. Men så ble jeg langtidssykmeldt og ble som luft.

Anonymkode: b9e86...e4f

Skrevet

Nå trodde jeg du mente kjekke som i noe veldig pent å se på ;)

Ja, jeg har veldig gode kollegaer. Liker jobben og miljøet :) Har jobbet på steder der det ikke var samme miljø, og da er det ikke like gøy å gå på jobb. 

Skrevet

Jeg har helt fantastiske kolleger. Utrolig fine mennesker, rett og slett. Og faglig dyktige. Jobber i rusbehandling.

Skrevet

Jeg har mange kjempeflotte kolleger og to sære. 

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? 
 

skole her!🙋‍♀️

Anonymkode: 5f25a...d26

Jobber vi ved samme skole? 

Aldersspennet er nok større ved "min" skole, ellers er det som å lese om hvordan det er hos oss. 

Anonymkode: d3613...e55

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jobber vi ved samme skole? 

Aldersspennet er nok større ved "min" skole, ellers er det som å lese om hvordan det er hos oss. 

Anonymkode: d3613...e55

Kanskje det;-) Midt-Norge? Eller så kan vi kanskje konkludere med at lærere generelt er trivelige å jobbe med😉☺️

Anonymkode: 5f25a...d26

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? 
 

skole her!🙋‍♀️

Anonymkode: 5f25a...d26

trives veldig godt med de jeg jobber med ja ❤️ jobber på sykehjem/bofelleskap

Anonymkode: ba529...ff3

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det;-) Midt-Norge? Eller så kan vi kanskje konkludere med at lærere generelt er trivelige å jobbe med😉☺️

Anonymkode: 5f25a...d26

Ikke Midt-Norge, nei. Innlandet. 

Lærere er trivelige folk! Alltid! 😀

Anonymkode: d3613...e55

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jobber vi ved samme skole? 

Aldersspennet er nok større ved "min" skole, ellers er det som å lese om hvordan det er hos oss. 

Anonymkode: d3613...e55

Samme her, kjempehyggelige folk, men større aldersspenn. Har jobbet på min skole i fem år, og har inntrykk av at de aller fleste som "kommer og går" er trivelige, inkluderende mennesker. Nord-Norge 😊

Anonymkode: 3f7be...341

Skrevet

Ja. Jobber i psykiatrien og elsker at det ikke er forskjell på folk. Jeg jobber som lederstøtte og tar ikke fem flate øre for å dra en spøk eller 10 på avdelingsoverlegen. Alle er like mye verdt, og vaskepersonalet sine observasjoner er like viktige som psykologspesialisten sine. Vi har en drøy humor, ler oss skakk, kødder med hverandre, ler og fleiper med pasientene, og har enorm faglig tyngde. Jeg elsker jobber min!

Anonymkode: 8b1c1...46b

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke Midt-Norge, nei. Innlandet. 

Lærere er trivelige folk! Alltid! 😀

Anonymkode: d3613...e55

Synd de ikke alltid er trivelig med elevene sine da. 😔

Anonymkode: a3927...9e3

Skrevet

Gleder meg til hver dag på jobb. Kollegaene mine er rause folk med masse god humor som gjør at dagene flyr. Jobber i dagligvarebransjen.

Anonymkode: e4e6b...2f2

Skrevet

Trodde også du mente utseendemessig kjekke 😄.

Ja, synes jeg har det, vi har det som oftest hyggelig eller interessant, og utfyller hverandre bra 😊

Anonymkode: 6ba1f...93c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Trodde også du mente utseendemessig kjekke 😄.

Ja, synes jeg har det, vi har det som oftest hyggelig eller interessant, og utfyller hverandre bra 😊

Anonymkode: 6ba1f...93c

De er altså alle fine folk, og jeg kjenner meg litt igjen i alle på en eller annen måte 😊

Anonymkode: 6ba1f...93c

Skrevet

Jeg har jobbet mange steder, og stort sett hatt hyggelige kolleger. Men så startet jeg et sted der så og si alle var høyt utdannet. Det var utrolig hvordan ledelsen og enkelte andre turet fram og trakasserte folk. Og ja, det har vært sak om det - etterpå ble det bare verre og ingen tør gjøre noe med det.  

Anonymkode: e90ee...855

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har jobbet mange steder, og stort sett hatt hyggelige kolleger. Men så startet jeg et sted der så og si alle var høyt utdannet. Det var utrolig hvordan ledelsen og enkelte andre turet fram og trakasserte folk. Og ja, det har vært sak om det - etterpå ble det bare verre og ingen tør gjøre noe med det.  

Anonymkode: e90ee...855

Har inntrykk av at det er vanligere steder der de ansatte har høy kompetanse og ledelsen føler seg truet av dem.

Anonymkode: 6e024...97d

Skrevet

Vi har det også slik på jobb. Har mange gode venner blandt kollegene mine, elsker å være på jobb. 

Anonymkode: b06f3...07c

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synd de ikke alltid er trivelig med elevene sine da. 😔

Anonymkode: a3927...9e3

De aller, aller fleste lærere er genuint opptatt av at elevene skal ha det bra. Jeg har en stilling der jeg har måttet se nærmere på mange klager fra elever (via foreldre) om dårlig behandling fra lærere. I så godt som alle tilfeller handler det om barn som ikke tåler tilsnakk, og opplever seg mobbet med en gang en lærer irettesetter dem eller stiller et krav. 

Anonymkode: f582c...793

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har jobbet mange steder, og stort sett hatt hyggelige kolleger. Men så startet jeg et sted der så og si alle var høyt utdannet. Det var utrolig hvordan ledelsen og enkelte andre turet fram og trakasserte folk. Og ja, det har vært sak om det - etterpå ble det bare verre og ingen tør gjøre noe med det.  

Anonymkode: e90ee...855

Det er forsket på at de med høy utdannelse og lite erfaring undervurderer betydningen av erfaring, og motsatt.

Anonymkode: 6ba1f...93c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er forsket på at de med høy utdannelse og lite erfaring undervurderer betydningen av erfaring, og motsatt.

Anonymkode: 6ba1f...93c

Det kan bli konflikter hvis ikke begge deler anerkjennes som verdifullt.

Anonymkode: 6ba1f...93c

Skrevet

Jobber med kvinner, og ei av de er koselig ene øyeblikket, for så være en bitch i neste. De som har jobbet der før, og de som har jobbet der lenger enn meg, sier at hun er et mareritt å jobbe med, så det er ikke jeg som er problemet. Mange har sluttet pga henne. Nå gruer jeg meg til jobb, og er psykisk utslitt.

Anonymkode: 35fa4...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...