Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #1 Skrevet 31. august 2020 Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? skole her!🙋♀️ Anonymkode: 5f25a...d26
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 Alltid hatt trivelige kollegaer og trivelige jobber. Så gikk jeg fra privat næring til Forsvaret. Her er det bare menn, mye baksnakking, mobbing, håning. Utrivelig arbeidsmiljø. Aldri ant at voksne mennesker kunne holde på slik. Anonymkode: d8259...657
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? skole her!🙋♀️ Anonymkode: 5f25a...d26 Jeg trodde jeg hadde det, hadde det sånn som deg på jobb. Men så ble jeg langtidssykmeldt og ble som luft. Anonymkode: b9e86...e4f
frk Nilsen Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 Nå trodde jeg du mente kjekke som i noe veldig pent å se på Ja, jeg har veldig gode kollegaer. Liker jobben og miljøet Har jobbet på steder der det ikke var samme miljø, og da er det ikke like gøy å gå på jobb.
Polly-Esther Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Jeg har helt fantastiske kolleger. Utrolig fine mennesker, rett og slett. Og faglig dyktige. Jobber i rusbehandling.
Himmel og hav Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 Jeg har mange kjempeflotte kolleger og to sære.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? skole her!🙋♀️ Anonymkode: 5f25a...d26 Jobber vi ved samme skole? Aldersspennet er nok større ved "min" skole, ellers er det som å lese om hvordan det er hos oss. Anonymkode: d3613...e55
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #8 Skrevet 31. august 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber vi ved samme skole? Aldersspennet er nok større ved "min" skole, ellers er det som å lese om hvordan det er hos oss. Anonymkode: d3613...e55 Kanskje det;-) Midt-Norge? Eller så kan vi kanskje konkludere med at lærere generelt er trivelige å jobbe med😉☺️ Anonymkode: 5f25a...d26
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 19 hours ago, Anonym bruker said: Har et fantastisk miljø på jobb, skrattler i lag på arbeidsrommet hele dagen, mye lik humor, god faglig støtte, gode samtaler og vi finner på mye sosialt i lag. De aller fleste er mellom 30-45, så mange er på samme stadie i livet. Gleder meg hver dag til å gå på jobb, mest for å treffe mine kolleger. Etter å ha pratet med en venninne om hvordan en har det på jobb, ser jeg at dette ikke er noe vi kan ta for gitt. Trives du med dine kolleger? Og hvor jobber du? skole her!🙋♀️ Anonymkode: 5f25a...d26 trives veldig godt med de jeg jobber med ja ❤️ jobber på sykehjem/bofelleskap Anonymkode: ba529...ff3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det;-) Midt-Norge? Eller så kan vi kanskje konkludere med at lærere generelt er trivelige å jobbe med😉☺️ Anonymkode: 5f25a...d26 Ikke Midt-Norge, nei. Innlandet. Lærere er trivelige folk! Alltid! 😀 Anonymkode: d3613...e55
Twintipp Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 Veldig. Elsker kollegaene og jobben min.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #12 Skrevet 1. september 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Jobber vi ved samme skole? Aldersspennet er nok større ved "min" skole, ellers er det som å lese om hvordan det er hos oss. Anonymkode: d3613...e55 Samme her, kjempehyggelige folk, men større aldersspenn. Har jobbet på min skole i fem år, og har inntrykk av at de aller fleste som "kommer og går" er trivelige, inkluderende mennesker. Nord-Norge 😊 Anonymkode: 3f7be...341
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #13 Skrevet 1. september 2020 Ja. Jobber i psykiatrien og elsker at det ikke er forskjell på folk. Jeg jobber som lederstøtte og tar ikke fem flate øre for å dra en spøk eller 10 på avdelingsoverlegen. Alle er like mye verdt, og vaskepersonalet sine observasjoner er like viktige som psykologspesialisten sine. Vi har en drøy humor, ler oss skakk, kødder med hverandre, ler og fleiper med pasientene, og har enorm faglig tyngde. Jeg elsker jobber min! Anonymkode: 8b1c1...46b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #14 Skrevet 1. september 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke Midt-Norge, nei. Innlandet. Lærere er trivelige folk! Alltid! 😀 Anonymkode: d3613...e55 Synd de ikke alltid er trivelig med elevene sine da. 😔 Anonymkode: a3927...9e3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #15 Skrevet 1. september 2020 Gleder meg til hver dag på jobb. Kollegaene mine er rause folk med masse god humor som gjør at dagene flyr. Jobber i dagligvarebransjen. Anonymkode: e4e6b...2f2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #17 Skrevet 1. september 2020 Trodde også du mente utseendemessig kjekke 😄. Ja, synes jeg har det, vi har det som oftest hyggelig eller interessant, og utfyller hverandre bra 😊. Anonymkode: 6ba1f...93c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #18 Skrevet 1. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Trodde også du mente utseendemessig kjekke 😄. Ja, synes jeg har det, vi har det som oftest hyggelig eller interessant, og utfyller hverandre bra 😊. Anonymkode: 6ba1f...93c De er altså alle fine folk, og jeg kjenner meg litt igjen i alle på en eller annen måte 😊 Anonymkode: 6ba1f...93c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #19 Skrevet 2. september 2020 Jeg har jobbet mange steder, og stort sett hatt hyggelige kolleger. Men så startet jeg et sted der så og si alle var høyt utdannet. Det var utrolig hvordan ledelsen og enkelte andre turet fram og trakasserte folk. Og ja, det har vært sak om det - etterpå ble det bare verre og ingen tør gjøre noe med det. Anonymkode: e90ee...855
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #20 Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jobbet mange steder, og stort sett hatt hyggelige kolleger. Men så startet jeg et sted der så og si alle var høyt utdannet. Det var utrolig hvordan ledelsen og enkelte andre turet fram og trakasserte folk. Og ja, det har vært sak om det - etterpå ble det bare verre og ingen tør gjøre noe med det. Anonymkode: e90ee...855 Har inntrykk av at det er vanligere steder der de ansatte har høy kompetanse og ledelsen føler seg truet av dem. Anonymkode: 6e024...97d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #21 Skrevet 2. september 2020 Vi har det også slik på jobb. Har mange gode venner blandt kollegene mine, elsker å være på jobb. Anonymkode: b06f3...07c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #22 Skrevet 2. september 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Synd de ikke alltid er trivelig med elevene sine da. 😔 Anonymkode: a3927...9e3 De aller, aller fleste lærere er genuint opptatt av at elevene skal ha det bra. Jeg har en stilling der jeg har måttet se nærmere på mange klager fra elever (via foreldre) om dårlig behandling fra lærere. I så godt som alle tilfeller handler det om barn som ikke tåler tilsnakk, og opplever seg mobbet med en gang en lærer irettesetter dem eller stiller et krav. Anonymkode: f582c...793
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #23 Skrevet 2. september 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jobbet mange steder, og stort sett hatt hyggelige kolleger. Men så startet jeg et sted der så og si alle var høyt utdannet. Det var utrolig hvordan ledelsen og enkelte andre turet fram og trakasserte folk. Og ja, det har vært sak om det - etterpå ble det bare verre og ingen tør gjøre noe med det. Anonymkode: e90ee...855 Det er forsket på at de med høy utdannelse og lite erfaring undervurderer betydningen av erfaring, og motsatt. Anonymkode: 6ba1f...93c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #24 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er forsket på at de med høy utdannelse og lite erfaring undervurderer betydningen av erfaring, og motsatt. Anonymkode: 6ba1f...93c Det kan bli konflikter hvis ikke begge deler anerkjennes som verdifullt. Anonymkode: 6ba1f...93c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #25 Skrevet 2. september 2020 Jobber med kvinner, og ei av de er koselig ene øyeblikket, for så være en bitch i neste. De som har jobbet der før, og de som har jobbet der lenger enn meg, sier at hun er et mareritt å jobbe med, så det er ikke jeg som er problemet. Mange har sluttet pga henne. Nå gruer jeg meg til jobb, og er psykisk utslitt. Anonymkode: 35fa4...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå