Gå til innhold

Leker i konfirmasjon. Er det alltid så moro?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, beef sister skrev:

Haha, nå lo jeg faktisk høyt! Det der hadde jeg nektet å være med på, og jeg hadde hverken forsøkt å skjule min misnøye eller finne på en unnskyldning. 

Når det skjer på en voksenfest så finner jeg kjapt veien til baren 😂 men det er vel ikke helt i ok i en konfirmasjon....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ufattelig kleint! 

Quiz, ja, leker, definitivt nei. 

Anonymkode: 5671d...817

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er meg😂  HI

Anonymkode: fb6a9...6ae

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Min familie er så veldig for selskapsleker. De synes det er så utrolig morsomt. Jeg er ikke der. Noe kan være moro, men i forrige selskap så spilte vi krokket nesten hele tiden, for løypen som var lagt opp var uendelig lang. Ingen fikk satt seg ned for å prate noe særlig for denne aktiviteten tok enormt med tid. De elsker utkledning og hinderløyper og all verdens. Jeg er med for å ikke virke kjip, men barna mine synes ingenting om dette, og de ønsker ikke å delta. Da blir det litt sur stemning merker jeg. Alle må være med.

Nå er det straks konfirmasjon og det planlegges noe veldig med aktiviteter. De har nå kommet opp med en lek som går på å åle seg på gulvet med bind for øynene. Jeg spør om det er så lurt siden alle er i finstasen, som bunader, penkjoler og dress. Men det går fint mener de. De skal også ta med seg en masse utkledningstøy til en lek denne dagen. Det er så lite gøy! Og jeg er sikkert kjip altså, men en slik dag bør det vel siles litt av hvilke aktiviteter man bør foreslå for gjestene. Jeg har ikke lyst til å ake meg rundt på gulvet i bunaden min. Hvordan si ifra på en grei måte uten at det blir dårlig stemning og man bare blir en party-pooper? 

Jeg synes det er litt underlig at konfirmanten selv synes dette er hylende morsomt. 

Anonymkode: fb6a9...6ae

Mine synes det var kleint, hadde 2 konfirmsjoner, 1 hos meg og en hos faren, hos far var det leker noe ingen av mine gutter satt pris på

Anonymkode: 1fece...6b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...