Gå til innhold

Serien Friends

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Friends, den er helt grei. Har sett den to-tre ganger og humrer fortsatt litt. Jeg syntes Seinfeld var morsomt da jeg så den første gangen, men ler overhodet ikke av den nå. The Big Bang Theory er min favoritt, og den synes jeg er supermorsom fremdeles. Fawlty Towers har jeg aldri likt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 27.8.2020 den 20.18, CherryC skrev:

Jeg har sett mye av det, men langt fra alt. Serien er jo ekstremt populær, og samtlige på min alder elsker den og synes den er morsom. Jeg synes den er teit. Finnes det noen på denne jord (eller på dette forum) som et enig? Takke meg til Seinfeld, eller aller helst Fawlty Towers. Hilsen pensjonisten.

Helt enig med deg. Har aldri likt Friends. Det er faktisk teit! Seinfeld derimot er jo legendarisk🤩

Skrevet

men ingenting slår mot i brøste

Anonymkode: 3620d...be0

Skrevet

Jeg synes den var ok når jeg så den første gangen, nå synes jeg den er utrolig kjedelig og litt klein. Liker Seinfeld bedre, selv om kleinhetsfaktoren er rimelig høy der og.

Anonymkode: a60d8...c6e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes den var ok når jeg så den første gangen, nå synes jeg den er utrolig kjedelig og litt klein. Liker Seinfeld bedre, selv om kleinhetsfaktoren er rimelig høy der og.

The Big Bang Theory er min favoritt

Skrevet
På 27.8.2020 den 21.24, CherryC skrev:

Så det er bare meg altså.. det nekter jeg å tro:)

Jeg tror det! 😂

Anonymkode: 4f158...041

Skrevet

Denne tråden har fått meg til å starte på sesong 1 igjen. 

Herlig tanketom tidtrøyte. 

Skrevet

Friends var ok første gangen jeg så den. Men da var det heller ikke så mye annet å velge mellom på TV. Det er ikke en serie jeg gidder å se igjen. Jeg har prøvd. Serier jeg kan se igjen og igjen er Fawlty Towers, Big Bang Theory, Allo Allo, How I Met Your Mother og Two and a Half Men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...