Gå til innhold

Serien Friends

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett mye av det, men langt fra alt. Serien er jo ekstremt populær, og samtlige på min alder elsker den og synes den er morsom. Jeg synes den er teit. Finnes det noen på denne jord (eller på dette forum) som et enig? Takke meg til Seinfeld, eller aller helst Fawlty Towers. Hilsen pensjonisten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg derimot, synes Seinfeld er dørgende kjedelig 😆 Heller Friends

Anonymkode: 18345...3d4

Skrevet

ELSKER Friends! Seinfield.. nei nei 

Skrevet

Har sett alle Friends episodene flere ganger. Seinfield går an innimellom, men kun hvis jeg ikke har noe annet. Det er for kjedelig. 

Anonymkode: 47ac6...607

Skrevet

Friends er det beste på jord. Steinfeld er ikke gøy!

Anonymkode: a1dba...4dc

Skrevet

Likte Seinfeld da den kom, men synes ikke den har holdt seg. Friends kan jeg se om og om igjen. Samme gjelder MASH.

Skrevet

Hm. Sett hele Friends fire ganger. 

Anonymkode: bf60c...7a8

Skrevet

Liker både Friends og Seinfeld. Og Frasier👍😂

Anonymkode: e6683...ece

Skrevet

Så det er bare meg altså.. det nekter jeg å tro:)

Skrevet

Kanskje du er for gammel til å se den første gang? Jeg elsker den, men det henger nok litt sammen med nostalgi. Så den første gang som tenåring og litt ut i 20-årene.

Anonymkode: da464...ce4

Skrevet

Elsker Friends

Anonymkode: 5f737...6ef

Skrevet

Elsker Friends. 

Anonymkode: c12e4...7a3

Skrevet
On 8/27/2020 at 8:18 PM, CherryC said:

Jeg har sett mye av det, men langt fra alt. Serien er jo ekstremt populær, og samtlige på min alder elsker den og synes den er morsom. Jeg synes den er teit. Finnes det noen på denne jord (eller på dette forum) som et enig? Takke meg til Seinfeld, eller aller helst Fawlty Towers. Hilsen pensjonisten.

Nei ,Friends er en av mine favoritter :) hater Seinfeld og Fawlty towers

Anonymkode: 3620d...be0

Skrevet

Jeg elsker friends, men elsker både seinfeld og fawlty tower enda mer!

Skrevet

Elsker Friends, sett de flere ganger. Seinfeld har aldri fristet.

Anonymkode: f5e2a...2b6

Skrevet

Liker både Friends og Seinfeld, men tror jeg faktisk må si at Allo allo er det gøyeste jeg har sett. Den er teit, samme vitsene i hver eneste episode, men liker den likevel😅

Skrevet

Elsker Friends, Seinfeld og Fawlty towers😊

Anonymkode: 8573d...65d

Skrevet

Har sett alle episodene av friends, og kan ikke si den kan ses om og om igjen. Hver gang jeg ser en episode, så vet jeg jo hva som kommer til å skje. Ler ikke av den samme vitsen 50 ganger. Seinfeld er det samme. Eneste som er morsomt i den serien er Elaine. Resten er tragisk. 

Anonymkode: 920d2...a9d

Skrevet

Elsker friends,  liker ikke seinfeld  

Anonymkode: 77425...e12

Skrevet

Elsker friends! Liker også fawlty towers, herlig humor.  Seinfelt likte jeg da de kom, men å se episoder nå klarer jeg bare ikke! 

Min datter på 12 er blodfan av friends også. Ser serien på Netflix , sikkert sett den 2 ganger allerede 😅 Jeg ble ganske overaska da jeg oppdaget hva favoritten hennes var der altså. 

Anonymkode: f33ab...7a0

Skrevet
På 27.8.2020 den 20.18, CherryC skrev:

Du har rett. Den er teit. 

Skrevet

Fawlty Towers er skikkelig morsom, kan se episodene om igjen og om igjen og fortsatt le godt. De spilte in altfor få episoder! 

Seinfeld og Friends er grei underholdning, ikke kjedelig men får absolutt ikke fram de store latterbrølene. Da er Kongen av Queens og Frasier hakket over. 

Tror bare Jim Carrey i sine yngre dager har fått meg til å tisse i buksa/krampe i magen le, slik som John Cleese. 

Anonymkode: 4f53c...777

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsker friends! Liker også fawlty towers, herlig humor.  Seinfelt likte jeg da de kom, men å se episoder nå klarer jeg bare ikke! 

Min datter på 12 er blodfan av friends også. Ser serien på Netflix , sikkert sett den 2 ganger allerede 😅 Jeg ble ganske overaska da jeg oppdaget hva favoritten hennes var der altså. 

Anonymkode: f33ab...7a0

Friends er superpopulært hos kidsa nå. Den gar fått en ny vår og blitt en greie hos neste generasjon. 👍

Anonymkode: 47d95...16e

Skrevet
6 timer siden, Pashla skrev:

Du har rett. Den er teit. 

Godt jeg ikke er alene :)

Skrevet

Friends er søt, ikke noe jeg vil sette på selv, men grei å se hvis den står på. Seinfeld er morsom men veldig cringy på samme tid. Frasier er best.

Anonymkode: 796c0...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...