Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #26 Skrevet 27. august 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenk om de også har fått invitasjon til noe annet, men har takket nei på grunn av at de har en avtale med dere? Jeg hadde blitt kjempeskuffet hvis noen hadde avlyst en avtale som jeg også kunne ha avlyst, men ikke hadde hatt samvittighet til å gjøre det. Anonymkode: 36719...d74 Tenk om du heller kunne tatt hensyn til det som er best for deg og din familie i stedet for å styre livene deres ut i fra samvittighet ovenfor andre. Så mye bedre liv man ville fått da. HI: jeg hadde sendt en mld og spurt om vi kunne ta det en ettermiddag til uka eller neste helg. At du har hatt en halvveis avtale med far om at han skal ta med sønnen på hytta en helg det er fint vær og at det ser ut til at det skal bli fint vær i helgen. Anonymkode: af8f1...390
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #27 Skrevet 27. august 2020 Jeg synes det er helt greit og utsette det da Anonymkode: 8a921...504
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #28 Skrevet 27. august 2020 Avlyse - Ikke greit. Bytte dato - Greit. Anonymkode: 0432b...998
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #29 Skrevet 27. august 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Avlyse - Ikke greit. Bytte dato - Greit. Anonymkode: 0432b...998 Skal jo bare bytte dato Anonymkode: 2c799...683
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #30 Skrevet 27. august 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: "Hei, ser det er meldt strålende vær til helgen og ikke akkurat "kinovær". Dersom det passer for dere hadde det vært fint om vi heller kunne dratt på kino onsdag 2. september kl. 18.00. Da kunne Ola evt. vært med Per hjem fra skolen?". Om det ikke passer har vi selvsagt forståelse for det. Da gjennomfører vi som avtalt". Anonymkode: 6f0a4...b13 Helt enig her ☝🏼 selvfølgelig er avtaler til for å holdes, men det er lov å spørre om man kan avlyse syns ikke det er respektløst eller grunn til skuffelse. Hvis det ikke går greit bare gjennomføres det som avtalt og ferdig med saken🙃 Anonymkode: 5652f...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå