Gå til innhold

Kan voksne damer gå med musefletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sparer til langt hår, og det er enda ikke så langt at jeg kan lage en anstendig hestehale av det, så når jeg jobber i huset og hagen så lager jeg musefletter for å hindre at håret havner i fjeset hele tida. Føler ikke for å gå sånn uten blant folk, men hvorfor ikke? er det bare en frisyre for barn?

Anonymkode: f38c2...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er for barn ! 

Anonymkode: cbcf5...664

Skrevet

Kan kan du jo. Men det ser ikke så veldig voksent ut. 

Anonymkode: bfe69...364

Skrevet

Har langt hår selv, og hjemme i huset går jeg med alle mulige rare hårfrisyrer. Er ikke like tøff i det offentlige rom. Du går selvsagt med håret som du føler for selv, hvor du vil. Men personlig, synes jeg musefletter på voksne ser en smule enfoldig ut, og jeg kunne aldri gjort det selv.

Anonymkode: 4fd3d...565

Skrevet

En slik frisyre viser selvsikkerhet og er veldig praktisk. Jeg synes kanskje ikke det passer som selskapsfrisyre, men til fysisk arbeid, trening, husarbeid ol er den strålende.

Anonymkode: ce7f6...54b

Skrevet

Jeg kan fint komme til å gå i musefletter, men jeg har veldig langt hår da. Er bedre enn å sette det opp i en dott på toppen av hodet i alle fall...

Anonymkode: ec505...951

Skrevet

Det kommer an på hvilken type du er, tenker jeg. Og hva slags musefletter. Businessdame med bustete musefletter satt opp med scrunchies i knallfarger tenker jeg kanskje ser litt rart ut. Men jeg kan også se for meg varianter som fungerer ;)

Skrevet

Det lurer eg på òg, er òg sparar, og har funne ut at det funkar med pariserflette, erkje så langt ennå. Kan eg gå utanfor garden med det? (syns sjølv eg er fin. Men erkje heilt objektiv🤣

Anonymkode: 11b35...2e4

Skrevet

Nei. Ingen voksne. Aldri.

Anonymkode: 13fe4...e70

Skrevet

Altså, hvis Erna hadde stilt opp i musefletter ville hun ikke blitt tatt seriøst mer. Hun ville ha mistet all respekt fra alle.

Så hvis du ikke bryr deg om å bli tatt seriøst så gjør det ingenting.

Skrevet

Selvfølgelig 😊 Jeg går med musefletter innimellom. 

Anonymkode: 23862...591

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurer eg på òg, er òg sparar, og har funne ut at det funkar med pariserflette, erkje så langt ennå. Kan eg gå utanfor garden med det? (syns sjølv eg er fin. Men erkje heilt objektiv🤣

Anonymkode: 11b35...2e4

Absolutt. Pariserflette er det jo mange voksne som går med. 

Anonymkode: f38c2...795

Skrevet

Jeg har musefletter når jeg står på ski. Mest praktisk mest hjelm. Ellers går jeg aldri med det...

Anonymkode: af5aa...b8a

Skrevet

Musefletter er som onepice, ser tåpelig ut offentlig etter barneskolen. 

Anonymkode: 71dc1...87c

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Musefletter er som onepice, ser tåpelig ut offentlig etter barneskolen. 

Anonymkode: 71dc1...87c

Se for deg Erna i musefletter og onepiece. Derfor kan det ikke brukes.

Skrevet

De kan jo hvis de vil, men personlig synes jeg musefletter passer til småjenter opptil 8 års alder omtrent. 

Anonymkode: 52446...f0a

Skrevet

Jeg synes det er noen få som kan bruke det. Mens noen bare blir seende ut som kvinner som ikke ønsker å bli voksne, så er det noen få kvinner som virkelig kler det. (Tenker da på lave musefletter, ikke de man fester høyt på hodet.)

Beste eksemplet jeg kommer på er hundekjøreren Inger Marie Haaland, hun er flott med flettene sine.

Anonymkode: 9a00c...71e

Skrevet

Ja hvis de vil så kan de det. Ingen som kommer og arresterer dem. Personlig syns jeg det er fint til de som har hår til det, uansett alder. Kanskje spesielt eldre kvinner med grått hår. 

E45D91D8-06E3-45B0-BF65-1ADE4A7BE004.png

Anonymkode: d6f65...667

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja hvis de vil så kan de det. Ingen som kommer og arresterer dem. Personlig syns jeg det er fint til de som har hår til det, uansett alder. Kanskje spesielt eldre kvinner med grått hår. 

E45D91D8-06E3-45B0-BF65-1ADE4A7BE004.png

Anonymkode: d6f65...667

Dette er da ikke musefletter. Musefletter har ikke håret "tvinnet" på denne måten. Håret er bare samlet i en strikk på hver side. 

Skrevet

Det fine med å være voksen dame er at en kan gjøre som en vil.

Anonymkode: 2ea5e...eec

Skrevet

Ser ut til at det er ulike ting forbundet med musefletter. Når jeg sier musefletter, tenker jeg på en "hestehale" på hver side av hodet, ikke faktiske fletter.

Anonymkode: f7cb2...e34

Skrevet
58 minutter siden, Bjæk skrev:

Dette er da ikke musefletter. Musefletter har ikke håret "tvinnet" på denne måten. Håret er bare samlet i en strikk på hver side. 

Jo, dette er musefletter. Håret er jo tydelig fletter og ikke tvunnet. Jeg synes det funker på noen typer hår, damer og settinger, men slett ikke alle.

Anonymkode: b6bbf...b37

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ut til at det er ulike ting forbundet med musefletter. Når jeg sier musefletter, tenker jeg på en "hestehale" på hver side av hodet, ikke faktiske fletter.

Anonymkode: f7cb2...e34

Du snakker om musehaler du, ikke musefletter. Hør på ordet: museFLETTER, altså at håret er flettet.

Anonymkode: b6bbf...b37

Skrevet

Musehaler uten fletting, nei det bruker jeg ikke. 
Musefletter, hvor håret er flettet, ja!

Anonymkode: 23862...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...