mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #26 Skrevet 23. august 2020 Akkurat nå, frk Nilsen skrev: De har den i en nydelig dyp grønnfarge også, mulig jeg ønsker meg nye støvletter til jul fra mannen Hehe jeg tar dem gjerne i flere farger 🥰
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #27 Skrevet 23. august 2020 9 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said: Nå er det jammen snart høst og jeg ble sittende her å tenke på hvor fantastisk høsten er. Kjenner jeg gleder meg til stearinlys, peiskos og varme myke ullgensere. Høsten er en av mine favoritt årstider og kjenner jeg gleder meg og håper på masse deilig høstvær. Hva synes dere er det beste med høsten? høsten er favoritten her elsker og sitte under pledd, med en god te og en fin film eller serie i år blir det masterchef norge som blir og følge med på. Elsker også fargene Anonymkode: ae40e...830
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #28 Skrevet 23. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: høsten er favoritten her elsker og sitte under pledd, med en god te og en fin film eller serie i år blir det masterchef norge som blir og følge med på. Elsker også fargene Anonymkode: ae40e...830 Her gleder jeg meg til farmen og skal vi danse♥️♥️
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #29 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg leter etter de helt perfekte støvlettene. Ikke lett altså men jeg elsker å kunne finne frem høstklær og sko. Noen tips til hvor jeg skal lete? Type ekte skinn og god kvalitet. Elsker høye støvletter med lav hæl Du har sikkert noen helt fine på loftet. Anbefaler at du leter der først. Anonymkode: 7b2c8...4f0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #30 Skrevet 23. august 2020 Gleder meg spesielt mye til høsten i år ❤️ Får mitt 4 barn i oktober 😍 Anonymkode: e4ca7...b8d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #31 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har sikkert noen helt fine på loftet. Anbefaler at du leter der først. Anonymkode: 7b2c8...4f0 Jeg har selvsagt noen jeg kan bruke men jeg leter etter de ultimate støvlettene. De man bare elsker og bruker helt til de er ødelagt. De har jeg ikke hatt på årevis
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #32 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gleder meg spesielt mye til høsten i år ❤️ Får mitt 4 barn i oktober 😍 Anonymkode: e4ca7...b8d Wow!!! Gratulerer ♥️
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #33 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg har selvsagt noen jeg kan bruke men jeg leter etter de ultimate støvlettene. De man bare elsker og bruker helt til de er ødelagt. De har jeg ikke hatt på årevis De kommer du ikke til å finne heller. Neste år kommer suget etter noe nytt til å være like stort (hvis ikke før). Stå for valget du tok sist gang du kjøpte støvler og bruk dem til de er utslitt. Anonymkode: 7b2c8...4f0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #34 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De kommer du ikke til å finne heller. Neste år kommer suget etter noe nytt til å være like stort (hvis ikke før). Stå for valget du tok sist gang du kjøpte støvler og bruk dem til de er utslitt. Anonymkode: 7b2c8...4f0 De siste støvlettene jeg kjøpte kan ikke brukes i det daglige. De har for høye hæler og viste seg å være glatte. Heldigvis så kjøper jeg sko akkurat når det passer meg 🥰
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #35 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: De kommer du ikke til å finne heller. Neste år kommer suget etter noe nytt til å være like stort (hvis ikke før). Stå for valget du tok sist gang du kjøpte støvler og bruk dem til de er utslitt. Anonymkode: 7b2c8...4f0 Å, rull inn, vil du? Du bestmmer da ikke hva andre skal kjøpe. Herremitid. Anonymkode: cf58d...630
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #36 Skrevet 23. august 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, rull inn, vil du? Du bestmmer da ikke hva andre skal kjøpe. Herremitid. Anonymkode: cf58d...630 Hehe! Ja heldigvis kjøper jeg akkurat så mange sko jeg har lyst på😊
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #37 Skrevet 23. august 2020 Elsker høsten, med fyr i ovnen, levende lys og innekos, og elsker det naturen kan by på de kommende månedene❤ Liker alle årstidene like godt egentlig, men nå har sommeren gjort sitt, og jeg ønsker høsten velkommen! Anonymkode: 672b0...ccb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #38 Skrevet 24. august 2020 12 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said: Her gleder jeg meg til farmen og skal vi danse♥️♥️ glemte farmen det elsker jeg Liker ikke skal vi danse Anonymkode: ae40e...830
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2020 Forfatter #39 Skrevet 24. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: glemte farmen det elsker jeg Liker ikke skal vi danse Anonymkode: ae40e...830 Farmen er fantastisk ♥️
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #40 Skrevet 24. august 2020 Blir deprimert bare ved tanken på at det blir mørkere og mørkere, kaldere og kaldere. Så gleder meg mest til våren. September kan vere fin, men etter det.... Anonymkode: 2ee3b...c1f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. august 2020 Forfatter #41 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir deprimert bare ved tanken på at det blir mørkere og mørkere, kaldere og kaldere. Så gleder meg mest til våren. September kan vere fin, men etter det.... Anonymkode: 2ee3b...c1f Jeg gleder meg både til høsten og våren jeg. Og ikke minst julen mellom der. Det er noe flott ved hver årstid i grunn. Nå gleder jeg meg aller mest til mørket og varmen inne. Jeg gleder meg også til å henge opp de fineste stjernenene i vinduene sist i november.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #42 Skrevet 24. august 2020 7 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said: Farmen er fantastisk ♥️ Ja ❤️ Anonymkode: ae40e...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå