Gå til innhold

Snart høst


Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, frk Nilsen skrev:

De har den i en nydelig dyp grønnfarge også, mulig jeg ønsker meg nye støvletter til jul fra mannen ;) 

Hehe jeg tar dem gjerne i flere farger 🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Nå er det jammen snart høst og jeg ble sittende her å tenke på hvor fantastisk høsten er. Kjenner jeg gleder meg til stearinlys, peiskos og varme myke ullgensere. Høsten er en av mine favoritt årstider og kjenner jeg gleder meg og håper på masse deilig høstvær. Hva synes dere er det beste med høsten? 

høsten er favoritten her :) elsker og sitte under pledd, med en god te og en fin film eller serie :) i år blir det masterchef norge som blir og følge med på. Elsker også fargene

Anonymkode: ae40e...830

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

høsten er favoritten her :) elsker og sitte under pledd, med en god te og en fin film eller serie :) i år blir det masterchef norge som blir og følge med på. Elsker også fargene

Anonymkode: ae40e...830

Her gleder jeg meg til farmen og skal vi danse♥️♥️

Skrevet
2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg leter etter de helt perfekte støvlettene. Ikke lett altså men jeg elsker å kunne finne frem høstklær og sko. Noen tips til hvor jeg skal lete? Type ekte skinn og god kvalitet. Elsker høye støvletter med lav hæl 

Du har sikkert noen helt fine på loftet. Anbefaler at du leter der først.

Anonymkode: 7b2c8...4f0

Skrevet

Gleder meg spesielt mye til høsten i år ❤️ Får mitt 4 barn i oktober 😍

Anonymkode: e4ca7...b8d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har sikkert noen helt fine på loftet. Anbefaler at du leter der først.

Anonymkode: 7b2c8...4f0

Jeg har selvsagt noen jeg kan bruke men jeg leter etter de ultimate støvlettene. De man bare elsker og bruker helt til de er ødelagt. De har jeg ikke hatt på årevis 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg spesielt mye til høsten i år ❤️ Får mitt 4 barn i oktober 😍

Anonymkode: e4ca7...b8d

Wow!!! Gratulerer ♥️

Skrevet
3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg har selvsagt noen jeg kan bruke men jeg leter etter de ultimate støvlettene. De man bare elsker og bruker helt til de er ødelagt. De har jeg ikke hatt på årevis 

De kommer du ikke til å finne heller. Neste år kommer suget etter noe nytt til å være like stort (hvis ikke før). Stå for valget du tok sist gang du kjøpte støvler og bruk dem til de er utslitt.

Anonymkode: 7b2c8...4f0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De kommer du ikke til å finne heller. Neste år kommer suget etter noe nytt til å være like stort (hvis ikke før). Stå for valget du tok sist gang du kjøpte støvler og bruk dem til de er utslitt.

Anonymkode: 7b2c8...4f0

De siste støvlettene jeg kjøpte kan ikke brukes i det daglige. De har for høye hæler og viste seg å være glatte. Heldigvis så kjøper jeg sko akkurat når det passer meg 🥰

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De kommer du ikke til å finne heller. Neste år kommer suget etter noe nytt til å være like stort (hvis ikke før). Stå for valget du tok sist gang du kjøpte støvler og bruk dem til de er utslitt.

Anonymkode: 7b2c8...4f0

Å, rull inn, vil du?

Du bestmmer da ikke hva andre skal kjøpe. Herremitid. 

Anonymkode: cf58d...630

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, rull inn, vil du?

Du bestmmer da ikke hva andre skal kjøpe. Herremitid. 

Anonymkode: cf58d...630

Hehe! Ja heldigvis kjøper jeg akkurat så mange sko jeg har lyst på😊

Skrevet

Elsker høsten, med fyr i ovnen, levende lys og innekos, og elsker det naturen kan by på de kommende månedene❤ Liker alle årstidene like godt egentlig, men nå har sommeren gjort sitt, og jeg ønsker høsten velkommen!

Anonymkode: 672b0...ccb

Skrevet
12 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Her gleder jeg meg til farmen og skal vi danse♥️♥️

glemte farmen :) det elsker jeg :) Liker ikke skal vi danse

Anonymkode: ae40e...830

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

glemte farmen :) det elsker jeg :) Liker ikke skal vi danse

Anonymkode: ae40e...830

Farmen er fantastisk ♥️

Skrevet

Blir deprimert bare ved tanken på at det blir mørkere og mørkere, kaldere og kaldere. Så gleder meg mest til våren. September kan vere fin, men etter det....

Anonymkode: 2ee3b...c1f

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir deprimert bare ved tanken på at det blir mørkere og mørkere, kaldere og kaldere. Så gleder meg mest til våren. September kan vere fin, men etter det....

Anonymkode: 2ee3b...c1f

Jeg gleder meg både til høsten og våren jeg. Og ikke minst julen mellom der. Det er noe flott ved hver årstid i grunn. Nå gleder jeg meg aller mest til mørket og varmen inne. Jeg gleder meg også til å henge opp de fineste stjernenene i vinduene sist i november. 

Skrevet
7 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Farmen er fantastisk ♥️

Ja ❤️

Anonymkode: ae40e...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...