mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Nå er det jammen snart høst og jeg ble sittende her å tenke på hvor fantastisk høsten er. Kjenner jeg gleder meg til stearinlys, peiskos og varme myke ullgensere. Høsten er en av mine favoritt årstider og kjenner jeg gleder meg og håper på masse deilig høstvær. Hva synes dere er det beste med høsten?
sug lut Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Jeg liker alle årstidene. Klærne, turene og maten, rett og slett Høstklær er alltid like gøy å finne fram og handle, og jeg gleder meg til å forlenge sommergarderobem med gensere og strikkejakker. Så gleder jeg meg til å plukke enda mer sopp, til å høste det som vokser her, til å lage supper og gryter, til halloween... Men først og fremst skal jeg ha sommer litt til.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Uff, når høsten starter så misunner jeg folk som bor i Spania, hvor de har sommer og varme en god stund til. Høsten er fin, men kunne startet senere og sommeren kunne vart lengre og vært varmere.... Uff, jeg bor i feil land. Anonymkode: 802e2...7cb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Høsten er fin den, men foreløpig har jeg fokuset på å glede meg over sommeren som fortsatt er her. Anonymkode: 7b2c8...4f0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Gleder meg enormt til høsten, og gleder meg over at sommeren snart er over 😍 Anonymkode: 94c38...a0b
☆☆☆ Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 Fineversdagane (dei få vi får) med gule og raude fargar, sol som varmar utan å brenne, krystallklar luft og fjelltur utan selskap frå mygg, knott, fuger og klegg. Kjølige netter (hurra!) Mørke kveldar innendørs med reget pikante på glaset. Elsker haust 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2020 40 minutter siden, sug lut skrev: Jeg liker alle årstidene. Klærne, turene og maten, rett og slett Høstklær er alltid like gøy å finne fram og handle, og jeg gleder meg til å forlenge sommergarderobem med gensere og strikkejakker. Så gleder jeg meg til å plukke enda mer sopp, til å høste det som vokser her, til å lage supper og gryter, til halloween... Men først og fremst skal jeg ha sommer litt til. Våknet i total høstmodus i dag da det regnet kaldt og jeg fikk mest av alt lyst til å fyre i peisen. Du har rett da,sommeren varer jo bittelitt lenger og det skal selvsagt nytes det også. Du ga meg også en ide nå. Skal i kaffeselskap i dag og antrekk blir den nyeste sommerkjolen med grå strikkegenser over. Håper på noen deilig varme sensommerdager♥️
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 For meg er høsten en litt fort unnagjort ventetid. Her jeg bor regner det ofte i juli/start august, og så kommer en finværsperiode utover i september som føles som en slags bonussommer. Oktober og november er som oftest så travel og jeg er så sliten av jobb, at de bare forsvinner, og brått er det jul, liksom. Jeg forbinder egentlig derfor høsten mest med den dels fargerike og dels vindfulle perioden som er klemt innimellom sommer og jul og som jeg aldri helt lander i. Og etter jul er jeg litt smådeppa i januar og februar fordi jeg hater vinter. Våren, fra sånn midt april av, er min favoritt. Anonymkode: 20667...85d
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 Synes alle årstider har sin sjarm, men gleder meg til å gå tur i skumringen når det plasker ned og blåser godt. Av en eller annen grunn så er det terapi for meg. Ellers elsker jeg fargene på trærne før bladene faller av, det er bare helt nydelig med alle disse fargene 🥰
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 Høsten syns jeg er en utrolig deilig årstid. Endelig begynner det å bli litt kjølig å gå i kortbukse, jeg går i kortbukse året rundt hjemme så naboene har sluttet å se rart på meg når jeg går med søppla i kortbukse, digre vintersko, lue og jakke. Ikke shorts, men sånn bukse under kneea. Jeg liker at det er forskjell i tempraturen inne og ute, det er noe med å måtte kle på seg for å gå ut eller kle av seg når en kommer inn. Mørket syns jeg også er koselig. Tenne lys, fyre i peisen, se forskjell på tidene på dagen. Selv om jeg liker meg inne når det er mørkt, trives jeg ute når deg er mørkt også. Mørket stopper meg ikke å gjøre ting ute, når folk ofte stopper når det blir skumring kan jeg gå ut for å begynne. Anonymkode: b2292...447
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 Håper på litt mer sommer,men ønsker høsten velkommen med lys, peis og tepper i sofan. Anonymkode: 54c66...f47
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Høsten syns jeg er en utrolig deilig årstid. Endelig begynner det å bli litt kjølig å gå i kortbukse, jeg går i kortbukse året rundt hjemme så naboene har sluttet å se rart på meg når jeg går med søppla i kortbukse, digre vintersko, lue og jakke. Ikke shorts, men sånn bukse under kneea. Jeg liker at det er forskjell i tempraturen inne og ute, det er noe med å måtte kle på seg for å gå ut eller kle av seg når en kommer inn. Mørket syns jeg også er koselig. Tenne lys, fyre i peisen, se forskjell på tidene på dagen. Selv om jeg liker meg inne når det er mørkt, trives jeg ute når deg er mørkt også. Mørket stopper meg ikke å gjøre ting ute, når folk ofte stopper når det blir skumring kan jeg gå ut for å begynne. Anonymkode: b2292...447 Enig! Høstmørket er veldig koselig.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #13 Skrevet 23. august 2020 Skogen er ved å bli full av sopp og bær. Gulrøtter, poteter, selleri og mange andre ting er ved å bli ferdige i kjøkkenhagen. Alle fargene som kommer. Luften blir friskere. Og på slutten av høsten, planlegge julen Anonymkode: f2900...cb6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #14 Skrevet 23. august 2020 Uff gleder meg ikke til den tunge mørke tiden, synes det kommer så fort 😔 Sommeren kunne vært lengre.. Anonymkode: 28dda...825
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #15 Skrevet 23. august 2020 Gleder meg! Har hunder med mye pels og det har blitt lite aktivitet når det har stått på som verst de siste dagene. Jeg sliter jo selv også i varmen. Så humøret gjorde ett lite hopp i sta når vi passerte en busk som hadde begynt å få fine røde blader! Har ny leilighet også, så gleder meg til å kunne sitte på den innglassede terrassen med teppe, kakao og bok utover høsten. Nå er den bare en minibadstue og helt ubrukelig frem til sent på kveld! Anonymkode: fe6a3...3df
sug lut Skrevet 23. august 2020 #16 Skrevet 23. august 2020 3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Våknet i total høstmodus i dag da det regnet kaldt og jeg fikk mest av alt lyst til å fyre i peisen. Du har rett da,sommeren varer jo bittelitt lenger og det skal selvsagt nytes det også. Du ga meg også en ide nå. Skal i kaffeselskap i dag og antrekk blir den nyeste sommerkjolen med grå strikkegenser over. Håper på noen deilig varme sensommerdager♥️ Det er fint å kjenne at det blir høstlige drag i lufta men at man ennå kan tøye det. Trenger bare den perfekte strikkegenser eller -jakke. 😀 Kos deg i selskap i kjolen!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #17 Skrevet 23. august 2020 7 minutter siden, sug lut skrev: Det er fint å kjenne at det blir høstlige drag i lufta men at man ennå kan tøye det. Trenger bare den perfekte strikkegenser eller -jakke. 😀 Kos deg i selskap i kjolen! Takk takk! Jeg har en deilig grå strikkegenser min bestemor strikket til min mor da hun var 18 år. Jeg har faktisk ett bilde av mamma i den genseren på interrail. Genseren, hvite slengbukser og rød anorakk! Gode minner og deilig at slike plagg får ett langt liv
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #18 Skrevet 23. august 2020 Elsker høst🥰 sommeren kunna eg fint ha vert uten, hata sol og varme!! Bedre og fryse litt og kose seg inne🤪 koslig og gå turer og se på alle fargene ute og komme inn og ta seg en dusj og drikke varm kakoa😇🥰 i år gleder jeg meg ekstra masse til høst, skal nemmlig få mitt femte og siste barn😍 Anonymkode: 8abe8...2be
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #19 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Elsker høst🥰 sommeren kunna eg fint ha vert uten, hata sol og varme!! Bedre og fryse litt og kose seg inne🤪 koslig og gå turer og se på alle fargene ute og komme inn og ta seg en dusj og drikke varm kakoa😇🥰 i år gleder jeg meg ekstra masse til høst, skal nemmlig få mitt femte og siste barn😍 Anonymkode: 8abe8...2be Gratulerer så mye på forhånd ♥️. Jeg elsker sommer og sol også jeg da.
frk Nilsen Skrevet 23. august 2020 #20 Skrevet 23. august 2020 Elsker høsten! Har allerede kjøpt meg nye høstboots ❤️ Litt for varmt til å bruke dem, men de står klare til den dagen kommer.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #21 Skrevet 23. august 2020 8 minutter siden, frk Nilsen skrev: Elsker høsten! Har allerede kjøpt meg nye høstboots ❤️ Litt for varmt til å bruke dem, men de står klare til den dagen kommer. Jeg leter etter de helt perfekte støvlettene. Ikke lett altså men jeg elsker å kunne finne frem høstklær og sko. Noen tips til hvor jeg skal lete? Type ekte skinn og god kvalitet. Elsker høye støvletter med lav hæl
frk Nilsen Skrevet 23. august 2020 #22 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg leter etter de helt perfekte støvlettene. Ikke lett altså men jeg elsker å kunne finne frem høstklær og sko. Noen tips til hvor jeg skal lete? Type ekte skinn og god kvalitet. Elsker høye støvletter med lav hæl https://lillevinkelsko.no/skoletter/lille-vinkel-sko/158282-00 Kjøpte dem på outleten på Vestby, der var høstens nyheter på 30%
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #23 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, frk Nilsen skrev: https://lillevinkelsko.no/skoletter/lille-vinkel-sko/158282-00 Kjøpte dem på outleten på Vestby, der var høstens nyheter på 30% Takk!!! Tror det blir lille vinkel på meg også☀️
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #24 Skrevet 23. august 2020 5 minutter siden, frk Nilsen skrev: https://lillevinkelsko.no/skoletter/lille-vinkel-sko/158282-00 Kjøpte dem på outleten på Vestby, der var høstens nyheter på 30% https://lillevinkelsko.no/merker/alexander-hotto denne liker jeg. Litt høye dog men det går.
frk Nilsen Skrevet 23. august 2020 #25 Skrevet 23. august 2020 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: https://lillevinkelsko.no/merker/alexander-hotto denne liker jeg. Litt høye dog men det går. De har den i en nydelig dyp grønnfarge også, mulig jeg ønsker meg nye støvletter til jul fra mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå