Gå til innhold

Kjæresten min gjorde dette i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mange "vrir seg unna" som å late som. Tease, pirre. Derfor jeg spurte om hvor mye hun var med på av det. 

Og som jeg har skrevet, så er det absolutt ikke greit å tvinge seg på, eller filme. Ikke greit å prøve seg på anal heller om man har sagt man ikke vil. Han kan jo skade henne veldig om det ikke er planlagt.

Men ut ifra at det først sto- holdt meg fast og jokket på låret. Så kan det vært en spøk, som gikk feil ved at han traff rumpa. 

Men siden han virker som en dust så, kan det jo hende det var med hensikt. Det kan ikke jeg vite uten å ha vært til stede. Hi satt jo også spørsmålstegn ved om det kunne være spøk.

Anonymkode: 5b1c6...692

Nok en gang, når han har gått såpass hardt til verks at HI har vondt i TRETTEN timer etterpå så er det ingen spøk eller pirring det er snakk om. Det er vold og det er et overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mange "vrir seg unna" som å late som. Tease, pirre. Derfor jeg spurte om hvor mye hun var med på av det. 

Og som jeg har skrevet, så er det absolutt ikke greit å tvinge seg på, eller filme. Ikke greit å prøve seg på anal heller om man har sagt man ikke vil. Han kan jo skade henne veldig om det ikke er planlagt.

Men ut ifra at det først sto- holdt meg fast og jokket på låret. Så kan det vært en spøk, som gikk feil ved at han traff rumpa. 

Men siden han virker som en dust så, kan det jo hende det var med hensikt. Det kan ikke jeg vite uten å ha vært til stede. Hi satt jo også spørsmålstegn ved om det kunne være spøk.

Anonymkode: 5b1c6...692

Det å tease og å pirre, det er noe helt annet enn det du snakker om. Når man teaser eller pirrer, da er de to på bølgelengde, det er en kommunikasjon som de to har sammen som begge har vist at de har glede av, og ingen av de to er i tvil om at det er teasing eller pirring det er snakk om.

Greia du snakker om er aldri ok, for det bagatelliserer voldtekt, selv om du kanskje ikke ønsker å gjøre det eller forstår at det faktisk er det du gjør.

Anbefaler å lese denne: https://www.nrk.no/dokumentar/xl/elsa-moter-sin-overgriper-1.14929021

Anonymkode: dd094...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har sikkert overtatt eksen min..

Anonymkode: ddc88...2bd

Tenkte faktisk det samme... 

Anonymkode: 13521...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...