Gå til innhold

Kjæresten min gjorde dette i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen en god stund nå, han elsker analsex, han vet at jeg hater det. I dag tidlig ble han veldig tent. Holdt rundt meg og sa at nå har han meg i sin hule hånd.  Nå kunne han gjøre hva han ville med meg (kanskje han spøkte?) Han holdt meg fast, jeg prøvde flere ganger å komme meg løs... mens han penetrerte lårene mine..til slutt gikk han inn bak.. jeg sa auuuu. Da sluttet han og sa oj var jeg der? Det var ikke meningen... er det mulig å ta feil? Jeg har aldri opplevd dette før. Føltes rart hele opplevelsen. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette..men..

Anonymkode: 58756...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert mulig å penetrere ved et «ujell» hvis man allerede holder på mellom lårene, men å holde deg fast hvis du helt tydelig prøvde å komme løs, er total dealbreaker. Det er faktisk voldtekt, uansett hvor mye du bar med på det fram til da. (Jo, å begå seksuelle handlinger mot en person som helt åpenbart motsetter seg det, er voldtekt. Please ikke kom trekkende med at noen liker å «leke» tvang. Det er en helt annen sak.)

Anonymkode: 0fb27...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Altså min bommer også av og til😅

Det kan skje

Anonymkode: c6beb...94f

Stikkordet her er vel ikke at han bommet, men at han holdt henne fast da hun prøvde å komme seg løs.

Anonymkode: 0fb27...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så neste gang dere har sex kan du ikke slappe av og nyte for du er redd hva han kan finne på?

Greit at de kan bomme litt om de allerede holder på bakfra, men måten han gjorde dette på høres ikke bra ut. Om du har sagt ifra at du ikke vil ha analsex og dere ikke har noen avtale om "røff hold fast sex" så er det faktisk ikke greit i det hele tatt. Det betyr jo at du ikke kan stole på han, og menn man ikke stoler på i senga blir det ikke god sex med altså.

Anonymkode: 57b92...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nå litt til å få penis inn i tarmen, så jeg skjønner ikke helt at man får den inn med feil 

Anonymkode: 70ff5...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal nå litt til å få penis inn i tarmen, så jeg skjønner ikke helt at man får den inn med feil 

Anonymkode: 70ff5...878

Det trenger ikke være snakk om å få den helt inn, men å stange mot endetarmsåpningen, det er vondt når man ikke er forberedt på det.

Anonymkode: 57b92...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenner på makt. Dere har en laaaang snakk å ta sammen nå, for det du opplevde nå, er en form for voldtekt. 
 

Jeg er selv typisk submissiv og tenner på at det brukes makt mot meg. Men det må aldri skje utenfor avtale! Den som hengir seg, må ALLTID kunne stoppe, uansett når, og der skal ikke finnes noen misforståelser.

Anonymkode: 4f257...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du den som tidligere hadde analsex med fyren fordi han ville det, selv om du ikke ville det, men han insisterte? Og samme kjæreste som ble kjempesur fordi noen venner av deg kom på besøk?

I så fall - hvorfor i all verden er du fremdeles sammen med denne voldelige mannen?

Og om det ikke er den samme - kom deg unna denne mannen. Ingen oppegående mann med sunne grenser og respekt for partneren gjør noe seksuelt med dama som han vet hun ikke vil. Ingen normal mann kommer med trusler (heller ikke på spøk) om seksuelle ting han vet dama ikke ønsker. Kom deg unna!!!

Anonymkode: dd094...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du den som tidligere hadde analsex med fyren fordi han ville det, selv om du ikke ville det, men han insisterte? Og samme kjæreste som ble kjempesur fordi noen venner av deg kom på besøk?

I så fall - hvorfor i all verden er du fremdeles sammen med denne voldelige mannen?

Og om det ikke er den samme - kom deg unna denne mannen. Ingen oppegående mann med sunne grenser og respekt for partneren gjør noe seksuelt med dama som han vet hun ikke vil. Ingen normal mann kommer med trusler (heller ikke på spøk) om seksuelle ting han vet dama ikke ønsker. Kom deg unna!!!

Anonymkode: dd094...352

Det var muligens meg, ikke det du skriver på linje 2, men det første. Jeg ble sammen med en idiot som bare skulle ha analsex og jeg gjorde det faktisk slutt etter å ha fått noen dytt herfra. Tydeligvis flere som sliter med sånne mannfolk som er super egoister i sengen. 

Anonymkode: ddc88...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var muligens meg, ikke det du skriver på linje 2, men det første. Jeg ble sammen med en idiot som bare skulle ha analsex og jeg gjorde det faktisk slutt etter å ha fått noen dytt herfra. Tydeligvis flere som sliter med sånne mannfolk som er super egoister i sengen. 

Anonymkode: ddc88...2bd

Så godt å høre at du faktisk gjorde det slutt med ham! :) Slike menn kan man aldri få det godt sammen med! Når en mann har så total mangel på respekt for kjærestens grenser så tidlig i forholdet (når de fleste normalt vil fremstille seg fra sin beste side), da vet man at det bare vil bli verre, ofte langt, langt verre. Så jeg håper HI greier å gå fra denne mannen også.

Det finnes gode menn der ute, både til deg og til Hi hvis HI gir slipp på denne.

Godt du kom deg unna :)

Anonymkode: dd094...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det skal nå litt til å få penis inn i tarmen, så jeg skjønner ikke helt at man får den inn med feil 

Anonymkode: 70ff5...878

Det var veldig vondt. Har vondt enda. 13 timer siden nå

Anonymkode: 58756...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kom deg nå unna ham. Nå. Hva slags makt har han over deg? 

Anonymkode: acd4a...807

Jeg tenker at han sikkert spøket litt. Han kan ikke ha voldtatt meg... men fikk en rar følelse inni meg.. må jo innrømme det 

Anonymkode: 58756...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han tenner på makt. Dere har en laaaang snakk å ta sammen nå, for det du opplevde nå, er en form for voldtekt. 
 

Jeg er selv typisk submissiv og tenner på at det brukes makt mot meg. Men det må aldri skje utenfor avtale! Den som hengir seg, må ALLTID kunne stoppe, uansett når, og der skal ikke finnes noen misforståelser.

Anonymkode: 4f257...ce0

Ja. Han tenner veldig på det. Han blir helt "vill" når han holder meg fast og jeg skyver meg unna 

Anonymkode: 58756...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Han tenner veldig på det. Han blir helt "vill" når han holder meg fast og jeg skyver meg unna 

Anonymkode: 58756...798

Liker du det da, tenner du på det?

Anonymkode: 0ffa7...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Han tenner veldig på det. Han blir helt "vill" når han holder meg fast og jeg skyver meg unna 

Anonymkode: 58756...798

Det er kun lov når dere har avtalt det på forhånd. 

Hvis han ikke respekterer et nei så er det faktisk voldtekt selv om dere er kjærester. 

Du kan anmelde. Det du absolutt MÅ gjøre, er å gjøre det slutt nå! 

Anonymkode: bdf95...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker du det da, tenner du på det?

Anonymkode: 0ffa7...cb2

Nei.

Anonymkode: 58756...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg også får dårlig magefølelse av er at han pleier å filme meg mens han holder på... (ikke analsex) han spør ikke om lov å filme meg. Er dette noe som man bare kan tillate seg hvis man er kjæreste med noen? 

Anonymkode: 58756...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at han sikkert spøket litt. Han kan ikke ha voldtatt meg... men fikk en rar følelse inni meg.. må jo innrømme det 

Anonymkode: 58756...798

Selvfølgelig var det han gjorde voldtekt! Han vet at du ikke ønsker analsex, han holdt deg fast og forsøkte å penetrere deg og lyktes delvis. Det er voldtekt.

I tillegg forteller du at han filmer deg uten lov, det er heller ikke lov.

Hvorfor fortsetter du å være sammen med en voldtektsmann? Dette kommer bare til å bli verre, ikke bedre!

Anonymkode: dd094...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som jeg også får dårlig magefølelse av er at han pleier å filme meg mens han holder på... (ikke analsex) han spør ikke om lov å filme meg. Er dette noe som man bare kan tillate seg hvis man er kjæreste med noen? 

Anonymkode: 58756...798

Nei, dette er ikke greit. Du må gjøre det slutt, og du bør vurdere en anmeldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...