Branok Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Ønsker råd fra dere. Føler meg litt ensom til tider etter samlivsbrudd for 2 år siden. Har eget hus, venner, fin og trygg jobb, barn og familie men likevel kan jeg kjenne på en ensomhetsfølelse innimellom. Barna er store og henger naturligvis ikke mye sammen med mor lenger samt at de bor halve tiden hos far også. Jeg har egentlig nok å gjøre her hjemme men trives aller best sammen med andre. Kommer lett i kontakt med folk men er også sjenert så kvier meg for å ta for mye kontakt også. Redd for å trenge meg på liksom. Dette har nok, tror jeg selv, sammenheng med at jeg ble mye mobbet som ung og derfor kanskje ikke er så sterk sosialt som jeg skulle ønske. Egentlig litt rart også for jeg får stadig høre at jeg er en trivelig person. De fleste av mine venner er i etablerte forhold så de har jo nok med sitt, føler jeg. Ofte er de sammen parvis også. De sier at det ikke spiller noen rolle men jeg merker jo at det gjør det til tider. Noen som har noen konkrete råd å komme med? Nå i disse koronatider er det jo heller ikke så mange aktiviteter å være med på men jeg deltar på noe gjennom Frisklivesentralen så lenge det passer med jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Lag et bokolektiv med en eller to andre damer. Anonymkode: c0b80...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå