Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #26 Skrevet 20. august 2020 Ett blikk når du sier noe hun ikke likte får du tåle, hadde vært noe annet om hun skulte stygt på deg hele tiden Anonymkode: 929cb...21f
ulenissen Skrevet 20. august 2020 #27 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha ja de maser om kortere dager i disse pandemitider ! Mye syke ansatte osv. Men det er ikke mitt problem !! De får oppbemanne da. Tror de ønsker kjernetid på oss som kan. Men jeg betaler like mye som andre så hvorfor skal jeg dra det lasset alene . Anonymkode: 5726b...1f1 Jada, for barnehagene har økonomi til å bare oppbemanne 😳. Ditt problem? Eeee... ditt barn som må ha laaaange dager i barnehagenmed tynn bemanning og dermed få et dårligere tilbud enn han ellers kunne fått. Men, du virker jo ikke som den skarpeste kniven i skuffen eller særlig empatisk, så sikkert like greit at han har lange dager i barnehagen.
ulenissen Skrevet 20. august 2020 #28 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke bare blikk. Henter jeg sent så er det mye klaging om hvor sliten han er . Han har vært der 2 uker og de blander seg for mye . Om han gråter litt fra 16-16.30 er ikke det noe de trenger si til meg ! Anonymkode: 5726b...1f1 Er der ikke din unge? De har faktisk plikt til å si til deg hvordan han har hatt det! Hvor gammel er du egentlig? Du har behov for en del veiledning ser jeg. Spør på helsestasjon eller i barnehagen om COS-P kurs eller liknende. Dersom ikke disse tilbyr der så bruker barneverntjenesten å tilby dette.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #29 Skrevet 20. august 2020 De må da ta sikte på at alle barna i teorien kan være 7-17 og ha bemanning til det. De kan ikke basere seg på at vi som er hjemme har kortere dag. De vet ikke hva vi har å stri med Anonymkode: 5726b...1f1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #30 Skrevet 20. august 2020 Hører gjerne at han er sliten jeg og tar det til meg ! Men ikke når jeg ser han er blid som ei sol og opplagt ! Anonymkode: 5726b...1f1
ulenissen Skrevet 20. august 2020 #31 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De må da ta sikte på at alle barna i teorien kan være 7-17 og ha bemanning til det. De kan ikke basere seg på at vi som er hjemme har kortere dag. De vet ikke hva vi har å stri med Anonymkode: 5726b...1f1 Påtide og ta litt mer samfunnsfag? Dette er et politisk spørsmål og ikke noe barnehagene har økonomisk spillerom til! Jeg er i full jobb og vel så det og klarer fint å la ungene ha kortere dag. Dersom du har så mye å stri med får du søke hjelp!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #32 Skrevet 20. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: De må da ta sikte på at alle barna i teorien kan være 7-17 og ha bemanning til det. De kan ikke basere seg på at vi som er hjemme har kortere dag. De vet ikke hva vi har å stri med Anonymkode: 5726b...1f1 Slutt å troll Anonymkode: ad8bf...05b
ulenissen Skrevet 20. august 2020 #33 Skrevet 20. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hører gjerne at han er sliten jeg og tar det til meg ! Men ikke når jeg ser han er blid som ei sol og opplagt ! Anonymkode: 5726b...1f1 Men du forstår at det er andre rammer i barnehagen enn hjemme?Hjemme er det ikke flust av andre unger rundt han og voksne som lå ta vare på flere enn han. Det er et mye høyere støy og aktivitetsnivå.... uffff... søk hjelp kjære deg!
Syngensang Skrevet 20. august 2020 #34 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke bare blikk. Henter jeg sent så er det mye klaging om hvor sliten han er . Han har vært der 2 uker og de blander seg for mye . Om han gråter litt fra 16-16.30 er ikke det noe de trenger si til meg ! Anonymkode: 5726b...1f1 Haha, du er eit troll!!! Enten på den eine eller den andre måten.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #35 Skrevet 20. august 2020 Jeg tenker at de ansatte snart lærer at barnet ditt har det best i barnehagen. Så bare slapp av, snart slutter de å håpe på at mamma henter så tidlig hun kan. Anonymkode: fb65d...b28
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #36 Skrevet 20. august 2020 Hvorfor diskutere med trollet? Anonymkode: 38a9c...f77
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #37 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor diskutere med trollet? Anonymkode: 38a9c...f77 Samme regla hver bidige høst! Orker ikke å kommentere hvor evneveik HI fremstår som! Anonymkode: f9a82...726
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #38 Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Leverte 1 - åringen 8.20 i dag. Var så dum å si jeg skulle på seinvakt klokka 14. Den ansatte satte de øya i meg ! Bør jeg ta det opp ! De har da ikke noe med når jeg leverer så lenge det ikke er utenfor kjernetid ! Hva tenker dere ? Anonymkode: 5726b...1f1 Helt enig med deg ❤️ Har samme problemet. Jeg står på trappa noen minutter før de åpner og når den ansatte kommer så blikker hun meg skikkelig. Så da gidder jeg ikke hente før de stenger. Skal vi starte en Jeg blir blikka klubb ❤️ Anonymkode: 2556a...1a2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #39 Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Leverte 1 - åringen 8.20 i dag. Var så dum å si jeg skulle på seinvakt klokka 14. Den ansatte satte de øya i meg ! Bør jeg ta det opp ! De har da ikke noe med når jeg leverer så lenge det ikke er utenfor kjernetid ! Hva tenker dere ? Anonymkode: 5726b...1f1 Jeg tenker at du har veldig lett for å bli krenket, at du ikke er flink til å takle motgang og slike ting... Anonymkode: 784d2...2ac
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #40 Skrevet 20. august 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig med deg ❤️ Har samme problemet. Jeg står på trappa noen minutter før de åpner og når den ansatte kommer så blikker hun meg skikkelig. Så da gidder jeg ikke hente før de stenger. Skal vi starte en Jeg blir blikka klubb ❤️ Anonymkode: 2556a...1a2 🤣 Anonymkode: ad8bf...05b
Gjest Skrevet 20. august 2020 #41 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva skal du ta opp, egentlig? At den ansatte såg på deg? Jeg har en venninne som deg, det er veldig slitsomt å stadig høre om alle som "seeer" på henne med diverse skjulte hensikter. La det gå, du er ikke så viktig. Anonymkode: fb65d...b28 Jeg syns akkurat det der virker som en sentral DiB-greie, jeg? Annenhver tråd handler om konflikter som startet med at noen var frekke eller slemme, ifølge trådstarteren. Men når hun beskriver hva som skjedde, er det alltid «og så ga svigermor meg et stygt blikk». Hva pokker er et stygt blikk?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #42 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, Pashla skrev: Jeg syns akkurat det der virker som en sentral DiB-greie, jeg? Annenhver tråd handler om konflikter som startet med at noen var frekke eller slemme, ifølge trådstarteren. Men når hun beskriver hva som skjedde, er det alltid «og så ga svigermor meg et stygt blikk». Hva pokker er et stygt blikk? Enig, stadig noen som blir krenket av blikk. Er det ikke bare å drite i det... Anonymkode: 784d2...2ac
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #43 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Skulle du levere 13.30 da? Tror ikke de hadde likt det noe bedre..... Jeg har prøvd meg på å levere litt senere de dagene jeg har sein vakt. Men her får jeg stadig høre at det er best å levere så tidlig som mulig.... Anonymkode: 42c93...cba Jeg har også fått beskjed om å levere tidlig, barnet mitt fungerer bedre å komme tidlig og bli hentet ca kl 15,etter frukt. En hel dag, og hver dag er bedre enn å bare være der litt. Anonymkode: 551db...3bd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #44 Skrevet 20. august 2020 Elendig trolling! Anonymkode: bf0f2...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå