Gå til innhold

Stygge blikk ved levering i dag 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte 1 - åringen 8.20 i dag. Var så dum å si jeg skulle på seinvakt klokka 14. Den ansatte satte de øya i meg ! Bør jeg ta det opp ! De har da ikke noe med når jeg leverer så lenge det ikke er utenfor kjernetid ! Hva tenker dere ?

Anonymkode: 5726b...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det ligge. Blir for dumt å lage sak av at noen har sett på deg på feil måte. 

Anonymkode: cfe7a...568

Skrevet

Ok ja sant. Lar det være. Får ta det om de kommer med kommentarer på det

Skrevet

Jesus, blikke-generasjonen har pult på seg unger. Tida flyr, gitt.

Skrevet

Skulle du levere 13.30 da? Tror ikke de hadde likt det noe bedre.....

Jeg har prøvd meg på å levere litt senere de dagene jeg har sein vakt. Men her får jeg stadig høre at det er best å levere så tidlig som mulig....

Anonymkode: 42c93...cba

Skrevet

Atte hvaforno? Er du sikker på at du fikk stygt blikk pga det? Vet hun at du har senvakt? Hva om du skulle til legen, eller noe? Tror dette er en misforståelse.

Anonymkode: 0d9c6...4cc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Atte hvaforno? Er du sikker på at du fikk stygt blikk pga det? Vet hun at du har senvakt? Hva om du skulle til legen, eller noe? Tror dette er en misforståelse.

Åja, så nå at du sa det til henne, ja. Men uansett da. 

Skrevet

Haha ja de maser om kortere dager i disse pandemitider ! Mye syke ansatte osv.  Men det er ikke mitt problem !! De får oppbemanne da. Tror de ønsker kjernetid på oss som kan. Men jeg betaler like mye som andre så hvorfor skal jeg dra det lasset alene . 

Skrevet

Ja Gud ta opp med styrer at en ansatt «blikka» deg. 😂😂😂😂

BLI VOKSEN. Åpenbart har du dårlig samvittighet selv også siden du føler du går stygge blikk. 

Anonymkode: 8f166...85f

Skrevet

Sikker på at du ikke missforstod?

Her MÅ vi levere mellom kl 8 og kl 9 på bestemte plasser hvor gruppen holdes til alle er levert.
Selv om man ikke har bestemte leveringstider ønsker alle barnehager jeg har vært borte i (har venner som bor på forskjellige steder og kjenner flere som jobber i forskjellige barnehager) at barna helst leveres før kl 9 ved tanke på når planlagte aktiviteter skal starte.

Anonymkode: 76bb0...606

Skrevet

Her ønsker de 9.30-15.00 for de som har mulighet ! Men som sagt ikke mitt problem. Får blikke hu tilbake neste gang 😅

Skrevet

Hva skal du ta opp, egentlig? At den ansatte såg på deg?

Jeg har en venninne som deg, det er veldig slitsomt å stadig høre om alle som "seeer" på henne med diverse skjulte hensikter.

La det gå, du er ikke så viktig.

Anonymkode: fb65d...b28

Skrevet

Grøss og gru - tenk at en ansatt i barnehagen blikka deg. 

Jeg tror kanskje ikke at verden står til påske.

Skrevet

Beklager at jeg ler, men nå er du på nivå med min 14-år gamle datter som kan finne på å utbryte «Mamma! Nå bitch-blikket du meg!»

Er det en ting du kan være trygg på, så er det at jeg ikke bitch-blikker noen, og hvertfall ikke ungene mine. Men jeg kan nok være både forundret, sint, oppgitt, frustrert, glad, trist, blid og morsom i løpet av en dag, og de fleste av de syns nok på øynene mine. Uten at jeg mener noe vondt med det av den grunn 🤷‍♀️

Anonymkode: 5d02a...7a7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Her ønsker de 9.30-15.00 for de som har mulighet ! Men som sagt ikke mitt problem. Får blikke hu tilbake neste gang 😅

Du virker jo ikke særlig hyggelig i utgangspunktet, så kanskje hun bare ikke liker deg.

Tipper at de ser at barnet ditt har best av lengst mulig dager i barnehagen.

Anonymkode: fb65d...b28

Skrevet

Ikke bare blikk. Henter jeg sent så er det mye klaging om hvor sliten han er . Han har vært der 2 uker og de blander seg for mye . Om han gråter litt fra 16-16.30 er ikke det noe de trenger si til meg ! 

Skrevet

Ikke bare blikk. Henter jeg sent så er det mye klaging om hvor sliten han er . Han har vært der 2 uker og de blander seg for mye . Om han gråter litt fra 16-16.30 er ikke det noe de trenger si til meg ! 

Vil du ikke vite hvordan dagen til ungen din har vært i bhg?

Anonymkode: 1c301...79b

Skrevet

Å herre.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner åpenbart ikke at ansatte i barnehager har oppgaver og ansvar som går LANGT utover å please arrogante personer som deg. De er der for barna, ikke for å gjøre livet ditt mest mulig behagelig. De tjener faktisk ikke deg.

Anonymkode: cfe07...569

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner ikke at de ansatte bryr seg mer om barnet ditt enn deg?

Dette må være trolling!

Anonymkode: 8f166...85f

Skrevet

De sier det jo bare for at vi skal korte ned dagen hans . Er jo blid som en sol frem til han legger seg 18.30! Jeg kan levere 7-17 hver dag om jeg vil. Har ikke de noe med. Gjør jo ikke det for syns 8-16 er lenge nok. 8 timer er ikke lang dag !

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De sier det jo bare for at vi skal korte ned dagen hans . Er jo blid som en sol frem til han legger seg 18.30! Jeg kan levere 7-17 hver dag om jeg vil. Har ikke de noe med. Gjør jo ikke det for syns 8-16 er lenge nok. 8 timer er ikke lang dag !

Jo, 8 timer er lang dag! Han er 1 år og har gått i barnehage i 2 uker, og du mener han da fint skal takle minst 8 timer uten problem. Stakkar liten, tenker jeg, og bitchblikker deg gjennom mobilen.

Anonymkode: 0a40c...af2

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det en lang dag for en liten 1 åring. Synes ikke det er det minste rart at de ansatte reagerer på deg. Men regner med at det er en trolletråd for å shame barnehageansatte.

Anonymkode: ad8bf...05b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Leverte 1 - åringen 8.20 i dag. Var så dum å si jeg skulle på seinvakt klokka 14. Den ansatte satte de øya i meg ! Bør jeg ta det opp ! De har da ikke noe med når jeg leverer så lenge det ikke er utenfor kjernetid ! Hva tenker dere ?

La det ligge. 

Det er ditt syn, dine tanker på hvordan du tror at du blir sett på. Ikke sikkert den ansatte tenkte noe annet enn at hun/han skulle ønsket å starte sent den dagen. 

Anonymkode: bc978...9d3

Skrevet

Dette er bare trolling. 

Anonymkode: 562b9...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...