Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #26 Skrevet 20. august 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig! Folk som sa trøstende: Du skal se du finner en til slutt, du også! - da jeg bare hadde vært skilt et år eller to og hadde det vidunderlig uten en mann. Jeg har en venninne som er singel på 10 året og elsker det. Hun ønsker ikke å leve i et forhold, og ser for seg resten av livet som singel. Det skulle man jo tro var hennes egen sak, men folk blir underlig provoserte av det, som om de ikke vil tro på det hun sier. Alltid skummelt når noen bryter med normen, tydeligvis. Har opplevd flere ganger at folk rister på hodet og sier ting som: Det sier hun bare for å ikke avsløre hva hun egentlig ønsker seg, eller: Alle vil jo ha en kjæreste! Nei, alle vil ikke det. (Jeg vil gjerne, men det er en annen sak:) Anonymkode: 3f8b1...dcc Nettopp. Måtte le litt da jeg leste denne: «Det finnes flere fisk i havet». Jepp, men vet du hva annet det finnes masse av i havet? Søppel. Det finnes masse søppel i havet. Jeg elsker å være alene med datteren min. Ingen som snorker, krever eller roter. Skal aldri bo med en mann igjen 🤩 Anonymkode: 7198b...63d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #27 Skrevet 20. august 2020 Klarte meg veldig bra de 3 første åra økonomisk. Med os. Men nå er det ikke lett. Var veldig ensom, men det var ferdig jeg ikke valgte selv å gå. Jeg sto plutselig med en nyfødt og en på 3 år alene. Far hadde lite til ingenting med barna å gjøre. Store konflikter. Men jeg kunne ikke tenke meg han tilbake uansett. Jeg vokste på morsrollen, han ble igjen i tenåra. Anonymkode: 77530...77d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #28 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Enig! Folk som sa trøstende: Du skal se du finner en til slutt, du også! - da jeg bare hadde vært skilt et år eller to og hadde det vidunderlig uten en mann. Jeg har en venninne som er singel på 10 året og elsker det. Hun ønsker ikke å leve i et forhold, og ser for seg resten av livet som singel. Det skulle man jo tro var hennes egen sak, men folk blir underlig provoserte av det, som om de ikke vil tro på det hun sier. Alltid skummelt når noen bryter med normen, tydeligvis. Har opplevd flere ganger at folk rister på hodet og sier ting som: Det sier hun bare for å ikke avsløre hva hun egentlig ønsker seg, eller: Alle vil jo ha en kjæreste! Nei, alle vil ikke det. (Jeg vil gjerne, men det er en annen sak:) Anonymkode: 3f8b1...dcc Hehe, jeg bruker også å få høre den "men hvorfor er du enda singel, du som er så flott og vakker?". Nå har jeg begynt å svare "det må vel være fordi jeg har så rævva personlighet, da!". Da bruker det å bli knyst rimelig kjapt 😂 Anonymkode: 3fe88...96c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #29 Skrevet 20. august 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finne deg en fwb da vet du, så kan han hjelpe deg med bilen + div. praktiske ting. Så får du litt god sex også, hjelper mye på humør og psyken. Flere av oss som har det sånn. Hva med han du var utro med ? Anonymkode: 61e59...631 Fwb? Mener du pulevenn? Har ingen faste... Mener du eksmannen min? Hva med han? Han har det jo fint, god jobb, og flott hus med soverom til hvert av barna. Hos meg deler de et lite rom. Anonymkode: dda24...e01
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #30 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fwb? Mener du pulevenn? Har ingen faste... Mener du eksmannen min? Hva med han? Han har det jo fint, god jobb, og flott hus med soverom til hvert av barna. Hos meg deler de et lite rom. Anonymkode: dda24...e01 Nei, tenkte vel ikke på ham. Du sa du angrer på at du var utro, da tenkte jeg du var utro med noen MOT din eks. Anonymkode: 61e59...631
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #31 Skrevet 20. august 2020 Har det godt. Mye bedre enn i forhold med eksen. Men savner en partner. Vært alene i seks år. Anonymkode: 157e9...5b6
Optatium Skrevet 20. august 2020 #32 Skrevet 20. august 2020 Jeg har det uendelig mye bedre enn når jeg var i forhold, men kjenner et savn etter å være i et godt forhold, det har jeg aldri opplevd. Jeg syns det er ensomt å aldri bli tatt på, sett på, snakket med, vært med, av en som jeg er glad i. Utover det har jeg det godt og er ganske lykkelig 🙂
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #33 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, tenkte vel ikke på ham. Du sa du angrer på at du var utro, da tenkte jeg du var utro med noen MOT din eks. Anonymkode: 61e59...631 Beklager, misforsto. Han jeg var utro med er bare en jeg traff på nachspiel... Ikke sett ham siden... Anonymkode: dda24...e01
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #34 Skrevet 20. august 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehe, jeg bruker også å få høre den "men hvorfor er du enda singel, du som er så flott og vakker?". Nå har jeg begynt å svare "det må vel være fordi jeg har så rævva personlighet, da!". Da bruker det å bli knyst rimelig kjapt 😂 Anonymkode: 3fe88...96c Haha, den skal jeg begynne å bruke 😄 Anonymkode: 3f8b1...dcc
CherryC Skrevet 20. august 2020 #35 Skrevet 20. august 2020 Har det helt supert og ønsker å ha det slik, savner overhodet ingen mann. Har ett flott hus, god økonomi og barna er lykkelige. Er ikke så sosial av meg, men det er selvvalgt, trives godt i eget selskap. Er også veldig praktisk anlagt, så fikser det meste selv. Har det helt topp
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #36 Skrevet 20. august 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nettopp. Måtte le litt da jeg leste denne: «Det finnes flere fisk i havet». Jepp, men vet du hva annet det finnes masse av i havet? Søppel. Det finnes masse søppel i havet. Jeg elsker å være alene med datteren min. Ingen som snorker, krever eller roter. Skal aldri bo med en mann igjen 🤩 Anonymkode: 7198b...63d Eller «du trenger en mann» det er veldig vanlig å si til single alenemødre når de snakker om feks tette rør eller ulyd i bilen. Men altså.. hvis man har en mann, så må man sove sammen med han, lage mat til en ekstra, planlegge helger og ferier med en annen, muligens ha besøk av enda flere barn i helger- mulig annenhver uke, ha sex, vaske flere klær, kline av og til, sitte sammen om kvelden. Og alt annet man gjør når man har en kjæreste/samboer/mann. Jeg vil ha sengen, sofaen og vaginaen min i fred Anonymkode: 2d532...eaa
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. august 2020 #37 Skrevet 21. august 2020 8 år som singel, og nyter fremdeles hvert sekund! 🎉🎉🎉Koser meg med barna, nyter eget selskap og savner ingenting. Er 41 år nå, og holder stødig kurs mot gal, men lykkelig kattedame😁
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #38 Skrevet 21. august 2020 On 8/19/2020 at 10:36 PM, Anonym bruker said: Noen her? Anonymkode: 15596...525 Ja trives godt alene, da gjør jeg som jeg vil Men savner jo en kjæreste og nærhet av og til, Sex har jeg av og til ,så det er ingen savn, selvom jeg har vert forsiktig og ikke hatt sex på over 6mnd pga corona. Føler heller ikke at jeg har helt tid til kjæreste nå, Er jobb, Barnet, venner, Familier, Tv serier og filmer som prioteres og fanfiction Anonymkode: 99327...315
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #39 Skrevet 21. august 2020 På 19.8.2020 den 22.36, Anonym bruker skrev: Noen her? Anonymkode: 15596...525 Ja, har vært singel alenemor i mange år. Noen ganger ønsker jeg et forhold, men når jeg et øyeblikk tenkter tilbake på hvor ille det var med eksen, så forsvinner den følelsen fort. Er hektiske hverdager , selv med tenåringer i hus og når de er vekke en helg, så må jeg innrømme at det er ensomt å være singel alenemor, særlig nå i disse koronatiden, hvor man ikke kan treffe venner som man vil fordi det hele tiden er noe å ta hensyn til. Anonymkode: 64ec1...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå