Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #2 Skrevet 19. august 2020 Jepp! Jeg har det ikke lett, men jeg har det mye bedre nå enn da jeg var gift. Trives med å være alene. Ønsker meg ikke noe forhold noen gang igjen Anonymkode: 2d532...eaa
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #3 Skrevet 19. august 2020 Føler du deg ensom? Anonymkode: 15596...525
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #4 Skrevet 19. august 2020 Absolutt! Jeg har vært singel i seks år, og ville ikke hatt det på noen annen måte Anonymkode: 3fe88...96c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #5 Skrevet 19. august 2020 Når barna er lagt og når de evnt er hos faren -ensomfølelse? Anonymkode: 15596...525
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #6 Skrevet 19. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når barna er lagt og når de evnt er hos faren -ensomfølelse? Anonymkode: 15596...525 Nei, egentlig ikke. Jeg kan jo selvfølgelig bli ensom innimellom, men det er sjelden, maks kanskje en kveld annen hver måned. Jeg har meningsfulle hobbyer og mye å henge fingrene i. Trives med å drive med mitt, og får kvelningsfornemmelse av tanken på å dele hver eneste kveld med noen, hehe. Anonymkode: 3fe88...96c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #7 Skrevet 19. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når barna er lagt og når de evnt er hos faren -ensomfølelse? Anonymkode: 15596...525 Nei. Da vasker jeg først hele huset, så setter jeg meg ned og leser en bok på fredager. Lørdager går jeg tur, søndager går jeg også tur. Alltid alene da. Jeg trives i eget selskap Anonymkode: 2d532...eaa
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #8 Skrevet 19. august 2020 Takk for svar! Godt å høre! Hvor gamle er dere?! Anonymkode: 15596...525
Anonym bruker Skrevet 19. august 2020 #9 Skrevet 19. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Godt å høre! Hvor gamle er dere?! Anonymkode: 15596...525 Jeg ble 40 nå i sommer. Vært alene fra jeg var 32 Anonymkode: 2d532...eaa
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 Har det supert! Er ikke ensom. Moro kår barna er hjemme, men også deilig når de ikke er det. Savner sex og intimitet noen ganger. Men har et par-tre «friends with benefits» som kan hjelpe til. Anonymkode: 0e035...809
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #11 Skrevet 20. august 2020 Nei, det har jeg ikke. Har en liten drittleilighet, en gammel drittbil som alltid er noe galt med, og er alltid blakk. Er bare såvidt jeg får ting til å gå rundt. Skulle aldri vært utro... Når jeg var gift, hadde jeg det helt topp... Anonymkode: dda24...e01
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #12 Skrevet 20. august 2020 Jeg har nettopp blitt alene igjen. Vi hadde begge barn fra før og ingen felles. Anonymkode: e2886...f20
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #13 Skrevet 20. august 2020 Jeg har det fint som singel alenemor. Ekteskapet mitt ble vanskeligere og vanskeligere på grunn av mannens psykiske sykdom. Han sørget for at også bruddet ble vanskelig både for meg og barna. Jeg har barna 100%, så jeg har aldri "barnefri". Jeg har heller ingen familie i nærheten som skal stille opp som barnevakt. Det har heller ikke vært noe stort savn. Jeg har en solid utdannelse og helt normal økonomi. Jeg er ikke ensom. Jeg har gode venner og et normalt godt liv. Nå har jeg vært alene i 5 år, og først nå har jeg begynt å tenke på at det ville vært fint å treffe en ny mann. Anonymkode: 4bbf6...32f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #14 Skrevet 20. august 2020 Stort sett har jeg det bra. Og jeg har det mye bedre enn da jeg var sammen med får til barna. Men det har jo vært tøffe tider og, jeg har barna omtrent 100%, og ingen familie. Så spesielt da barna var små så var det noen tøffe tider. Og jeg savner veldig det å ha en å dele gleder og bekymringer rundt barna. Energi barnet har 2 diagnoser, og det har jo vært mye utredning, et hav av møter, og masse bekymringer. Og det har vært tøft å stå i det alene, ikke ha noen å dele de bekymringene med. Men savner ingen kjæreste. Jeg skulle vel bare ønske at far til barna, hadde vært en mye bedre far. Anonymkode: 4f18d...873
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #15 Skrevet 20. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Godt å høre! Hvor gamle er dere?! Anonymkode: 15596...525 Jeg er 31. Anonymkode: 3fe88...96c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #16 Skrevet 20. august 2020 Har det veldig fint!! Savner absolutt IKKE at det er noen andre her HELE tiden!! Har etter hvert kommet frem til at jeg nok passer best til å bo uten en mann. Har en venn jeg er sammen med av og til da. 😉 Anonymkode: 338b7...4b9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #17 Skrevet 20. august 2020 Nå har jeg kjæreste, men jeg hadde det helt strålende som singel alenemor. Definitivt utmerket sammenlignet med de siste årene av ekteskapet. Anonymkode: a7e6a...841
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #18 Skrevet 20. august 2020 Jeg er alene med 4 barn. Vi storkoser oss alene! Kunne ikke tenke meg å ha en partner. Ikke ensom de få helgene barna er hos far. Ikke ensom på kvelden. Alt er bare rolig og deilig. Jeg kan se på hva jeg vil på tv. Jeg kan male, danse, sove, strikke, sitte på mobilen. Ingen spørsmål. Bare deilig med alenetid 🙏 Anonymkode: f924e...f1d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #19 Skrevet 20. august 2020 Jeg har det bra som singel alenemor, men etter fire år begynner jeg å savne en kjæreste. Har bare hatt én one night stand siden skilsmissen, får ingenting ut av det (vil ha kjærlighet!). Men det er fremdeles en nytelse å legge meg alene i rent, hvitt sengetøy hver kveld, uten sexmas og en furten mann. Det er også vidunderlig med lørdag formiddag i alenehelger med froskost og aviser i timevis, late kvelder foran tv med serier JEG vil se, tid og overskudd til venner. Men savner som sagt en kjæreste nå. Har bare ingen tro på at jeg finner en på Tinder eller tilsvarende apper. Jeg føler meg ensom av og til, men det er mest fordi jeg bor i et annet land og savner familie og gamle venner. Hvis jeg bodde i Norge som du sannsynligvis gjør, hadde jeg overhodet ikke følt meg ensom. Har barna 70 % og rekker ikke savne dem når de ikke er her, men hadde nok gjort det med 50/50. Anonymkode: 3f8b1...dcc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #20 Skrevet 20. august 2020 Økonomisk går det greit, selv om det er litt trangt. Har hus, bil og en liten, koselig campingvogn. Jeg har alltid trivdes i mitt eget selskap, så sånn sett har jeg det bra. Men de siste månedene har jeg kjent på savnet etter å ha noen å dele helger, ferier, og framtidsplaner med. Jeg er dårlig på å finne på ting alene, så jeg blir sittende mye for meg selv. Anonymkode: 7fe09...d78
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #21 Skrevet 20. august 2020 Barnefar og jeg gikk fra hverandre for 11 år siden. Møtte en ny som jeg var med i 8 år, vi gikk fra hverandre i sommer. Det er fortsatt så nytt at jeg kan si jeg føler meg veldig ensom. På dagen har jeg store unger med masse aktivitet, men om kveldene og når de er hos far så er jeg mye lei meg. Prøver å organisere sosiale greier, men det er jo heller ikke så lett nå i disse koronatider. Økonomisk går det greit, akkurat fått innvilget utvidet barnetrygd og søkt om skattefradrag. Men jeg har ikke lyst på ny mann, jeg vil være alene en stund. Anonymkode: 39e18...5c2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #22 Skrevet 20. august 2020 Er aleine og elsker det. Tanken på å være uheldig en hang til skremmer meg veldig. Vet ikke om jeg tør. Eksen gjorde et utrolig godt førsteinntrykk, så tør ikke stole på det heller. Eneste jeg savner er sivilstatus utad som gift. Akkurat som du i andre øyne er litt mer verd, litt mer komplett. Vanskelig å forklare. Opplever at noen ser ned på enslige.. at man er det ufrivillig og det er litt stakkarslig. Sannheten er at jeg synes synd på mange i parforhold. Anonymkode: f50f1...6bb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #23 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er aleine og elsker det. Tanken på å være uheldig en hang til skremmer meg veldig. Vet ikke om jeg tør. Eksen gjorde et utrolig godt førsteinntrykk, så tør ikke stole på det heller. Eneste jeg savner er sivilstatus utad som gift. Akkurat som du i andre øyne er litt mer verd, litt mer komplett. Vanskelig å forklare. Opplever at noen ser ned på enslige.. at man er det ufrivillig og det er litt stakkarslig. Sannheten er at jeg synes synd på mange i parforhold. Anonymkode: f50f1...6bb Enig! Folk som sa trøstende: Du skal se du finner en til slutt, du også! - da jeg bare hadde vært skilt et år eller to og hadde det vidunderlig uten en mann. Jeg har en venninne som er singel på 10 året og elsker det. Hun ønsker ikke å leve i et forhold, og ser for seg resten av livet som singel. Det skulle man jo tro var hennes egen sak, men folk blir underlig provoserte av det, som om de ikke vil tro på det hun sier. Alltid skummelt når noen bryter med normen, tydeligvis. Har opplevd flere ganger at folk rister på hodet og sier ting som: Det sier hun bare for å ikke avsløre hva hun egentlig ønsker seg, eller: Alle vil jo ha en kjæreste! Nei, alle vil ikke det. (Jeg vil gjerne, men det er en annen sak:) Anonymkode: 3f8b1...dcc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #24 Skrevet 20. august 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det har jeg ikke. Har en liten drittleilighet, en gammel drittbil som alltid er noe galt med, og er alltid blakk. Er bare såvidt jeg får ting til å gå rundt. Skulle aldri vært utro... Når jeg var gift, hadde jeg det helt topp... Anonymkode: dda24...e01 Finne deg en fwb da vet du, så kan han hjelpe deg med bilen + div. praktiske ting. Så får du litt god sex også, hjelper mye på humør og psyken. Flere av oss som har det sånn. Hva med han du var utro med ? Anonymkode: 61e59...631
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #25 Skrevet 20. august 2020 Har det veldig bra😊 Koselig lite hus, god inntekt, flotte unger, kan styre dagene selv, gode venner og gode kollegaer. Ungene er innimellom på overnatting hos venner så jeg får noen 'frikvelder'. Skulle ønske familien min bodde nærmere. Det er det eneste jeg savner. Anonymkode: ecb4f...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå