Gå til innhold

Hva med foreldremøter og foreldresamtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke ha foreldremøte (barnehage). Planen er å gjennomføre foreldresamtaler. Kan ikke ha foreldremøte med alle foreldrene inne, når de til vanlig ikke får komme inn på avdelingen. Plutselig skal alle samles inne? Nei det er overhodet ikke greit! 

Anonymkode: 57381...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.8.2020 den 13.37, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det tull? Jeg har hatt mange møter med opp mot 100 deltakere på meet. Min erfaring er at det er gull, møteplagerene er litt mer tilbakeholdne digitalt og folk tar ikke ordet med mindre de har noe å si. Ikke minst er det greiere for ordstyrer å holde orden på hvem som bad om ordet først. 

Anonymkode: d324e...9d2

Hovedsaklig fordi det finnes noen som ikke har teams eller meet. De får da ikke deltatt på foreldremøter. Jeg for min del eier ikke en datamaskin en gang, så det vil derfor bli umulig å møte på denne måten. 

Anonymkode: adbe9...3af

Skrevet

Vi skal ha foreldremøte både på skolen og i bgh i september. 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hovedsaklig fordi det finnes noen som ikke har teams eller meet. De får da ikke deltatt på foreldremøter. Jeg for min del eier ikke en datamaskin en gang, så det vil derfor bli umulig å møte på denne måten. 

Anonymkode: adbe9...3af

Det fungerer fint med nettbrett og smarttelefon også. Og barna har som regel tilgang til chromebook el l fra skolen, og kan låne med en hjem den dagen det er møte. 

Vil tro det er færre uten tilgang til utstyr enn de som vil få store problemer om de må i karantene. Eller de som risikerer død ved smitte, død er heller ikke en bagatell. 

Anonymkode: d324e...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...