Gå til innhold

Er det flere her som ikke har badet i sjø/hav i år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Badet en gang i havet i Lofoten i sommer. Herlig. Ble ellers ikke tid og vær til mer. 

Anonymkode: b6444...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

På Koigen er vanntemperatur målt til 21 så jeg synes temperaturen er god. Jeg bader ikke på selve Koigen, men ved gamle Hamar camping men det er nok samme temperatur der også.

Anonymkode: 7a44f...abb

Da er temperaturen god ja 😊 Spørs om jeg må teste badevannet da 👍 Vil tro det er masse folk på koigen om dagen 🤔 Jeg holder til lenger sør, så jeg drar nok ned på stranda i Stange 😉

Hi

Anonymkode: 49dbd...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har badet endel i drammensfjorden. Der slipper jeg maneter. Oslofjorden er smekkfull av brennmaneter i år, så da gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 8ff89...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er temperaturen god ja 😊 Spørs om jeg må teste badevannet da 👍 Vil tro det er masse folk på koigen om dagen 🤔 Jeg holder til lenger sør, så jeg drar nok ned på stranda i Stange 😉

Hi

Anonymkode: 49dbd...926

Selv om jeg bor i Hamar, reiser jeg heller på Jessnesstranda. På Koigen kryr det av folk, ja.

 

Anonymkode: d4ae5...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv om jeg bor i Hamar, reiser jeg heller på Jessnesstranda. På Koigen kryr det av folk, ja.

 

Anonymkode: d4ae5...9ea

Jessnesstranda er jo veldig fin da 😊👍 Har hendt seg at jeg har dratt dit selv 😉

Anonymkode: 49dbd...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bada 2 ganger i sjøen, ved hytta i Son. Ellers i ferskvann - Hvaltjern ved Fetsund og Myrdammen på Gjerdrum. Er ingen ivrig bader men godt å kjøle seg ned når det er varmt. 

Anonymkode: a0cd4...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...