Gå til innhold

Tror jeg har fått ødem :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

begge deler er opphopning av væske og drenering er løsningen.

Anonymkode: 79409...a00

Drenering er ikke løsningen på ødem pga venøs svikt. Kompresjon er løst på det. Sammen med aktivitet.

Anonymkode: be872...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er borte.

Nei har ikke spiseforstyrrelser. Jeg spiser masse. Mye pizza (hjemmelaga) fisk , grønt , egg... trenger vel ikke så forbanna mye mer? Dessuten vil jeg ikke bli elefantstor. Med min høyde bør en holde seg slank. Kroppen får lide, når biologien har skapt meg slik. Jeg anstrenger meg ikke for å holde meg tynn altså men blir jeg formfull bli jeg også veldig stor. 
 

Anonymkode: 8167d...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er borte.

Nei har ikke spiseforstyrrelser. Jeg spiser masse. Mye pizza (hjemmelaga) fisk , grønt , egg... trenger vel ikke så forbanna mye mer? Dessuten vil jeg ikke bli elefantstor. Med min høyde bør en holde seg slank. Kroppen får lide, når biologien har skapt meg slik. Jeg anstrenger meg ikke for å holde meg tynn altså men blir jeg formfull bli jeg også veldig stor. 
 

Anonymkode: 8167d...32a

Du har flere ganger både her og på kg beskrevet hva du spiser, og det har vært noe helt annet enn det du her beskriver.

Uansett, innrøm for din behandler hvor manisk du har skrevet på flere ulike forum på nettet i det siste og hvor mye du bekymrer deg for kroppen og utseendet ditt. Du trenger hjelp til dette!

Anonymkode: 772ac...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har flere ganger både her og på kg beskrevet hva du spiser, og det har vært noe helt annet enn det du her beskriver.

Uansett, innrøm for din behandler hvor manisk du har skrevet på flere ulike forum på nettet i det siste og hvor mye du bekymrer deg for kroppen og utseendet ditt. Du trenger hjelp til dette!

Anonymkode: 772ac...111

Nå var vel ødemene egentlig det denne tråden handlet om da. Men jeg føler jeg må innse at alt er galt med meg. Føler meg så utenfor også fordi «vennene» mine er fra store byer i utlandet og har mye å ut på , jeg er fra en annen verden og har lite tilbud her jeg er. Og jeg kan nok bare glemme å se mot fremtiden nå som korona stenger ned alt sammen

Anonymkode: 8167d...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå var vel ødemene egentlig det denne tråden handlet om da. Men jeg føler jeg må innse at alt er galt med meg. Føler meg så utenfor også fordi «vennene» mine er fra store byer i utlandet og har mye å ut på , jeg er fra en annen verden og har lite tilbud her jeg er. Og jeg kan nok bare glemme å se mot fremtiden nå som korona stenger ned alt sammen

Anonymkode: 8167d...32a

Er det ikke greit å ha korona å skylde for all elendighet du mener deg uberettiget truffet av?

Anonymkode: 3afe2...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke greit å ha korona å skylde for all elendighet du mener deg uberettiget truffet av?

Anonymkode: 3afe2...86a

Jo, det må være flott. Før var det jo Aspergers hun måtte skylde på, eller mora si. 

Anonymkode: 05397...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...