Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #26 Skrevet 10. august 2020 Han hadde nok henne før han gikk fra deg. Men prøv å gjøre det beste ut av det. Prøv å få til livet ditt på egenhånd. Kos deg alene, kjøp noen nye klær og sminke. Begynne å date, ikke nødvendigvis noe nytt forhold, når du føler for det. Skaff deg ditt eget liv. Og kos deg med barna dine. Anonymkode: c87ee...699
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #27 Skrevet 10. august 2020 Er noe dritt når slik skjer gjør vondt , men tenkt på hvorfor det ble slutt, var kanskje ikke noe bra. Her gikk min ex rett inn i nytt forhold dagen etter, jeg var singel ca 14mnd Anonymkode: 29b84...05e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #28 Skrevet 10. august 2020 Ikke helt uvanlig fra både menn og kvinner som velger å gå. Kjenner til begge deler. Her var det jeg som valgte å gå. Eksen er i forhold nummer 4 etter bruddet, jeg er fortsatt singel. Mange menn synes det er vanskelig å være alene Anonymkode: 37f8a...560
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #29 Skrevet 10. august 2020 Har det helt likt, eller han sier de ventet til det var over. Men når de allerede har planlagt det, så et skaden allerede skjedd. Bortsett fra at her så er jeg glad for at han har funnet seg en ny. Eller jeg syns synd på dama, for mannen er ikke noe særlig snill. Men glad for at han endelig har sluppet taket på meg, selv om vi må ha kontakt på grunn av våre tre barn, så er det ikke meg han bestemmer over lenger. Men det er fremdeles et svik, både for meg og barna. Nye kjæresten (han har ikke introdusert henne enda, men det et bare spørsmål om tid) er første pri i livet hans nå og barna andre, jeg merker det veldig godt. Anonymkode: 5238d...217
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #30 Skrevet 10. august 2020 Ei venninne opplevde dette. Men han flyttet rett inn til ny damen. Hun var en bekjent av min venninne. Han og damen oppførte seg stygt mot min venninne og barna hun hadde med han. Etter 8 år ble det slutt og min venninne tok han tilbake ganske kjapt. Ikke gjør den feilen Anonymkode: b1bdf...ee6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #31 Skrevet 10. august 2020 På 9.8.2020 den 23.53, Anonym bruker skrev: Dessverre er det typisk mann. Kan ikke si annet enn at du er i godt selskap - veldig mange menn er feige, umoralske og har lav evne til empati. Derfor skjer slike ting. Anonymkode: 8ed62...6ac Typisk menn? Trodde det var mere typisk kvinner? At mannfolk tok det tyngre ved brudd. Skal se om jeg finner link. Hi Bedre å finne seg ei etter bruddet enn mens dere var fortsat sammen. Men skjønner veldig godt at du er sint. ❤️ Men det er jo slutt mellom dere. Så prøv å ikke la deg bli bitter. Lev livet ditt. 😊Beste hevnen er å være lykkelig. 😊❤️ Anonymkode: 379d0...591
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #32 Skrevet 10. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har det helt likt, eller han sier de ventet til det var over. Men når de allerede har planlagt det, så et skaden allerede skjedd. Bortsett fra at her så er jeg glad for at han har funnet seg en ny. Eller jeg syns synd på dama, for mannen er ikke noe særlig snill. Men glad for at han endelig har sluppet taket på meg, selv om vi må ha kontakt på grunn av våre tre barn, så er det ikke meg han bestemmer over lenger. Men det er fremdeles et svik, både for meg og barna. Nye kjæresten (han har ikke introdusert henne enda, men det et bare spørsmål om tid) er første pri i livet hans nå og barna andre, jeg merker det veldig godt. Anonymkode: 5238d...217 Så leit. ❤️ Anonymkode: 379d0...591
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #33 Skrevet 10. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Han hadde nok henne før han gikk fra deg. Men prøv å gjøre det beste ut av det. Prøv å få til livet ditt på egenhånd. Kos deg alene, kjøp noen nye klær og sminke. Begynne å date, ikke nødvendigvis noe nytt forhold, når du føler for det. Skaff deg ditt eget liv. Og kos deg med barna dine. Anonymkode: c87ee...699 Vaaar det egentlig vits å si? Anonymkode: 379d0...591
Anonym bruker Skrevet 10. august 2020 #34 Skrevet 10. august 2020 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig kan hun det, min mamma gjorde det. Var utro, ble skilt, og ble sammen med mannen hun hadde truffet mens hun var gift Anonymkode: 88fc2...4da Min mor også. Pappa var singel i 8 år. Anonymkode: 379d0...591
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #35 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Typisk menn? Trodde det var mere typisk kvinner? At mannfolk tok det tyngre ved brudd. Skal se om jeg finner link. Anonymkode: 379d0...591 Ved brudd de ikke selv har valgt, ja, for da har de jo ikke sikret seg ny dame i forveien alt! 🙄 Anonymkode: 8ed62...6ac
Anonym bruker Skrevet 11. august 2020 #36 Skrevet 11. august 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Vaaar det egentlig vits å si? Anonymkode: 379d0...591 Har vært i helt samme situasjon. Og dette hjalp for meg. Etterhvert så ser man at livet faktisk er bedre. Og om man tror at han ikke hadde henne før han gikk er man bare naiv. Men i det hele og store så har det ingenting å si. Han gikk uansett og man kommer over det. Menn har nesten alltid noen når man går. Damer har nesten alltid tenkt nøye igjennom og lenge før de går. Dette er et helt vanlig mønster. Anonymkode: c87ee...699
Mamma&m&m Skrevet 12. august 2020 #37 Skrevet 12. august 2020 Jeg har dessverre opplevd det samme. Mannen gikk fra meg i fjor etter 16 år, allerede før han flyttet ut fikk jeg vite at han hadde fått en ny kjæreste, som han fant på Tinder. En 19 år gammel jente som er 19 år yngre enn ham. Barna møtte henne første uka etter at han hadde flyttet ut. Så føler veldig med deg, det er utrolig tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå