Gå til innhold

Mannen gikk, har allerede fått ny dame..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2 mnd siden mannen min kom å gjorde det slutt med meg. Han har allerede ny dame som han har introdusert til familien sin. Vi har 2 barn sammen og jeg kjenner hele opplegget med x'n tærer på meg. Jeg er så utrolig sint, lei meg, skuffet og såret. Mannen min gjennom 15 år brukte under 2 mnd på å erstatte meg😔 vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte bare få det ut en plass😔😔

Anonymkode: 178c5...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre er det typisk mann. Kan ikke si annet enn at du er i godt selskap - veldig mange menn er feige, umoralske og har lav evne til empati. Derfor skjer slike ting.

Anonymkode: 8ed62...6ac

Skrevet

Han brukte nok lengre tid. Vet jeg er kynisk, men trur nok han hadde denne på si,, litt før han gikk fra deg.  Drit i hele karen. Ha et godt samarbeid vedr. Barn også gjør ting som gir deg glede.

Anonymkode: 54446...c91

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er 2 mnd siden mannen min kom å gjorde det slutt med meg. Han har allerede ny dame som han har introdusert til familien sin. Vi har 2 barn sammen og jeg kjenner hele opplegget med x'n tærer på meg. Jeg er så utrolig sint, lei meg, skuffet og såret. Mannen min gjennom 15 år brukte under 2 mnd på å erstatte meg😔 vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte bare få det ut en plass😔😔

Så fint for han... 

Anonymkode: 249e6...a55

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han brukte nok lengre tid. Vet jeg er kynisk, men trur nok han hadde denne på si,, litt før han gikk fra deg.  Drit i hele karen. Ha et godt samarbeid vedr. Barn også gjør ting som gir deg glede.

Anonymkode: 54446...c91

Han har garantert hatt henne lenge. Alle menn har fluktruta klar før de sier det til dama ...

Skrevet

Jeg beklager virkelig, men statistikken sier at det var nok en overlapping ute og gikk der. Du har min dypeste medfølelse. Jeg har vært gjennom akkurat samme dritten selv. Gir deg en stor klem!

Anonymkode: 03dc6...916

Skrevet

Han har garantert vært sammen med henne lengre enn det. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre er det typisk mann.

Helt enig. Alle menn har en dame klar til de forlater kona. Slikt kunne aldri en kvinne funnet på.

Anonymkode: 11eea...f4d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig. Alle menn har en dame klar til de forlater kona. Slikt kunne aldri en kvinne funnet på.

Kunne hun sikkert, men det er atypisk. Spør du parterapeutene, som må inn i bildet når et ekteskap slår sprekker, så vil de fortelle deg hva som er det typiske mønsteret. Og det er at menn er livredde for å bli uten en fast sexpartner. Noe de blir, dersom de går før de har en backup.

Skrevet

Det sies dessverre at kvinner går fra menn, mens menn går til en ny kvinne. Tror faktisk aldri jeg jeg opplevd samlivsbrudd i min omgangskrets hvor mannen ikke hadde en ny kvinne klar når det var hans ønske med brudd. Aldri opplevd det når kvinnene har valgt bruddet.

Forstår at det er sårt og vondt for deg hi, spesielt med tanke på at dere har barn, men prøv å fokusere på at dette ikke er en mann du ønsker å beholde når han kan oppføre seg på den måten. Du fortjener langt bedre enn som så.

Anonymkode: a2d7f...6fe

Skrevet

Veldig sjelden menn gjør det slutt uten å ha noen ny å gå til, så denne dama har nok vært i bildet i mer enn 2 mnd... 

Anonymkode: 88fc2...4da

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig sjelden menn gjør det slutt uten å ha noen ny å gå til, så denne dama har nok vært i bildet i mer enn 2 mnd... 

Hva da sjelden? Menn har alltid noen ny å gå til. Ikke sjelden, alltid. En kvinne ville aldri ha kunnet finne på noe tilsvarende. Aldri.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva da sjelden? Menn har alltid noen ny å gå til. Ikke sjelden, alltid. En kvinne ville aldri ha kunnet finne på noe tilsvarende. Aldri.

Å?

For meg var det å falle for en annen mann som gjorde at jeg forsto at forholdet til mannen var i trøbbel. Uten å gå i detaljer så er deler av ekteskapet veldig dysfunksjonelt og jeg nektet å innse det fordi jeg var livredd for brudd. 

Jeg er ikke sterkere enn at jeg har vært utro. Jeg har også jobbet med meg selv slik at det ikke er frykten for å være alene som driver meg når jeg prøver å løse problemene med mannen.

Om det ikke fungerer så er jeg så glad i den andre at om jeg blir singel og kan, så vil jeg gå for et seriøst forhold til ham. 

Jeg vil påstå at det er «noe tilsvarende». Mine beste venninner vet om situasjonen og sier at jeg er den siste de hadde mistenkt for å være utro. 

Anonymkode: c7600...c36

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig kan hun det, min mamma gjorde det. Var utro, ble skilt, og ble sammen med mannen hun hadde truffet mens hun var gift

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig kan hun det, min mamma gjorde det. Var utro, ble skilt, og ble sammen med mannen hun hadde truffet mens hun var gift

Dessverre er det typisk mann.

Skrevet

Selvfølgelig ville en kvinne funnet på det! Jeg var sammen med far til eldste og det var det at jeg traff en ny som gjorde meg tøff nok til å gå.
Nå er det 14 år siden og mannen jeg gikk til har vist seg å ikke være så fantastisk som jeg trodde. Jeg har nå funnet en annen og han er og avgjørende for at jeg tør å ta ut skillsmissen om en ukes tid. (Var separert før jeg gikk, det skal sies, men hadde jeg ikke funnet han andre ville jeg nok gått tilbake. Kanskje)

Anonymkode: 1f9b6...125

Skrevet

Blant alle skilsmissene jeg vet om har mannen gått direkte videre til ny dame eller vært utro. Kun én kvinne har gått direkte videre med en mann. 

Anonymkode: 23f42...229

Skrevet

Hvem faen introduserer ny kjæreste for barna, etter få uker? Snakk om å ikke ha respekt for familien sin. Egoist!

Skjønner godt du er sint!

Anonymkode: 107ff...4e5

Skrevet

Vet hvordan du har det og dette klarer du deg igjennom. Exmannen var ak lik din og gikk fra meg og ungene den gangen. Han fortsette slik i hvert forhold han hadde frem til nå, hvor han heller har ei venninne som han er mye sammens med. Dette har pågått i over 16 år.

Selv fant jeg en ny mann etter noen år og lever et rolig liv med dine, mine og våres :)

Klem til deg og ha et godt samarbeide om barna ❤️

Skrevet

Det er slettes ikke sikkert han hadde henne flr bruddet, men det som er helt vanlig er at brudd er en prosess. Han har gått gjennom alle følelsene og tankene rundt bruddet FØR han forteller det. Den som går har hatt tid til å bearbeide bruddet i forkant. Så når noen går planlagt, er de ofte helt ferdig med forholdet og klare for det som kommer etterpå. Din bearbeiding og sorgprosess startet i det han gikk. Derfor er dette mye bråere for deg. Du står midt i prosessen mens han følelsesmessig alt har gått videre. 

Anonymkode: 5a6c8...498

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Det hjelper faktisk å vite at dette er ganske normalt. Det er mange ganger i løpet av en uke at jeg kjenner jeg ikke makter å fortsette.. jeg har mistet all tillitt til menn og det eneste som får meg til å fortsette er de ukene jeg har barna.. jeg mistet så enormt mye når han dro(det gjør vel de fleste..) at jeg ofte føler jeg jeg ikke har noe igjen annet enn hus og regninger jeg ikke har råd til å betale😔

Hi

Skrevet

De fleste menn orker ikke å være alene. Alle statistikker viser at kvinner bruker lang tid på å få en ny, eller ender opp alene, mens menn spinner videre til neste av frykt for å ikke ha noen der. 

Anonymkode: 02d5f...adc

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke? Jeg forlot min samboer etter 6 år sammen for en annen mann😝 hadde holdt på en stund på sms og snap😛 sex hadde vi dagen etrer jeg gjorde det slutt med daverende samboer🙂 nå har vi snart vert sammen i 5 år og har snart 2 barn sammen. Så den teorien kan du legge vekk.

Anonymkode: 4e2ea...a92

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke? Jeg forlot min samboer etter 6 år sammen for en annen mann😝 hadde holdt på en stund på sms og snap😛 sex hadde vi dagen etrer jeg gjorde det slutt med daverende samboer🙂 nå har vi snart vert sammen i 5 år og har snart 2 barn sammen. Så den teorien kan du legge vekk.

Anonymkode: 4e2ea...a92

Det kan jeg motbevise, for det er ei her som forteller at hun aldri har opplevd det når kvinnene har valgt bruddet.

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror faktisk aldri jeg jeg opplevd samlivsbrudd i min omgangskrets hvor mannen ikke hadde en ny kvinne klar når det var hans ønske med brudd. Aldri opplevd det når kvinnene har valgt bruddet.

Anonymkode: a2d7f...6fe

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei! Nå generaliserer du fælt. 

Anonymkode: 5a6c8...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...