Gå til innhold

Nå er jeg såå forbanna lei


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Finnes sånne som deg fremdeles?

Du skjønner visst ikke så mye du... Eller er det bare det at du tenker tusenvis godt kan dø, bare du slipper å bli sliten av å lese om munnbind?

Anonymkode: a96a9...f08

Hvis media bare slutter å skrive om alle dødsfallene av covid-19 fremover også, da vil jo Hi tro at de ikke skjer - problem solved ...

Anonymkode: 300fc...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Leger og de som jobber på sykehuset er like mye smittebærere de og, som det har vist gang på gang når de alle må i karantene!

hva med alle andre som ikke får sosial omgang osv? Det er snakk om ett helt land for 15 stk ligger inne på sykehuset!  Ja jeg vet at det er noen som har det som du beskriver men hva med alle de som ikke har det? Hva med psyken på folk? Hva med jobbene til folk? Hva med landet som er på vei ned økonomisk? Skal nav fore alle i landet? Det går ikke! Man må veie fordeler og ulemper! Man kan ikke redde alle! Harde ord men det er sannheten! Jeg er selv kronisk syk og vet at jeg er i faresonen! Men når jeg ser hva det går utover så er det bedre å gjør som Sverige gjor! 

Anonymkode: 287ce...87c

Har du i det hele tatt reflektert over hvorfor det er så få som ligger på sykehuset?

Anonymkode: 424c2...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Finnes sånne som deg fremdeles?

Du skjønner visst ikke så mye du... Eller er det bare det at du tenker tusenvis godt kan dø, bare du slipper å bli sliten av å lese om munnbind?

Anonymkode: a96a9...f08

Jøss finnes enda idioter ute som trur at å bruke munnbind kurere og fjerner covid. 

Anonymkode: 287ce...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jøss finnes enda idioter ute som trur at å bruke munnbind kurere og fjerner covid. 

Anonymkode: 287ce...87c

Neida. Men du unngår å nyse på noen om du har det på. 

Anonymkode: a96a9...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jøss finnes enda idioter ute som trur at å bruke munnbind kurere og fjerner covid. 

Anonymkode: 287ce...87c

Hvis det var det du fikk ut av kommentaren til anonym f08, så er det ikke rart at det skorter på kunnskapene dine

Anonymkode: 424c2...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fremdeles spent på svar på hvordan du i praksis vil skjerme alle i risikogrupper og alle som jobber med dem, Hi?

Anonymkode: 300fc...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg venter på svar på spørsmålet mitt om dette er en kamp vi i det hele tatt kan vinne? Jeg føler vi prøver å løpe fra et snøras som kommer mot oss. 

Anonymkode: 2f70f...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og jeg venter på svar på spørsmålet mitt om dette er en kamp vi i det hele tatt kan vinne? Jeg føler vi prøver å løpe fra et snøras som kommer mot oss. 

Anonymkode: 2f70f...1a6

Eventuelt at vi holder det i kontrollerte former frem til en vaksine slik det ville vært naturlig å tenke? 

Anonymkode: 9ad6f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg venter på svar på spørsmålet mitt om dette er en kamp vi i det hele tatt kan vinne? Jeg føler vi prøver å løpe fra et snøras som kommer mot oss. 

Anonymkode: 2f70f...1a6

Ja, vi kan "vinne" dette. Du så jo selv hvor godt sossial distanse fungerte i våres.

Anonymkode: 76641...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst?

Vi skal nå slutte med internasjonale nyheter fordi ungdom blir redde? Spøker du?? Bør du under en stein i skogen? Hvis nei, kanskje du burde vurdere det?

Anonymkode: a96a9...f08

Dagens👏🏻

Anonymkode: 3d7a6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eventuelt at vi holder det i kontrollerte former frem til en vaksine slik det ville vært naturlig å tenke? 

Anonymkode: 9ad6f...faf

En vaksine?? Er det du trur vil redde verden? En vaksine med masse humbug i🙀 og folk lurer på hvorfor det er så mange med kroniske sykdommer som det aldri var før🙈🙈 den vaksinen der får du håpe på at du ikke blir syK. Er mer sjangse at du blir syk med noe når du tar den, enn å ikke bli syk ved å la vêr! 🤭

Anonymkode: 287ce...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Venter fremdeles spent på svar på hvordan du i praksis vil skjerme alle i risikogrupper og alle som jobber med dem, Hi?

Anonymkode: 300fc...df7

På samme måte som alle i hele verden har måtte skjerme seg fra alle og enn hver! Hvis du er kronisk syk så oppsøker du naturligvis ikke områder der du vet du kan bli smittet! Hvorfor skal naboen lide for noe som feiler andre? I dyre rike så er det de svake som taper. Man kan ikke redde alle. Stygt å si det, men det er naturens gang! Vi mennesker ødelegger mer enn vi gjør godt! 

Anonymkode: 287ce...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En vaksine?? Er det du trur vil redde verden? En vaksine med masse humbug i🙀 og folk lurer på hvorfor det er så mange med kroniske sykdommer som det aldri var før🙈🙈 den vaksinen der får du håpe på at du ikke blir syK. Er mer sjangse at du blir syk med noe når du tar den, enn å ikke bli syk ved å la vêr! 🤭

Anonymkode: 287ce...87c

Å herre... i tillegg er du vaksinemotstander? 

Anonymkode: 9ad6f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Av alt corona snakket! Om stenging, munnbind osv! Hva med å slutte å skrive om dette og fortsette hverdagen som før? Hva med å skjerme heller de som ikke tåler det! Vi kan ikke drive med dette jojo konseptet! Dette vil dra ut i flere år før det vil roe seg med hvis ikke! Norge er og avhengig av besøkende utenlands i forhold til arbeid osv. Vi kan ikke stenge ned hver gang. Og det verste er at dette får ut over barna! Hva med de som sliter fra før av med depresjoner og psykiske ting? Nei nå kjenner jeg det er virkelig nok! Dere får hate meg og komme med så mange motstridende argumenter om hva og hvorfor men jeg bryr meg ikke! Nå er det virkelig nok!

Anonymkode: 287ce...87c

Du kan trygt overlate pandemihandteringa til Hdir, FHI og regjeringa, og berre gjere slik som du får beskjed om.  Du har null peil! Denne egosimen du frontar med at det ikke er så farleg at folk over 50, overvektige og kronisk sjuke blir sjuke og døyr er heilt forkastelig.  Det vil merkast når legar, lærarar, sjukepleiarar og andre forsvinn.  (dette med "skjerming" skar seg ganske fort både i Sverige og Storbritannia der ein prøvde på dette)  

Det såg lenge ut til at vi kunne åpne opp og komme i tilnærma normalt gjenge att, og økonomien heldt på å ta seg opp, heilt til folket absolutt måtte ut og reise og feste.  Dei kommande nedstengingane og permitteringane kan me no skulde reise- og festefolket for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En vaksine?? Er det du trur vil redde verden? En vaksine med masse humbug i🙀 og folk lurer på hvorfor det er så mange med kroniske sykdommer som det aldri var før🙈🙈 den vaksinen der får du håpe på at du ikke blir syK. Er mer sjangse at du blir syk med noe når du tar den, enn å ikke bli syk ved å la vêr! 🤭

Anonymkode: 287ce...87c

Nydelig, når anti-vaksinedose åpner munnen. Hvis barna dine ikke har blitt syke, sier vi som faktisk har bidratt til å  beskytte barna dine: bare hyggelig! 

Anonymkode: 6d475...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nydelig, når anti-vaksinedose åpner munnen. Hvis barna dine ikke har blitt syke, sier vi som faktisk har bidratt til å  beskytte barna dine: bare hyggelig! 

Anonymkode: 6d475...9b1

Dummeste komentaren på lenge! Jeg er ikke anti vaksine men mot corona JA! Og hvis du virkelig trur at den vaksinen som du tar skal redde hele verden så versegod å ta den du! 

Anonymkode: 287ce...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herre... i tillegg er du vaksinemotstander? 

Anonymkode: 9ad6f...faf

Wow du trur at corona vaksinen redde deg😶😶😶

Anonymkode: 287ce...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, soleia skrev:

Du kan trygt overlate pandemihandteringa til Hdir, FHI og regjeringa, og berre gjere slik som du får beskjed om.  Du har null peil! Denne egosimen du frontar med at det ikke er så farleg at folk over 50, overvektige og kronisk sjuke blir sjuke og døyr er heilt forkastelig.  Det vil merkast når legar, lærarar, sjukepleiarar og andre forsvinn.  (dette med "skjerming" skar seg ganske fort både i Sverige og Storbritannia der ein prøvde på dette)  

Det såg lenge ut til at vi kunne åpne opp og komme i tilnærma normalt gjenge att, og økonomien heldt på å ta seg opp, heilt til folket absolutt måtte ut og reise og feste.  Dei kommande nedstengingane og permitteringane kan me no skulde reise- og festefolket for.

Hah ja du trur jeg blir med i saueflokken 🤣🤣🤣

hvis du hadde litt peiling på hva du snakket om så hadde du fått med deg at corona forsvinner ikke med det første. Og det sa de når vi stengte ned og. Vi draaaar den ut isdedenfor å bli ferdig med den. 
ja skyld det på Festefolket og andre du. Viktig å peke fingeren på noen! 

Anonymkode: 287ce...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også lei.

Drit lei hjemmekontor, drit lei å vaske og sprite hendene hele tiden, drit lei alt som har med korona.
Skulle ønsker den bare forsvant, men det gjør den ikke med det første, og så lenge den er her, følger jeg smittevernsreglene.

Vi er midt i en pandemi, jeg har mange jeg er veldig glade i, jeg ønsker å har alle fremdeles om et år.

Det er helt greit å være lei, men ikke greit å drite i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wow du trur at corona vaksinen redde deg😶😶😶

Anonymkode: 287ce...87c

Nei, jeg tror en vaksine vil redde samfunnet. 

Anonymkode: 9ad6f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ble vi ikke ferdige med denne diskusjonen allerede i mars, da hyttefolket måtte få det inn med teskje?

Anonymkode: b3394...3ed

Hyttefolkets innsats hjalp så lite. Nå når unge partyvoksne gir faen. De er mye farligere enn harryturen til Sverige og de med leilighet i Marbella. 

Anonymkode: ef5f2...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hyttefolkets innsats hjalp så lite. Nå når unge partyvoksne gir faen. De er mye farligere enn harryturen til Sverige og de med leilighet i Marbella. 

Anonymkode: ef5f2...c73

Nei, svenskehandlerne er en stor årsak til smitten i Indre Østfold nå...

Anonymkode: 300fc...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

På samme måte som alle i hele verden har måtte skjerme seg fra alle og enn hver! Hvis du er kronisk syk så oppsøker du naturligvis ikke områder der du vet du kan bli smittet! Hvorfor skal naboen lide for noe som feiler andre? I dyre rike så er det de svake som taper. Man kan ikke redde alle. Stygt å si det, men det er naturens gang! Vi mennesker ødelegger mer enn vi gjør godt! 

Anonymkode: 287ce...87c

Forstår at du bare troller, for du greier tydeligvis ikke å svare på noen av spørsmålene jeg har stilt deg.

Du sier at det er de svake som taper. Vel, for å være litt stygg - hvis du ikke levde i dagens samfunn er det langt fra sikkert at du hadde levd med tanke på det manglende kunnskapsnivået du selv legger for dagen, sammen med det at du selv sier du er i en risikogruppe.

Kom med noen vettuge svar til spørsmålene jeg stilte deg på første side om du ikke troller.

Anonymkode: 300fc...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner tankegangen til hi. «Hvorfor er de kronisk syke, de overvektige og de eldre mer verdt enn alle andre?» Økonomien går i dass, unge får ikke jobb, det raser på med psykiske problemer blant barn og unge, og vi tømmer statskassa. 
 

Er det en kamp vi kan vinne? Sånn helt realistisk sett? Man ser det i alle raser der det er blitt for mange. Noe dramatisk kommer plutselig, og det blir massedød. Er det det moder jord gjør med menneskerasen nå? 

Anonymkode: 2f70f...1a6

Dette er Moder Jords måte å renske opp på. Men vi prøver så godt vi kan å draaaaa det ut i tid. 

Jeg er også drittlei!!! Hvor lenge skal dette vare???? 

(Og bare for å ha det sagt: Jeg følger ALLE råd og regler!) 

Anonymkode: 0ca68...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...