Gå til innhold

Hvor i all verden er foreldrene?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan høres ut som du har tilhørighet enten til Jessheim eller Råholt. Her er barn ned i 12 årsalderen tatt både med våpen og i å selge sex på toalettet på senteret. Er ikke lenge siden noen gutter gikk berserk på ene kjøpesenteret og truet med våpen. Det viste seg at ene 14 åringen hadde tuklet i seg for en stor dose ecstasy. Så lykken var at de ble tatt av politiet og ikke var aleine noen plass. 

Anonymkode: 9531a...0c2

Nei, hører til Vestland, finnes sånt der og, mye mer enn en skulle tro eller høre om.

Anonymkode: 374fa...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hører til Vestland, finnes sånt der og, mye mer enn en skulle tro eller høre om.

Bor i Vestland, jeg også, jeg som jobber ute om natten. Bor utenfor Bergen, og kjenner meg heldigvis ikke igjen i beskrivelsen din. Jo, det er greier her, men ikke slik. Jeg har til og med tro det eller ei ungdommer som er alene hjemme denne helgen. Akkurat nå sitter jeg på hytta og drikker et glass vin, så jeg er vel prototypen på fraværende mamma. Mine ungdommer sitter hjemme og spiser taco akkurat nå( takk til snap) og de skal på trening i morgen tidlig. 

Anonymkode: b54d0...5b8

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor i Vestland, jeg også, jeg som jobber ute om natten. Bor utenfor Bergen, og kjenner meg heldigvis ikke igjen i beskrivelsen din. Jo, det er greier her, men ikke slik. Jeg har til og med tro det eller ei ungdommer som er alene hjemme denne helgen. Akkurat nå sitter jeg på hytta og drikker et glass vin, så jeg er vel prototypen på fraværende mamma. Mine ungdommer sitter hjemme og spiser taco akkurat nå( takk til snap) og de skal på trening i morgen tidlig. 

Utenforstående kjenner seg neppe igjen, bare vi som bor her og får det med oss, som kjenner oss igjen, tenker jeg.  Området rundt Bergen er stort og jeg vet det foregår saker andre steder også , men ikke i denne skalaen. Dette er blitt det nye Loddefjord og jeg renger med du kjenner til Janne saken. Er en del barn og ungdom her i den kategorien 

Bryr meg fint lite om hva andre foreldre gjør eller drikker i helgene, så sant de faktisk tar vare på barna sine. Er dessverre en god del foreldre som ikke klarer å gjøre begge de tingene samtidig. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utenforstående kjenner seg neppe igjen, bare vi som bor her og får det med oss, som kjenner oss igjen, tenker jeg.  Området rundt Bergen er stort og jeg vet det foregår saker andre steder også , men ikke i denne skalaen. Dette er blitt det nye Loddefjord og jeg renger med du kjenner til Janne saken. Er en del barn og ungdom her i den kategorien 

Bryr meg fint lite om hva andre foreldre gjør eller drikker i helgene, så sant de faktisk tar vare på barna sine. Er dessverre en god del foreldre som ikke klarer å gjøre begge de tingene samtidig. 

Ja, jeg kjenner veldig godt til Janne-saken. Litt for godt. Som sagt, yrke som gjør at jeg er på jobb ute om natten, men er ikke prostituert😊. Og mine er hjemme alene mens jeg har siste feriehelg, men de har onkel i nabohuset og rektor i huset ved siden av, så jeg er ikke så uansvarlig som det kan se ut på overflaten. 

Jeg håper du sier fra om tingenes tilstand slik at det kan gjøres noe. Det høres veldig lite ok ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...