GĂ„ til innhold

Det er helt rart...😏

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. Savner Ă„ vĂŠre kjĂŠrester. SĂ„ nĂ„ har jeg tatt grep. Begynne i det smĂ„. Snakke mere sammen, selvom barna er rundt oss. Sitte nĂŠrmere hverandre. Gi hverandre en klem eller kyss innimellom foran barna. De smelter! NĂŠrmest dĂ„ner! SĂ„ vi alle kommet nĂŠrmere. De ser at vi er ett par. Trodde aldri dett skulle skje, ihvertfall ikke fĂžr barna ble ungdommer. 😂Men vi setter av tid nĂ„. Vi begynte Ă„ gli litt fra hverandre. Men nĂŠrmer oss hverandre igjen. 😊Sex er det sĂ„ mye av ennĂ„, men skjerper oss litt. Har begynt Ă„ se hverandre litt igjen. 

Anonymkode: 786d3...614

SĂ„ bra at ting blir bedre for dere! 😊 Jeg er ikke sikker pĂ„ at jeg greier Ă„ komme dit, men det er jo lov Ă„ hĂ„pe 😉

Anonymkode: 01f68...e50

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

FÞlelser er ikke enkle Ä hÄndtere.

Hvordan velger man riktig?

Skal jeg velge samboer gjennom mange Är som jeg har barn med, men som intimitet er nesten ikke-eksisterende og jeg har vurdert mange ganger om vi burde vÊre sammen eller om det er bare for unga.

Eller velger jeg han andre som har fÄtt blodet mitt til Ä bruse i flere Är(ikke vÊrt utro), og som jeg har en flott kjemi med.

Det er helt rart som jeg vingler.Ene dagen er jeg fast bestemt pÄ Ä gÄ, mens andre dagen tenker jeg at han er en flott mann og at jeg vil vÊre sammen med han.

Hjelpes😣

Anonymkode: fb403...711

Dette kan du kun finne ut selv. Men hadde ikke vert hos en samboer bare pga vi hadde barn sammen. Barna er ikke glade heller hvis de merker mamma og pappa ikke er glad

Anonymkode: 53876...cd1

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er lov Ä vÊre lykkelig, men ikke pÄ ungenes bekostning. Hvis ikke dagens situasjon gÄr ut over barna, og Ä de dra de opp med rota vil pÄvirke dem negativt, da skylder du dem sÄpass at du blir til de er blitt store/selvstendige. 

Anonymkode: a9bfc...e6a

Har ikke tall pÄ hvor mange av vennene mine som har sagt at de skulle Þnske at foreldrene gikk fra hverandre lenge fÞr, og ikke ventet til barna ble voksne. 
Uansett hva man selv tror sÄ vil barna merke at noe er feil, selv om man nÞdvendigvis ikke krangler.

Anonymkode: fa4f8...dc2

Skrevet

HI, du sier faktisk at du har prÞvd alt. Det kan umulig vÊre noe annet enn en lÞgn du forteller deg selv for Ä rettferdiggjÞre det du tenker. Du har ikke prÞvd alt for Ä reparere forholdet til mannen din sÄ lenge du fantaserer om en annen. 

Skrevet

Har snakket med profesjonelle, kuttet sÄ mye kontakt jeg kan med han andre, prÞvd Ä sett hverandre mere, gitt kjÊrtegn selv om man egentlig ikke fÞlte for det...

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette kan du kun finne ut selv. Men hadde ikke vert hos en samboer bare pga vi hadde barn sammen. Barna er ikke glade heller hvis de merker mamma og pappa ikke er glad

Anonymkode: 53876...cd1

Tull og tÞys. Barn er knekkende likeglade med om mamma og pappa er forelska i hverandre, barn trenger stabilitet og ro og foreldrene sine - hver dag. Hvis foreldrene er dypt ulykkelige og har det grusomt, ja, men mitt inntrykk her er at HI bare kjeder seg litt med mannen og har en periode hvor hun ikke har lyst pÄ ham, men pÄ en annen (hvem har ikke prÞvd det i lÞpet av et langt ekteskap?) og generelt Þnsker mer spenning i hverdagen. 

Det er lov Ä Þnske seg det, men som de andre skriver, hverdagen kommer til alle forhold. Og tro meg, hverdagen er lettere med barnas far! Tenk hvor mye logistikk og hverdagsmas du stÄr med nÄ, og gang det med fem, sÄ har du livet som skilt. 

Husk ogsÄ at den snille, hjelpsomme mannen din godt kan vise seg atskillig mindre snill og hjelpsom hvis du gÄr fra ham for en annen. Eller nÄr han fÄr ny kjÊreste og samarbeidet plutselig blir ti ganger vanskeligere. Eller nÄr hans kjÊrestes ekspartner plutselig er en faktor du mÄ ta hensyn til nÄr du skal planlegge sommerferien, for ikke Ä snakke om din nye spennende manns eks, som sannsynligvis hater deg av et godt hjerte for Ä ha Þdelagt ekteskapet hennes. 

Jeg vet ikke hvor mye lykkeligere du hadde blitt, egentlig. Eller barna. 

Anonymkode: 6bcb4...94e

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke tall pÄ hvor mange av vennene mine som har sagt at de skulle Þnske at foreldrene gikk fra hverandre lenge fÞr, og ikke ventet til barna ble voksne. 
Uansett hva man selv tror sÄ vil barna merke at noe er feil, selv om man nÞdvendigvis ikke krangler.

Anonymkode: fa4f8...dc2

Jeg skrev: sÄ lenge dagens situasjon ikke gÄr ut over barna. SÄ lenge de er gode venner, samarbeider godt og klarer Ä gi barna fÞlelsesmessig og Þkonomisk trygghet, er vel det Ä foretrekke framfor flytting, nye kjÊrester og evt. Þkonomisk utrygghet og det Ä bli en kasteball mellom sine to hjem. 

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev: sÄ lenge dagens situasjon ikke gÄr ut over barna. SÄ lenge de er gode venner, samarbeider godt og klarer Ä gi barna fÞlelsesmessig og Þkonomisk trygghet, er vel det Ä foretrekke framfor flytting, nye kjÊrester og evt. Þkonomisk utrygghet og det Ä bli en kasteball mellom sine to hjem. 

Og ikke minst at man umulig kan vite hvordan samarbeidet mellom foreldrene blir etter et brudd. 

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Og ikke minst at man umulig kan vite hvordan samarbeidet mellom foreldrene blir etter et brudd. 

Dette! Det er sÄ viktig! Mannen du er gift med, er IKKE den samme mannen du er skilt fra. Her fungerte alt perfekt de fÞrste par Ärene etter skilsmissen, men sÄ kom det en ny dame inn i bildet. NÄ kjenner jeg ikke mannen igjen, og det er umulig Ä nÄ frem til ham. Det er fortvilende, for det gÄr jo bare utover barna, men det klarer han ikke Ä se. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tull og tÞys. Barn er knekkende likeglade med om mamma og pappa er forelska i hverandre, barn trenger stabilitet og ro og foreldrene sine - hver dag. Hvis foreldrene er dypt ulykkelige og har det grusomt, ja, men mitt inntrykk her er at HI bare kjeder seg litt med mannen og har en periode hvor hun ikke har lyst pÄ ham, men pÄ en annen (hvem har ikke prÞvd det i lÞpet av et langt ekteskap?) og generelt Þnsker mer spenning i hverdagen. 

Det er lov Ä Þnske seg det, men som de andre skriver, hverdagen kommer til alle forhold. Og tro meg, hverdagen er lettere med barnas far! Tenk hvor mye logistikk og hverdagsmas du stÄr med nÄ, og gang det med fem, sÄ har du livet som skilt. 

Husk ogsÄ at den snille, hjelpsomme mannen din godt kan vise seg atskillig mindre snill og hjelpsom hvis du gÄr fra ham for en annen. Eller nÄr han fÄr ny kjÊreste og samarbeidet plutselig blir ti ganger vanskeligere. Eller nÄr hans kjÊrestes ekspartner plutselig er en faktor du mÄ ta hensyn til nÄr du skal planlegge sommerferien, for ikke Ä snakke om din nye spennende manns eks, som sannsynligvis hater deg av et godt hjerte for Ä ha Þdelagt ekteskapet hennes. 

Jeg vet ikke hvor mye lykkeligere du hadde blitt, egentlig. Eller barna. 

Jeg Ăždelegger jo ikke noe ekteskap til en singel mann?

Ja det er sikkert vanskelig, jeg har fÞr vÊrt i et forhold med barn pÄ forskjellige kanter og vet godt om det.

Dette er dessverre ikke «bare en periode hvor jeg ikke har lyst pÄ han».Dette har vÊrt gjennom Är, men vi har jobbet oss tilbake.

Jeg er midt i mellom nĂ„...Derfor jeg trenger litt rĂ„d bĂ„de ene og andre veien😊

Skrevet

Du skal ikke vÊre sammen med mannen kun for barnas skyld. Det er ikke rettferdig ovenfor deg, eller  mannen din. Han fortjener ogsÄ noen som elsker han pÄ den mÄten han bÞr elskes. Det samme gjelder deg.

Dere burde sÞke hjelp hos familievernkontoret, prÞve Ä finne frem til hverandre igjen, fÄ barnevakt og gÄ pÄ date. Finn frem romantikken. GÄr ikke det, sÄ er det kanskje like greit Ä gÄ hvert til sitt. Samarbeid om barna, la de fÞle trygghet og gode rammer. 

Men ikke gÄ fra mannen for sÄ Ä gÄ rett til han andre. Tilbring tid alene, sorter tanker og fÞlelser. Bruk tid pÄ Ä vÊre alene. 

Lykke til ❀

Anonymkode: 3c27a...d22

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du skal ikke vÊre sammen med mannen kun for barnas skyld. Det er ikke rettferdig ovenfor deg, eller  mannen din. Han fortjener ogsÄ noen som elsker han pÄ den mÄten han bÞr elskes. Det samme gjelder deg.

Dere burde sÞke hjelp hos familievernkontoret, prÞve Ä finne frem til hverandre igjen, fÄ barnevakt og gÄ pÄ date. Finn frem romantikken. GÄr ikke det, sÄ er det kanskje like greit Ä gÄ hvert til sitt. Samarbeid om barna, la de fÞle trygghet og gode rammer. 

Men ikke gÄ fra mannen for sÄ Ä gÄ rett til han andre. Tilbring tid alene, sorter tanker og fÞlelser. Bruk tid pÄ Ä vÊre alene. 

Lykke til ❀

Anonymkode: 3c27a...d22

Takk, fornuftig svarđŸ„°

Vi har aldri tid alene, og spesielt nÄ i denne coronatiden vil ikke besteforeldre passe barna.Har ikke andre rundt oss heller som kan.

Eldste er lenge oppe om kvelden ogsĂ„ og er som regelt ikke sovnet fĂžr vi legger oss.Vanskelig med alenetid, men absolutt et godt forslag med datekveld💗

Skal prÞve Ä se om vi fÄr snakket ut ordentlig en gang til med profesjonelle folk rundt, verdt et forsÞk er det jo.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...