Gå til innhold

Synes dere jeg overreagerer her (sex)?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 hours ago, Anonym bruker said:

Hadde sex med en mann. Han kommer på meg ser bare på det og tar mobilen og scroller der en stund. Så henter han noe å tørke med. Jeg synes dette var respektløst. 

Anonymkode: a1f03...0b9

herregud JA du overreagerer veldig

Anonymkode: ad47e...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg ikke selv. Aldri mer med han og sånn oppførsel. Har hatt sex med flere og aldri skjedd. Det var prikken med han...

Anonymkode: a1f03...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og små spydige kommentarer her og er jo usmakelig. Dersom dere synes det er greit at en mann kommer på dere og rett etter hiver seg på tlf som skulle tro det var livs viktig er det flott for dere. Sånn vil ikke jeg ha det!!! Godt vi er forskjellig. 

Anonymkode: a1f03...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst?? Omg!! 

Anonymkode: 09d06...b2c

😂

Anonymkode: 6e5d0...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, Anonym bruker said:

Og små spydige kommentarer her og er jo usmakelig. Dersom dere synes det er greit at en mann kommer på dere og rett etter hiver seg på tlf som skulle tro det var livs viktig er det flott for dere. Sånn vil ikke jeg ha det!!! Godt vi er forskjellig. 

Anonymkode: a1f03...0b9

lurer egentlig på hvorfor du spør her, da du har din egen mening uansett? Du må jo regne med at noen er uenig

Anonymkode: ad47e...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud! Kanskje droppe sex heretter da, om du ikke tåler å ha sperm på deg. Ja, ikle hyggelig at han tok mobilen, men sånn er det nå bare. 
Folk må slutte å være så pripne!!!

Anonymkode: 73632...0e8

"Sånn er det nå bare"? Hvordan er hva? Det er jo slikt alle menn gjør, og de kan ikke gjøre det annerledes? Skjønner at du så gjerne vil provosere og være frekk, men da må det jo være en slags mening i det du sier. Dette var jo bare svada. 

 

HI: Slik du beskriver det, var dette ikke greit. Jeg regner med at problemet ikke var at du fikk sperm på deg, men at han i det øyeblikket han kom snudde seg til mobilen. Hva man gjør etter sex får jo være opp til hvert enkelt par, men jeg vil oppstå at det ikke er normalt å demonstrativt vise at man har tankene helt andre steder enn hos partneren sekunder etterpå. Du vet selv hva relasjonen deres er, men på generelt grunnlag vil jeg si at det er uakseptabel oppførsel. Jeg ville i alle fall ikke ønsket å ha sex med en mann som mistet interessen i det øyeblikket kroppen min hadde oppfylt sin funksjon - uansett hvor spermen hadde landet. 

Anonymkode: ea16d...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

lurer egentlig på hvorfor du spør her, da du har din egen mening uansett? Du må jo regne med at noen er uenig

Anonymkode: ad47e...4ae

Klart jeg har egen mening. Ville bare høre hva andre synes selvom. Trodde flere ville synes det var ugreit gjort. Og en gang for alle var ikke at han kom på meg som var problemet her. 

Anonymkode: a1f03...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det må ligge noe mer bak her. De fleste av oss (normale og ikke pripne) hadde taklet dette, og sagt i fra om vi følte oss feil behandlet, hvis man likte denne mannen godt. 

Anonymkode: 73632...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det må ligge noe mer bak her. De fleste av oss (normale og ikke pripne) hadde taklet dette, og sagt i fra om vi følte oss feil behandlet, hvis man likte denne mannen godt. 

Anonymkode: 73632...0e8

Sier meg enig med 👆

Anonymkode: 7a71a...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det må ligge noe mer bak her. De fleste av oss (normale og ikke pripne) hadde taklet dette, og sagt i fra om vi følte oss feil behandlet, hvis man likte denne mannen godt. 

Anonymkode: 73632...0e8

En mann som hadde hoppet av meg og rett på mobilen etter sex, hadde ikke lenger vært interessant for meg. Jeg er helt normal og ikke det minste prippen. 

Anonymkode: cce2f...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det må ligge noe mer bak her. De fleste av oss (normale og ikke pripne) hadde taklet dette, og sagt i fra om vi følte oss feil behandlet, hvis man likte denne mannen godt. 

Anonymkode: 73632...0e8

De fleste av oss har såpass selvrespekt at vi reagerer når vi behandles som en sexdukke. Synd at du finner deg i slikt fra menn duliker.

Anonymkode: ea16d...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er skrevet om på kvinneguiden og

Anonymkode: 47e98...09e

Viktig info???

Anonymkode: a1f03...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde følt meg liten og brukt om min mann gjorde noe sånt. Han hadde ikke hatt mye respekt for meg da. Her er det hans "jobb" å finne noe å tørke med etterpå, vi ligger også å koser og prater litt etterpå. Sex er/bør være mer enn tøm og røm. 

Og dere som forsvarer denne fyren, enten er dere slike typer mann selv, eller så har dere gått glipp av en stor del når det kommer til sex. 

Anonymkode: 6ef50...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste av oss har såpass selvrespekt at vi reagerer når vi behandles som en sexdukke. Synd at du finner deg i slikt fra menn duliker.

Anonymkode: ea16d...d57

Nei men da sier man i fra. Noe sier meg at dette er tatt litt ut av proporsjoner. Tatt it av settingen... Tror kanskje ikke hi var så interessert i utg pkt. 

Anonymkode: 73632...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare for HI å ta hintet hans. Han er nok ikke særlig interessert i henne, og har sikkert merket hennes holdning tidligere også. Men som de fleste menn sier han ikke nei takk til sex, - selv ikke fra damer de ikke liker spesielt godt. Tydelig at han kun var ute etter sex her. 

Anonymkode: 73632...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei men da sier man i fra. Noe sier meg at dette er tatt litt ut av proporsjoner. Tatt it av settingen... Tror kanskje ikke hi var så interessert i utg pkt. 

Anonymkode: 73632...0e8

Noe sier meg at du finner deg i altfor mye, fordi du er så opphengt i å bevise for menn at du ikke er en sånn prippen dame som de fleste andre. Det er trist.

Anonymkode: ea16d...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...