Gå til innhold

Synes dere jeg overreagerer her (sex)?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en mann. Han kommer på meg ser bare på det og tar mobilen og scroller der en stund. Så henter han noe å tørke med. Jeg synes dette var respektløst. 

Anonymkode: a1f03...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det respektløst, men det kan da ikke være noen overraskelse at mange menn ikke respekterer kvinner, selv o de har sex med dem? Var dette en du kjente?

Anonymkode: 48eb2...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva ville du skulle skje? 

Anonymkode: e24a5...db7

Kanskje hun ville slippe å ligge full i sperm og ikke kunne reise seg?

Anonymkode: c9375...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde sex med en mann. Han kommer på meg ser bare på det og tar mobilen og scroller der en stund. Så henter han noe å tørke med. Jeg synes dette var respektløst. 

Anonymkode: a1f03...0b9

Og? 

Anonymkode: 6e5d0...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en motbydelig type. Distansert og selvopptatt - de dårligste egenskaper man kan ha i senga. Han hadde jeg droppa umiddelbart. 

Anonymkode: a2cff...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og? 

Anonymkode: 6e5d0...a55

Så du liker respektløse menn som griser og vil at du skal fikse det selv? Sjarmerende! 

Anonymkode: fa1f6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lå du der da? Så du ikke noe? Hadde uansett droppet den egoisten. 

Det mest skremmende er likevel at noen (kvinner?) her inne ikke ser problemet. 

Anonymkode: cce2f...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort. 

Samme synes jeg at noen svarer som de gjør viser at de synes det var greit. Det var det ikke synes jeg. 

Hører gjerne flere? 

Anonymkode: a1f03...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg gjort. 

Samme synes jeg at noen svarer som de gjør viser at de synes det var greit. Det var det ikke synes jeg. 

Hører gjerne flere? 

Anonymkode: a1f03...0b9

Respektløst ja! Jeg hadde nok sagt at han måtte finne noe å tørke med, for så å aldri møte han igjen...

Anonymkode: 6a9d9...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare lå du der da? Så du ikke noe? Hadde uansett droppet den egoisten. 

Det mest skremmende er likevel at noen (kvinner?) her inne ikke ser problemet. 

Anonymkode: cce2f...da7

Så forklar problemet?

Sex kan fort bli grisete. Sperm er klissete, og ganske uungåelig med mine man bruker kondom. Skal man skape et problem av noe man vet vil skje? Er det respektløst altså?

Anonymkode: e24a5...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så forklar problemet?

Sex kan fort bli grisete. Sperm er klissete, og ganske uungåelig med mine man bruker kondom. Skal man skape et problem av noe man vet vil skje? Er det respektløst altså?

Anonymkode: e24a5...db7

Det som er respektløst er at han rullet av henne og plukket opp mobilen for å surfe på den, sånn uten å tilby henne hjelp til å finne noe å tørke opp med eller noe. Du går seriøst ikke rett på mobilen etter sex og overlater til den andre å fikse, spesielt ikke med en du ikke kjenner noe særlig. Ser du virkelig ikke hvordan det er respektløst?

Anonymkode: cce2f...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud! Kanskje droppe sex heretter da, om du ikke tåler å ha sperm på deg. Ja, ikle hyggelig at han tok mobilen, men sånn er det nå bare. 
Folk må slutte å være så pripne!!!

Anonymkode: 73632...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud! Kanskje droppe sex heretter da, om du ikke tåler å ha sperm på deg. Ja, ikle hyggelig at han tok mobilen, men sånn er det nå bare. 
Folk må slutte å være så pripne!!!

Anonymkode: 73632...0e8

Nei, sånn er det faktisk ikke bare. At du ikke vil bli behandlet respektfullt og ikke framsetter krav om det, får være din egen sak. De fleste kvinner har heldigvis styrke og vett nok til å vite hvordan de fortjener å bli behandlet. Og problemet her var jo ikke at hun fikk sperm på seg, men handlingene og prioriteringene hans. Tror du bør slå opp betydningen av prippen, altså. 

Anonymkode: cce2f...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, sånn er det faktisk ikke bare. At du ikke vil bli behandlet respektfullt og ikke framsetter krav om det, får være din egen sak. De fleste kvinner har heldigvis styrke og vett nok til å vite hvordan de fortjener å bli behandlet. Og problemet her var jo ikke at hun fikk sperm på seg, men handlingene og prioriteringene hans. Tror du bør slå opp betydningen av prippen, altså. 

Anonymkode: cce2f...da7

Nei, dette syns jeg bare var et tulleinnlegg. Og handler ikke om å ikke ville bli behandlet respektfullt. BEGGE parter må behandles respektfullt. 

Anonymkode: 73632...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være glad du fikk deg pikk du din prippne frue😂 okey han spruta på deg, er det så vansklig og finne noe selv og tørke med?? Du veit vel att menn spruter? Haha🤣 off.. jaja..problem kan enn lage av alt!! 

Anonymkode: 09d06...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke saken gjelder at han spruta, men at han med én gang tok opp telefonen. Hadde noen gjort det med meg hadde jeg følt meg litt brukt altså. Bare for tømming. 

Så jeg har null problemer med å se hvorfor dét er respektløst. 

Alle vet da at menn spruter! 

Anonymkode: 3d221...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet skulle han gjort da? Ligge og dullet og strykt på deg? Also det er menn. Jeg er heller ikke sånn kosegreier etter sex, vil bare snu ræva til og sove😜 alle er forsjellige

Anonymkode: 09d06...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva annet skulle han gjort da? Ligge og dullet og strykt på deg? Also det er menn. Jeg er heller ikke sånn kosegreier etter sex, vil bare snu ræva til og sove😜 alle er forsjellige

Anonymkode: 09d06...b2c

Ja, noen kan f.eks stave OG formulere seg som voksne. Men ikke alle. 

Anonymkode: a2cff...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var respektløst, og samtidig hadde en sånn reaksjon fra ham.gjort at jeg hadde mistet all respekt for ham umiddelbart. Jeg hadde bedt ham om å komme seg ut av sengen og hjemmet mitt asap.

Anonymkode: 5f0fd...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så du liker respektløse menn som griser og vil at du skal fikse det selv? Sjarmerende! 

Anonymkode: fa1f6...0af

Ser ikke problemet, han hentet jo noe etterhvert... Kanskje du skal slutte å ha sex med menn, så lenge du ikke takler sperm. 

Anonymkode: 6e5d0...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke problemet, han hentet jo noe etterhvert... Kanskje du skal slutte å ha sex med menn, så lenge du ikke takler sperm. 

Anonymkode: 6e5d0...a55

Det handler jo ikke om sperm? Det handler om en mann som tømmer seg og så plukker opp telefonen, som om hun var verdt mindre enn ingenting når bare han var ferdig. Finnes en mellomting mellom å stryke på noen i timevis og behandle dem som en prostituert. 

Anonymkode: a2cff...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det handler jo ikke om sperm? Det handler om en mann som tømmer seg og så plukker opp telefonen, som om hun var verdt mindre enn ingenting når bare han var ferdig. Finnes en mellomting mellom å stryke på noen i timevis og behandle dem som en prostituert. 

Anonymkode: a2cff...ad2

Seriøst?? Omg!! 

Anonymkode: 09d06...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det handler jo ikke om sperm? Det handler om en mann som tømmer seg og så plukker opp telefonen, som om hun var verdt mindre enn ingenting når bare han var ferdig. Finnes en mellomting mellom å stryke på noen i timevis og behandle dem som en prostituert. 

Anonymkode: a2cff...ad2

De er vel 2 stykker som lå der. Hun lå jo tydeligvis stille som en stokk og ventet at han skulle tørke av henne. Det er jo ikke en normal reaksjon det heller da...

Anonymkode: 5bf64...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...