Gå til innhold

Er der greit å dra en tur til Ikea nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

På ingen måte. I stedet sier det mer om deg at du både viser en manglende forståelse for din egen rolle i en spesifikk diskusjon, og i tillegg må ty til hersketeknikker fordi du slipper opp for argumenter. 

Anonymkode: 0d3d2...72b

Nei, jeg synes heller det er fascinerende hvor engasjert du blir. Jeg terger deg bare, for jeg kunne ikke gitt mer faen i denne saken eller om folk står eller ikke står i kø for å komme inn på IKEA. 

Anonymkode: 1f881...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg synes heller det er fascinerende hvor engasjert du blir. Jeg terger deg bare, for jeg kunne ikke gitt mer faen i denne saken eller om folk står eller ikke står i kø for å komme inn på IKEA. 

Anonymkode: 1f881...d0e

Og hvem sier at jeg ikke også terger? Du er jo like engasjert som meg.

Anonymkode: 0d3d2...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvem sier at jeg ikke også terger? Du er jo like engasjert som meg.

Anonymkode: 0d3d2...72b

Nei, les innleggene dine, der du argumenterer og holder på. Du ER engasjert. Jeg lar meg derimot bare underholde. 

Anonymkode: 1f881...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2020 at 5:32 PM, Anonym bruker said:

Jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette med korona lenger. Det var så lett da det var forbud mot alt mulig, da gjorde vi bare som vi fikk beskjed om.

Nå når folk reiser hit og dit, og det er ok å dra på arrangementer, butikker osv, kjenner jeg at jeg ikke lenger vet hva som er greit. Vi kjører forbi Ikea om noen dager og jeg har flere ting jeg skulle ha kjøpt. Har med meg mann og 2 (litt store) barn i bilen, og de vil også være med inn. Er det innafor å dra med seg hele familie inn på Ikea nå? Eller bare meg? Vi vasker og spriter selvfølgelig hendene og holder avstand til andre, men hva tenker dere? 

De gangene vi er andre steder enn hjemme ser jeg at flertallet ikke bryr seg lenger, det gjelder for så vidt også familie og venner.. Det er jo med på å tale mot at vi drar innom, i og med at det ikke er så lett å holde avstand når ikke alle bryr seg om dette lenger..

Og hvordan gjør dere det med venner av barna som kommer hjem fra div fornøyelsesparker og kjøpesenter rundt om i landet og vil komme direkte på besøk? Vi oppsøker ikke noe av dette i sommer, men blir likevel litt utsatt for smitte føler jeg, da ingen rundt oss bryr seg/viser hensyn. I går kom mannens bror og hele hans familie på besøk til oss uanmeldt, 3 dager etter at de kom hjem fra badeland og fornøyelsespark. De er ikke spesielt opptatt av hygiene/avstand, så jeg kjenner på at dette ikke er greit. Men hva sier man når folk bare kommer på besøk uten å si fra? Får ikke til å jage folk hjem igjen heller.. Lurer på om jeg er litt for hysterisk?

Anonymkode: e5ba4...1f4

Nei det hadde jeg ikke

Anonymkode: d37f4...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...