Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne..... Jeg og min mann, gift i 7,5 år men sammen i 11år. Ingen felles barn. Men 2 fra hvert vårt forhold. Nå det siste året føler jeg at det har gått skikkelig dårlig. Han er veldig uinteressert i alt. Han vil aldri være med på noe lenger og jeg merker at han ofte ikke er tilstede selv om han sitter rett foran meg. Han følger ikke opp ungene heller. Jeg føler at han er på en annen planet. Han kan bli irritert fordi jeg eller ungene ikke har informert om aktiviteter eller andre ting. Når vi i realiteten har snakket om det. Vi har fortsatt sex men jeg merker at det sliter på meg at det føles som jeg bare er der fordi det passer greit. Og at han ikke gir meg eller oss som par oppmerksomhet. Nå er det sikkert mange som tenker at han enten er utro eller deprimert. Jeg tror ikke det. Han kan nemlig jobbe, jobbe og jobbe. Han er på telefon og pc hele tia. Flott at han liker jobben sin, i tillegg er han flink. Men jeg føler at det blir usunt. Han jobber hjemmefra, så nei det er nok ikke ny dame på kontoret. Jeg har spurt mange ganger om det er noe som plager han. Får det samme svaret hver gang. "Alt går fint, bare litt mye med jobben". Jeg har prøvd å forklare at vi andre i familien ønsker at han bruker mer tid med oss. Det fungerer heller ikke. Så i dag sa jeg det. At jeg ville at vi skulle ta ut separasjon. Oh holly! Da ble han plutselig kjempe dårlig. Begynte å si at han ikke fikk puste. Går bare å huffer seg. Nå har han ikke jobba hele dagen og er så dårlig som han aldri har vært før mener han. Hva gjør jeg? Jeg synes jo synd i han, men samtidig så er det jo rart at han reagerer så mye? Det kan jo ikke være mitt ansvar å bare bli så han har det greit med sitt? Jeg vil heller ikke gå om han egentlig er deprimert men ikke sier noe til meg. Jeg vil han jo ikke vondt. Anonymkode: 251f5...6f0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne..... Jeg og min mann, gift i 7,5 år men sammen i 11år. Ingen felles barn. Men 2 fra hvert vårt forhold. Nå det siste året føler jeg at det har gått skikkelig dårlig. Han er veldig uinteressert i alt. Han vil aldri være med på noe lenger og jeg merker at han ofte ikke er tilstede selv om han sitter rett foran meg. Han følger ikke opp ungene heller. Jeg føler at han er på en annen planet. Han kan bli irritert fordi jeg eller ungene ikke har informert om aktiviteter eller andre ting. Når vi i realiteten har snakket om det. Vi har fortsatt sex men jeg merker at det sliter på meg at det føles som jeg bare er der fordi det passer greit. Og at han ikke gir meg eller oss som par oppmerksomhet. Nå er det sikkert mange som tenker at han enten er utro eller deprimert. Jeg tror ikke det. Han kan nemlig jobbe, jobbe og jobbe. Han er på telefon og pc hele tia. Flott at han liker jobben sin, i tillegg er han flink. Men jeg føler at det blir usunt. Han jobber hjemmefra, så nei det er nok ikke ny dame på kontoret. Jeg har spurt mange ganger om det er noe som plager han. Får det samme svaret hver gang. "Alt går fint, bare litt mye med jobben". Jeg har prøvd å forklare at vi andre i familien ønsker at han bruker mer tid med oss. Det fungerer heller ikke. Så i dag sa jeg det. At jeg ville at vi skulle ta ut separasjon. Oh holly! Da ble han plutselig kjempe dårlig. Begynte å si at han ikke fikk puste. Går bare å huffer seg. Nå har han ikke jobba hele dagen og er så dårlig som han aldri har vært før mener han. Hva gjør jeg? Jeg synes jo synd i han, men samtidig så er det jo rart at han reagerer så mye? Det kan jo ikke være mitt ansvar å bare bli så han har det greit med sitt? Jeg vil heller ikke gå om han egentlig er deprimert men ikke sier noe til meg. Jeg vil han jo ikke vondt. Anonymkode: 251f5...6f0 Mannfolk og kvinner er forskjellige. Jeg kan synes at mannen er treig og lite oppmerksom. Jeg har spurt om han har det bra, om han savner noe. Han svarer at han har det bra. Jeg tror han. Han er gift, har hus, barn, bil og jobb. Fornøyd med det livet han. Men tror vi kvinner vil ha mere oppmerksomhet, nærhet, vi vil at de skal forstå oss, gjøre ting uten at vi ber om det osv osv. Tror mannfolk er enklere. Jeg får litt vondt av mannen din jeg. Men nå har du vist at du mener alvor. Du trenger ikke løpe med engang. La han få en sjanse. At han plutselig reagerer slik, er jo fordi han er redd for å miste deg. Miste alt. Og det er vel bare bra at han reagerer slik? Mannen min, som da var kjæresten min for mange mange år siden, var i tvil om vi skulle fortsette å være sammen pga en liten feil jeg gjorde. Jeg var helt knust. Kvalm. Aldri følt det slik før. Heldighvis fortsatte vi sammen. Jeg tenker mannen din er glad i deg jeg. Men skjønner at du vil ha forandring. Anonymkode: 11e28...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Gambler han på nettet? Eller er han bare workaholic? Anonymkode: 258c2...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå