Twintipp Skrevet 4. august 2020 #26 Skrevet 4. august 2020 Gleder seg til å treffe alle igjen, men synes nok utvilsomt at det er bedre med ferie enn lekser og prøver. Nå trener de, henger med venner, er på stranda og lever livets glade dager!
Plutselig_gravid Skrevet 4. august 2020 #27 Skrevet 4. august 2020 2. og 4 klassingen gleder seg til å treffe læreren og sin igjen. Hun i 6. trinn og han på vgs synes ferien er alt for kort😁
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #28 Skrevet 4. august 2020 Begge to gleder seg, selv om de nyter ferie. Eldste har det litt trått på jobb omdagen, så akkurat nå skulle hun ønske skolen startet imorra. Hun har ikke skyld i noe, men hun føler så på det siden hun nå har ansvaret i avdelingen. Og mammas beroligene ord hjelper lite, selv om jeg har vært midlertidig sjefen på huset omdagen og øverste sjefen sier det går helt greit (ikke lett å være mamma og jobbe sammen. Hun gjør en strålende jobb, men så har noen ting hun ikke har kontroll på skjedd. Vi må bare få henne til å forstå slikt skjer og det kan skje alle, bare max uflaks flere ting har skjedd på kort tid. ) Minsta gleder seg veldig til skolestart. Hun fikk brev nå i ferien at hun fikk lov å bytte klasse, så livet er helt topp. Hun har misstrivdes i to år, hun har selv valgt å se om det endret seg. Så når koronaen kom og karakterene hennes skøyt i været søkte hun. Jeg syns det er helt topp, hun har valgt en klasse som hun ikke har mange venner i, men elever som hun omgås uten problemer og som har en streng lærer som klarer å holde ro i klassen (hun sliter med migrene, så derfor hun ønsket klassen med en lærer som klarte å ha kontrollen. ) Anonymkode: c3030...6c1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #29 Skrevet 4. august 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begge to gleder seg, selv om de nyter ferie. Eldste har det litt trått på jobb omdagen, så akkurat nå skulle hun ønske skolen startet imorra. Hun har ikke skyld i noe, men hun føler så på det siden hun nå har ansvaret i avdelingen. Og mammas beroligene ord hjelper lite, selv om jeg har vært midlertidig sjefen på huset omdagen og øverste sjefen sier det går helt greit (ikke lett å være mamma og jobbe sammen. Hun gjør en strålende jobb, men så har noen ting hun ikke har kontroll på skjedd. Vi må bare få henne til å forstå slikt skjer og det kan skje alle, bare max uflaks flere ting har skjedd på kort tid. ) Minsta gleder seg veldig til skolestart. Hun fikk brev nå i ferien at hun fikk lov å bytte klasse, så livet er helt topp. Hun har misstrivdes i to år, hun har selv valgt å se om det endret seg. Så når koronaen kom og karakterene hennes skøyt i været søkte hun. Jeg syns det er helt topp, hun har valgt en klasse som hun ikke har mange venner i, men elever som hun omgås uten problemer og som har en streng lærer som klarer å holde ro i klassen (hun sliter med migrene, så derfor hun ønsket klassen med en lærer som klarte å ha kontrollen. ) Anonymkode: c3030...6c1 Det var veldig mye informasjon på siden av spørsmålet i hi🙈 Anonymkode: 0ffa1...2c7
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #30 Skrevet 4. august 2020 Yngste (6.trinn) gleder seg ikke - generelt negativ til det meste som betyr krav om noe, eldste (10.trinn) gleder seg (selv om det selvfølgelig er behagelig med ferie). Anonymkode: cfdec...966
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #31 Skrevet 4. august 2020 Min begynner i 2 Klasse, og ville ikke på SFO, men barnet storkosa seg, har ikke vert der siden mars pga Korona .. Glad for og se venner igjen. Og han gleder seg og begynne på skolen igjen, de er delt inn i 2 klasser nå, var 3 i fjor, så han var fornøyd med klassen Anonymkode: bcd9a...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå