Gå til innhold

Hvor tidlig kan man teste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig poenget med å drive slik aggressiv testing? I alle mine graviditeter (har vært gravid en del ganger, ja), så testet jeg en uke eller to etter at menstruasjonen ikke kom. 

Ungen kommer jo ikke dagen etterpå, liksom, så det var god tid til forberedelser likevel. 

Anonymkode: 520cf...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

...og bare litt brunlig utflod nå! Så det var ikke rare greine som kom 🤔 

Anonymkode: e76b6...524

Hoho, akkurat samme som meg! Litt blod 8 dpo og brunlig utflod etterpå. 
Hilsen meg med en på 7 mnd... 

Anonymkode: e4385...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er egentlig poenget med å drive slik aggressiv testing? I alle mine graviditeter (har vært gravid en del ganger, ja), så testet jeg en uke eller to etter at menstruasjonen ikke kom. 

Ungen kommer jo ikke dagen etterpå, liksom, så det var god tid til forberedelser likevel. 

Anonymkode: 520cf...d1a

Akkurat som om noen stemmer høyre og andre stemmer venstre, noen tar corona på alvor, andre ikke, noen liker loff og andre liker grovbrød, så er det jaggu forskjell på folk i denne sammenhengen også. Utrolig nok. 

Drit i å være ei surpadde, da. 


🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hoho, akkurat samme som meg! Litt blod 8 dpo og brunlig utflod etterpå. 
Hilsen meg med en på 7 mnd... 

Anonymkode: e4385...7ad

Aiaiai!!! Spennende 🥳🌸 Gratulerer til deg, og lykke til med siste del av sv.skapet:))

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hoho, akkurat samme som meg! Litt blod 8 dpo og brunlig utflod etterpå. 
Hilsen meg med en på 7 mnd... 

Anonymkode: e4385...7ad

.....ser jo nå at jeg leste litt fort i sta 😂😂 At ungen ER 7 mnd ja!!! Sorry! Men gratulerer likevel 🙊🥳

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare spør Siri? Eller bruke Google f.eks.? Synes det ble fryktelig mye mas fra deg her nå. Ingen kan fortelle deg hvorfor du blødde. Hvor langt er et fortau? 

 

Anonymkode: d51ad...f02

Men så drit i å lese denne tråden, da, hvis det er så fryktelig for deg!!!

Anonymkode: e1337...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dpo! Håper og tror at den er kritthvit fordi det fortsatt er litt tidlig, og at jeg kanskje har lavt hcg-nivå 🙊🤞🏻..... Kribler jo etter å kjøpe en litt mer sensitiv test!!! 

C7CB928C-CA4D-49B6-B26D-B6BE5E992787.jpeg

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutes ago, Anonym bruker said:

9 dpo! Håper og tror at den er kritthvit fordi det fortsatt er litt tidlig, og at jeg kanskje har lavt hcg-nivå 🙊🤞🏻..... Kribler jo etter å kjøpe en litt mer sensitiv test!!! 

C7CB928C-CA4D-49B6-B26D-B6BE5E992787.jpeg

Anonymkode: e76b6...524

Har ikke den en sensitivitet på 10? Jeg trodde det

Anonymkode: ce2b9...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke den en sensitivitet på 10? Jeg trodde det

Anonymkode: ce2b9...2c7

25 visstnok. Den som er helrosa der det står babyplan, er visst 10! :(

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se noe på bildet, det ser litt uklart ut. Eller så har jeg sittet for lenge mot sola 🙂 

Jeg synes jo testingen er en stor del av det som er spennende ved å prøve å få barn. Skjønner godt at du er utålmodig 😊 RFSU Test Tidlig fra matbutikken er 10 mlu og billig. 60-70 kroner, kanskje? Mange klager på RFSU, men da er det stort sett strimmeltestene deres jeg har sett klager på. De har jeg aldri prøvd, men jeg har vært fornøyd med stavtesten fra butikken 🙂 

En annen ting jeg har oppdaget for min del, og som jeg også har sett mange andre nevne, er at morgenurinen ikke er den beste. Får alltid sterkere strek senere på dagen, men det forutsetter at man holder seg 3-4 timer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Vanskelig å se noe på bildet, det ser litt uklart ut. Eller så har jeg sittet for lenge mot sola 🙂 

Jeg synes jo testingen er en stor del av det som er spennende ved å prøve å få barn. Skjønner godt at du er utålmodig 😊 RFSU Test Tidlig fra matbutikken er 10 mlu og billig. 60-70 kroner, kanskje? Mange klager på RFSU, men da er det stort sett strimmeltestene deres jeg har sett klager på. De har jeg aldri prøvd, men jeg har vært fornøyd med stavtesten fra butikken 🙂 

En annen ting jeg har oppdaget for min del, og som jeg også har sett mange andre nevne, er at morgenurinen ikke er den beste. Får alltid sterkere strek senere på dagen, men det forutsetter at man holder seg 3-4 timer først.

Ja, helt enig! Det er så spennende 😍 Åh, kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn.. Går og tripper hver dag. Den jeg la ut bilde av tok jeg vel ca kl 11, men hadde nok ikke holdt meg mer enn 2 timer 🙊

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, helt enig! Det er så spennende 😍 Åh, kanskje jeg skal kjøpe meg en sånn.. Går og tripper hver dag. Den jeg la ut bilde av tok jeg vel ca kl 11, men hadde nok ikke holdt meg mer enn 2 timer 🙊

Anonymkode: e76b6...524

Kjøp en sånn du, så har du den til i ettermiddag eller kveld ☺️ Er den negativ, så er det jo fortsatt muligheter. Er den positiv, så er det glimrende 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

Kjøp en sånn du, så har du den til i ettermiddag eller kveld ☺️ Er den negativ, så er det jo fortsatt muligheter. Er den positiv, så er det glimrende 😀

Ja, får se om jeg gjør det. Eller evt tar den i morgen 😊 MEN nå kom det litt brun/rød utflod da jeg var på do.... Blir så usikker av alt dette altså:///

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her med nok et spørsmål 😂

Har brun utflod i tide og utide, så har på truseinnlegg.. Er dette vanlig? Og om dette ikke da har vært festeblødning, så bør jeg vel kanskje ta en sjekk hos gynekolog etter mensen (om den kommer)?! 

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPFØLGING av forrige innlegg! 
Nå skulle jeg på do, da var det en hel del brun utflod i truseinnlegget: type mørk brun egentlig. Så da jeg gikk på do kom det friskt blod. Drypper litt utvanna blod i do. Kan det være mensen som er kommet tidlig? At syklusen min har endret seg. Var litt tullete forrige mnd hvor den kom 4 dager tidligere da óg....

🆘 Blir sprøøø!!

Anonymkode: e76b6...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2020 den 12.34, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare spør Siri? Eller bruke Google f.eks.? Synes det ble fryktelig mye mas fra deg her nå. Ingen kan fortelle deg hvorfor du blødde. Hvor langt er et fortau? 

 

Anonymkode: d51ad...f02

Du treng jo ikkje gå inn på tråden? Om du syns det blir masete berre lat den vere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...