Gå til innhold

Mer og mer smitte fra utlandet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Håper du har en helt fantastisk sommer☀️☀️

Ja, det har jeg. Jeg nyter Norgesommer helt uten å lengte etter andre land. 

Anonymkode: 0a4ef...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det har jeg. Jeg nyter Norgesommer helt uten å lengte etter andre land. 

Anonymkode: 0a4ef...cc9

Så bra. Er det ikke flott at vi mennesker er forskjellige? Å lengte etter noe er jo fullstendig innafor uansett hva det måtte være? ( nå snakker vi om å reise) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er i min kommune (Moss), og mine opplysninger kommer ikke fra din avisartikkel .

Anonymkode: e73e8...5cc

Ah, de kommer fra rykter da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Så bra. Er det ikke flott at vi mennesker er forskjellige? Å lengte etter noe er jo fullstendig innafor uansett hva det måtte være? ( nå snakker vi om å reise) 

Nei, det er ikke flott hvis noens "forskjellighet" gir oss andre smitte eller andre problemer.

Anonymkode: f5794...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke flott hvis noens "forskjellighet" gir oss andre smitte eller andre problemer.

Anonymkode: f5794...9ef

Du får holde en meters avstand da. Hver er jo også ansvarlig for å passe på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke flott hvis noens "forskjellighet" gir oss andre smitte eller andre problemer.

Anonymkode: f5794...9ef

Nå må du gi deg. Det må faktisk være lov å ønske seg forskjellige ting. Å ønske er ikke det samme som å gjøre. Vi skulle egentlig til Hellas i sommer men lot det være. Jeg hadde ikke lyst til å måtte fly med tilhørende flyplasser og masker. Vi har utsatt turen til neste år. Det er fantastisk å ha noe å glede seg til. Turen er booket ( flyttet bookingen ett år frem) og er ting stabilt så reiser vi med glede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som absolutt skulle til Spania, burde være i tvungen karantene 

Anonymkode: 6474e...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Folk som absolutt skulle til Spania, burde være i tvungen karantene 

Anonymkode: 6474e...7d0

Så bra at du vet og kan mer enn FHI. Søke jobb der, kanskje?

Anonymkode: 0b6de...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som absolutt skulle til Spania, burde være i tvungen karantene 

Anonymkode: 6474e...7d0

Hvor mange smittede kom fra Spania?

Anonymkode: ec905...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som absolutt skulle til Spania, burde være i tvungen karantene 

Anonymkode: 6474e...7d0

De er jo det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤣🤣 nei virkelig ikke. Hater sommer med varme og klamme kropper. Foretrekker fjell og skog og fine fotturer. Har virkelig aldri skjønt meg på dere som ikke har sommer uten syden og panikk for å komme dit. Aldri. 

Anonymkode: dfc01...415

Jeg skjønner ikke meg på folk som deg som ikke forstår at alle mennesker er ulike. Jeg elsker også fjellet og fotturer - men i motsetning til deg har jeg respekt for at andre foretrekker andre ting.

Anonymkode: f501a...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Pashla skrev:

De er jo det? 

Er de? Ikke alle er like pliktoppfyllende vet du. Noen svarer: er ikke syk, har vært forsiktig. Så da så. 

Anonymkode: d6761...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er de? Ikke alle er like pliktoppfyllende vet du. Noen svarer: er ikke syk, har vært forsiktig. Så da så. 

Anonymkode: d6761...bf1

Men de ER i karantene. De bare bryter den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller kanskje noen vet mer enn deg om noe?

Anonymkode: 41a54...371

Hahahaha, skulle tatt seg ut 😆

Anonymkode: 3b38a...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå må du gi deg. Det må faktisk være lov å ønske seg forskjellige ting. Å ønske er ikke det samme som å gjøre. Vi skulle egentlig til Hellas i sommer men lot det være. Jeg hadde ikke lyst til å måtte fly med tilhørende flyplasser og masker. Vi har utsatt turen til neste år. Det er fantastisk å ha noe å glede seg til. Turen er booket ( flyttet bookingen ett år frem) og er ting stabilt så reiser vi med glede. 

Ønskene dine er ikke skadelige (annet enn at maset ditt kan påvirke andre til å bli misfornøyde med hjemmeferie ol). Jeg har ikke skrevet at uline ønsker var npe problem. Jeg skrev om "forskjellighet" som førte til smitte osv. Da er det ikke bra at vi er forskjellige.

Anonymkode: f5794...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nyhetene i går sa de jo at det kom mange fra røde land, som hadde vært innom et grønt land på veien. 

De gikk ikke i karantene, men rett på hurtigruta osv. 

 

Anonymkode: b4408...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ønskene dine er ikke skadelige (annet enn at maset ditt kan påvirke andre til å bli misfornøyde med hjemmeferie ol). Jeg har ikke skrevet at uline ønsker var npe problem. Jeg skrev om "forskjellighet" som førte til smitte osv. Da er det ikke bra at vi er forskjellige.

Anonymkode: f5794...9ef

Jeg Går utifra at voksne folk er fornøyde med valget av ferien de tar og ikke blir påvirket i en så stor grad på ett forum at de blir misfornøyd med hjemmeferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg Går utifra at voksne folk er fornøyde med valget av ferien de tar og ikke blir påvirket i en så stor grad på ett forum at de blir misfornøyd med hjemmeferie

Vi blir påvirket av alt som skjer rundt oss, samme om vi vill eller ikke. Det er derfor reklamen virker og vi har lett for å bli sure selv av å omgås sure mennesker for eksempel. 

Anonymkode: f5794...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2020 den 13.11, Anonym bruker skrev:

Hi. Gi deg nå. Du har laget nok tråder om dette. Vedder på du er en av dem denne dama har måtte deale med. https://www.tv2.no/nyheter/11563026/

Anonymkode: 0b6de...04a

Rimelig tendensiøs argumentasjon fra den dama der. Klassisk boomer-stil. Jeg er enig i at det er lavmål å kalle andre «jævla egoister», men hun kan ikke forvente seg å bli fritatt for enhver kritikk. Hun får stå for sine egne handlinger, eller sette seg på krenkekrakken. 

Anonymkode: dfa9d...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi blir påvirket av alt som skjer rundt oss, samme om vi vill eller ikke. Det er derfor reklamen virker og vi har lett for å bli sure selv av å omgås sure mennesker for eksempel. 

Anonymkode: f5794...9ef

Javel. Om du blir påvirket av mine valg så blir du det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pashla, smitten som er rammet nå kommer fra muslimer. Om det er tilfeldig eller en del av deres kultur er vanskelig å si noe om. Det ligger mer i deres natur med kos og klapp og klem. Svært uheldig da bryllupet ikke overholdt regelverket ifht smittevern, noe som igjen kan dessverre i verste tilfelle ende med døden.

 

Anonymkode: d277a...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Javel. Om du blir påvirket av mine valg så blir du det da

Det blir jeg, akkurat som du blur påvirket av meg.

Anonymkode: f5794...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det blir jeg, akkurat som du blur påvirket av meg.

Anonymkode: f5794...9ef

Jeg blir ikke påvirket i den grad at mine valg plutselig ikke er gode nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg blir ikke påvirket i den grad at mine valg plutselig ikke er gode nok

Du skifter nok ikke mening på flekken. Det er det få som gjør, men menneskene rundt deg påvirker hva du oppfatter som moralsk riktig å gjøre, hva du tror forventes av deg, hva du forventer av andre osv. Hva andre sier og gjør påvirker også i stor grad hvor fornøyd du selv er med dine muligheter.

Anonymkode: f5794...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du skifter nok ikke mening på flekken. Det er det få som gjør, men menneskene rundt deg påvirker hva du oppfatter som moralsk riktig å gjøre, hva du tror forventes av deg, hva du forventer av andre osv. Hva andre sier og gjør påvirker også i stor grad hvor fornøyd du selv er med dine muligheter.

Anonymkode: f5794...9ef

Okok... Vi liker og ønsker oss forskjellige ting og det er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...