Gå til innhold

Min bror skal bli far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det ordner seg ❤️ HATER mødre som skal frata fedre omsorg. FY FAEN for noen dritt kjerringer det er som fratar sine barn en forelder. 

Anonymkode: 6143e...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt , men hadde tatt DNA test før jeg hadde betalt noe.

Håper det order seg for broren din ❤️

Anonymkode: 51d53...bb0

Skrevet

Stakkars broren din. Utfra hva du skriver så virker han fornuftig, og ut fra det lille jeg leser om mor (innkjøp på kreditt, vanskelig ang avtaler) så tenker jeg at dette barnet kommer til å trenge en balansert far som tenker på sitt barns beste. Heier på din bror og ønsker han lykke til! 

Anonymkode: 307a2...c7e

Skrevet

Han kan kreve DNA test, og hun kan ikke nekte. Dette kan taes på sykehuset ved fødsel. Han har også rett på samvær om det viser seg å være hans barn. Be han bestille time på familievernkontoret. Om hun ikke dukker opp så ser det ikke bra ut på papiret. Han har nok rett på fri rettshjelp for å få samvær på plass. Be han si nei til privat bidrag, og om mor vil ha pengene så må det skje via bidragskalkulatoren. Han skylder ikke henne en krone for utstyr. Men han bør gå til anskaffelse av det nødvendige utstyret han trenger for å ha eget samvær. Dette viser at han er klar for å ta ansvar om moren feks tar kontakt med barnevernet. Mor får jo penger når barnet blir født, enten i form av engangs stønaden eller barselspermisjonen. 

Flott at det finnes menn som stiller opp! 

Anonymkode: bf2b5...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...