Gå til innhold

Var jeg kjip no?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, ble helt dårlig her nå. Stakkars gutt. Har selv to tenåringer som støtt og stadig glemmer å pakke med seg noe. Kan til tider bli oppgitt men jeg hjelper jo alltid likevel, om jeg så må kjøre for å levere det.

Så for å svare på spørsmålet, du var skikkelig kjip og jeg får nesten tårer i øynene. At du som mor kan gjøre deg så vanskelig for en bagatell gjør vondt i hjertet. Dette kommer han nok ikke til å glemme med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke bare kjip, men ondskapsfull. At du kan være slik mot din egen sønn? Fy søren, du burde skamme deg! Du orker ikke legge frem noen gensre, men å skrive ett innlegg her orker du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper sønnen til HI sover dårlig i natt 😥. Ganske enkelt å legge frem to gensere altså. 

Anonymkode: a988e...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han fikk hentet klærne selv. Ut over det er jeg enig med de andre. Og hva har det med saken å gjøre at du hadde vått hår? Dette er vel ikke midtvinters på Svalbard? Du kunne bare slengt på deg en stor t-skjorte eller en kjole og fikset det på få minutter (og sovet med god samvittighet etterpå).

Anonymkode: 2779b...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker meg om kjip mor!! Er du sur på sønnen for at han skal på ferie med far eller!?

Anonymkode: 7f84b...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, nå var du ganske kjip. I tillegg til at du ikke kunne gjøre han denne enkle tjenesten så forsterker du ulempene med to hjem for han. Jeg strekker meg langt for dempe ulempene med to hjem for mine unger,  men hadde nok gjort dette for dem selv om de bare hadde bodd en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det var skikkelig dårlig gjort. Skjønner han er sur på deg. 

Anonymkode: 3c708...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager tjente du på å være så kjip? 

Det var hyggelig for både deg og sønnen at han reiste sint på ferie tenker jeg... 

Anonymkode: 6fb1b...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

Mor spør om hun var kjip, og de fleste av oss syns det. Det skader ikke å være på tilbudssiden noen ganger. Jeg glemmer ting selv, jeg. Og jeg er over 40. 

Anonymkode: efd73...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

De aller aller fleste sier ikke at hun er ondskapsfull. Vi svarer at hun var kjip. Og det var hun. Han spurte om en bittelite tjeneste, og hun gadd ikke fordi hun hadde vått hår. 

Anonymkode: ef546...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

Da er du og HI enige da. 

Anonymkode: a988e...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

En kaller hi for ondskapsfull og dermed er alle ondskapsfulle haha. Jaja, hi sitter nok å ler av idiotene som  har gått rett på limpinnen, inkludert meg selv

Anonymkode: 03d3d...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner lærdommen du forsøker å videreføre, men i dette tilfellet var du smålig.

Særlig når du fortsatt var våken og kunne gi svar.

Anonymkode: 50ef0...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Bratt læringskurve for tenåringen: planlegg selv, eller kjøp ny genser. Eller reis uten. Jeg har også en sånn tenåring med huet under armen, og han måtte bare lære seg dette en gang, da han sto uten noe han skulle ha pakket til tur med faren. I mellomtida var jeg ikke bare lagt meg, jeg var reist hjemmefra og hadde stengt huset.

Anonymkode: 94211...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

Tenåringen er reist til far. Bor lenger borte i gata. De skal kjøre nordover i natt og begynner Kl 4-5.

Han hadde hele dagen til å pakke før han reiste. Nå fikk jeg telefon om at han hadde et par gensere for lite med. Om jeg kunne legge de i boden ute.

Jeg skal opp 5.45, lå i senga uten klær og vått hår. Så jeg sa nei. 
 

Resultat; dritsur gutt. 

Anonymkode: 537e6...228

synes du var veldig kjip

Anonymkode: 36968...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være trolling, er vel ikke mødre som oppfører seg så blåst mot egne unger vel ..

Anonymkode: befec...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 22.44, Anonym bruker skrev:

Tenåringen er reist til far. Bor lenger borte i gata. De skal kjøre nordover i natt og begynner Kl 4-5.

Han hadde hele dagen til å pakke før han reiste. Nå fikk jeg telefon om at han hadde et par gensere for lite med. Om jeg kunne legge de i boden ute.

Jeg skal opp 5.45, lå i senga uten klær og vått hår. Så jeg sa nei. 
 

Resultat; dritsur gutt. 

Anonymkode: 537e6...228

Hvorfor kunne han ikke gå inn å hebte dem selv????

Anonymkode: 49f5b...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...