Gå til innhold

Var jeg kjip no?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ble helt dårlig her nå. Stakkars gutt. Har selv to tenåringer som støtt og stadig glemmer å pakke med seg noe. Kan til tider bli oppgitt men jeg hjelper jo alltid likevel, om jeg så må kjøre for å levere det.

Så for å svare på spørsmålet, du var skikkelig kjip og jeg får nesten tårer i øynene. At du som mor kan gjøre deg så vanskelig for en bagatell gjør vondt i hjertet. Dette kommer han nok ikke til å glemme med det første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke bare kjip, men ondskapsfull. At du kan være slik mot din egen sønn? Fy søren, du burde skamme deg! Du orker ikke legge frem noen gensre, men å skrive ett innlegg her orker du. 

Skrevet

Tipper sønnen til HI sover dårlig i natt 😥. Ganske enkelt å legge frem to gensere altså. 

Anonymkode: a988e...fba

Skrevet

En tenåring klarer fint å hente gensere selv 

Anonymkode: db57e...456

Skrevet

Håper han fikk hentet klærne selv. Ut over det er jeg enig med de andre. Og hva har det med saken å gjøre at du hadde vått hår? Dette er vel ikke midtvinters på Svalbard? Du kunne bare slengt på deg en stor t-skjorte eller en kjole og fikset det på få minutter (og sovet med god samvittighet etterpå).

Anonymkode: 2779b...42b

Skrevet

Snakker meg om kjip mor!! Er du sur på sønnen for at han skal på ferie med far eller!?

Anonymkode: 7f84b...5a9

Skrevet

Huff ja, nå var du ganske kjip. I tillegg til at du ikke kunne gjøre han denne enkle tjenesten så forsterker du ulempene med to hjem for han. Jeg strekker meg langt for dempe ulempene med to hjem for mine unger,  men hadde nok gjort dette for dem selv om de bare hadde bodd en plass...

Skrevet

Trolleinnlegg, var nok noen som kjedet seg i natten

Anonymkode: 03d3d...6da

Skrevet

Herregud. Det var skikkelig dårlig gjort. Skjønner han er sur på deg. 

Anonymkode: 3c708...499

Skrevet

Hva i alle dager tjente du på å være så kjip? 

Det var hyggelig for både deg og sønnen at han reiste sint på ferie tenker jeg... 

Anonymkode: 6fb1b...bb3

Skrevet

Hvorfor kunne ikke gutten hente det selv inne?

Anonymkode: 49ced...234

Skrevet

De greier vel å kjøpe litt ekstra klær. Men ja du var kjip 

Anonymkode: c9b72...e5f

Skrevet

Kanskje det var ste-sønnen 😂

Anonymkode: fc814...ba0

Skrevet

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

Mor spør om hun var kjip, og de fleste av oss syns det. Det skader ikke å være på tilbudssiden noen ganger. Jeg glemmer ting selv, jeg. Og jeg er over 40. 

Anonymkode: efd73...7af

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

De aller aller fleste sier ikke at hun er ondskapsfull. Vi svarer at hun var kjip. Og det var hun. Han spurte om en bittelite tjeneste, og hun gadd ikke fordi hun hadde vått hår. 

Anonymkode: ef546...fb4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

Da er du og HI enige da. 

Anonymkode: a988e...fba

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud så mye dumme folk her inne. Det er jo dere som er ondskapsfulle. Ikke hi. 

Hvordan skal barn og unge lære å ta ansvar om mor skal fly etter den hele tiden å passe på at de gjør det de skal osv?

Det står jo at far bor litt oppi gata, hvorfor er det mor sitt ansvar? Burde ikke far gå å hente de? Eller sønnen selv? Eller at sønnen sier" ikke bli redd om du hører lyder i 4 tiden, bare meg. Jeg glemte noen gensere så jeg henter de da." 

At hi er en dårlig mor, og er ondskapsfull og div er jo bare helt på trynet. Men jeg er ikke overrasket av dette. Noen av de som sitter her inne må jo mangle noen skruer.

Anonymkode: 1b2ec...919

En kaller hi for ondskapsfull og dermed er alle ondskapsfulle haha. Jaja, hi sitter nok å ler av idiotene som  har gått rett på limpinnen, inkludert meg selv

Anonymkode: 03d3d...6da

Skrevet

Skjønner lærdommen du forsøker å videreføre, men i dette tilfellet var du smålig.

Særlig når du fortsatt var våken og kunne gi svar.

Anonymkode: 50ef0...7eb

Skrevet

Næh. Bratt læringskurve for tenåringen: planlegg selv, eller kjøp ny genser. Eller reis uten. Jeg har også en sånn tenåring med huet under armen, og han måtte bare lære seg dette en gang, da han sto uten noe han skulle ha pakket til tur med faren. I mellomtida var jeg ikke bare lagt meg, jeg var reist hjemmefra og hadde stengt huset.

Anonymkode: 94211...cc0

Skrevet
20 hours ago, Anonym bruker said:

Tenåringen er reist til far. Bor lenger borte i gata. De skal kjøre nordover i natt og begynner Kl 4-5.

Han hadde hele dagen til å pakke før han reiste. Nå fikk jeg telefon om at han hadde et par gensere for lite med. Om jeg kunne legge de i boden ute.

Jeg skal opp 5.45, lå i senga uten klær og vått hår. Så jeg sa nei. 
 

Resultat; dritsur gutt. 

Anonymkode: 537e6...228

synes du var veldig kjip

Anonymkode: 36968...59c

Skrevet

Må være trolling, er vel ikke mødre som oppfører seg så blåst mot egne unger vel ..

Anonymkode: befec...32c

Skrevet
På 26.7.2020 den 22.44, Anonym bruker skrev:

Tenåringen er reist til far. Bor lenger borte i gata. De skal kjøre nordover i natt og begynner Kl 4-5.

Han hadde hele dagen til å pakke før han reiste. Nå fikk jeg telefon om at han hadde et par gensere for lite med. Om jeg kunne legge de i boden ute.

Jeg skal opp 5.45, lå i senga uten klær og vått hår. Så jeg sa nei. 
 

Resultat; dritsur gutt. 

Anonymkode: 537e6...228

Hvorfor kunne han ikke gå inn å hebte dem selv????

Anonymkode: 49f5b...d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...