Gå til innhold

Kroatia neste sommer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter regn i nesten hele ferien vil gutten og jeg ha litt sol å se fram til neste sommer. Tenkte på Kroatia. Har ikke god råd, så vil finne billigst mulig. Bestille fly og hotell selv? Noen råd? 

Anonymkode: 2429a...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Planlegg norgesferie. Kroatia har krisetall med corona. 

Anonymkode: ececd...863

Nå gjelder dette neste år... Jeg ønsker også å dra til Kroatia neste år HI! Det er fullt mulig å finne billige flyavganger og billig overnatting ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå gjelder dette neste år... Jeg ønsker også å dra til Kroatia neste år HI! Det er fullt mulig å finne billige flyavganger og billig overnatting ☀️

Noen tips til fine plasser i Kroatia? 

Anonymkode: 2429a...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Noen tips til fine plasser i Kroatia? 

Anonymkode: 2429a...fc8

Vi tittet på Korcula da vi vurderte kroatia. Jeg ville holdt meg unna turisttråkket som Split og området rundt der. Øyene skal visst være magiske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å bestille med mulighet for pengene igjen ved avbestilling, vi vet ingenting om koronasituasjonen til neste år. 

Anonymkode: 74ba5...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå gjelder dette neste år... Jeg ønsker også å dra til Kroatia neste år HI! Det er fullt mulig å finne billige flyavganger og billig overnatting ☀️

Vet det gjaldt neste år, men før vaksine er på plass så er det bare å holde seg hjemme. Dette er ikke over. 

Anonymkode: ececd...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig for tredje gang i sommer... Har tidligere bestilt hus via novasol. Elsker landet!

Anonymkode: 2ef80...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet det gjaldt neste år, men før vaksine er på plass så er det bare å holde seg hjemme. Dette er ikke over. 

Anonymkode: ececd...863

Det er fullstendig lov å drømme seg bort og starte planlegging av neste sommer. Planleggingen er halve gleden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pass på å bestille med mulighet for pengene igjen ved avbestilling, vi vet ingenting om koronasituasjonen til neste år. 

Anonymkode: 74ba5...358

Tror du at det er like mye smitte neste sommer?  Går bra for oss å være hjemme også. Håper på litt sol da 🤣

Anonymkode: 2429a...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du at det er like mye smitte neste sommer?  Går bra for oss å være hjemme også. Håper på litt sol da 🤣

Anonymkode: 2429a...fc8

Under hvilken stein lever du? 5% av svenskene har hatt corona. Enda færre nordmenn.. Ingenting som tilsier at dette er over eller blir bedre før vaksine kommer. 

Anonymkode: ececd...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er fullstendig lov å drømme seg bort og starte planlegging av neste sommer. Planleggingen er halve gleden 

Men det er lov å komme med litt realistiske råd og, ikke bare luftslott vel?

Anonymkode: a8433...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men det er lov å komme med litt realistiske råd og, ikke bare luftslott vel?

Anonymkode: a8433...139

For all del. Gi akkurat de råd du vil☀️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

For all del. Gi akkurat de råd du vil☀️☀️

Du verden, så raust! 

Anonymkode: da11a...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg tror det er helt motsatt. Siste to ukene har 5 stukket jeg kjenner fått påvist antistoffer. 3 av dem visste ikke at de hadde vært syke, de andre mistenker at de hadde det i januar. Med tanke på hvor mange jeg kjenner som var utrolig syke rundt januar/februar, tror jeg langt flere har hatt korona enn vi vet om. 

Derfor, drøm og planlegg og bestill så mye du vil neste år. Men det er alltid et godt råd å ha en god reiseforsikring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du verden, så raust! 

Anonymkode: da11a...300

Ikke sant. Vi gir jo alle råd når hi spør. Ikke verre enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Optatium skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg tror det er helt motsatt. Siste to ukene har 5 stukket jeg kjenner fått påvist antistoffer. 3 av dem visste ikke at de hadde vært syke, de andre mistenker at de hadde det i januar. Med tanke på hvor mange jeg kjenner som var utrolig syke rundt januar/februar, tror jeg langt flere har hatt korona enn vi vet om. 

Derfor, drøm og planlegg og bestill så mye du vil neste år. Men det er alltid et godt råd å ha en god reiseforsikring. 

Her er jeg veldig enig. En god reiseforsikring er gull og ett absolutt must 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg tror det er helt motsatt. Siste to ukene har 5 stukket jeg kjenner fått påvist antistoffer. 3 av dem visste ikke at de hadde vært syke, de andre mistenker at de hadde det i januar. Med tanke på hvor mange jeg kjenner som var utrolig syke rundt januar/februar, tror jeg langt flere har hatt korona enn vi vet om. 

Derfor, drøm og planlegg og bestill så mye du vil neste år. Men det er alltid et godt råd å ha en god reiseforsikring. 

KAn man ta denne blodprøven hos fastlegen? Mistenker at jeg selv har hatt det i januar/ februartider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, KellyTaylor skrev:

KAn man ta denne blodprøven hos fastlegen? Mistenker at jeg selv har hatt det i januar/ februartider.

Ja, det kan du, men de jeg kjenner har vært hos aleris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Optatium skrev:

Ja, det kan du, men de jeg kjenner har vært hos aleris. 

Vet du hvor mye de har betalt for den?

Anonymkode: a8433...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Optatium skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg tror det er helt motsatt. Siste to ukene har 5 stukket jeg kjenner fått påvist antistoffer. 3 av dem visste ikke at de hadde vært syke, de andre mistenker at de hadde det i januar. Med tanke på hvor mange jeg kjenner som var utrolig syke rundt januar/februar, tror jeg langt flere har hatt korona enn vi vet om. 

Derfor, drøm og planlegg og bestill så mye du vil neste år. Men det er alltid et godt råd å ha en god reiseforsikring. 

Dette er jo en liten avsporing, men det du sier, er interessant i lys av dette: https://www.nrk.no/norge/susann-michaelsen-kan-ha-blitt-koronasmittet-i-januar-1.15100141

Husker vi omtalte vinterens influensa som spesielt kraftig. Hva om det var en tidlig variant av covid-19? Interessant hvis alle de som fikk diagnosen influensa høst/vinter 2019/2020 ble testet for antistoffer.

Denne teorien forutsetter at man ikke faktisk testes for å bekrefte influensa. Gjør man det, eller stilles diagnosen klinisk med utgangspunkt i symptomer?

Anonymkode: f7e6e...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hvor mye de har betalt for den?

Anonymkode: a8433...139

850kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo en liten avsporing, men det du sier, er interessant i lys av dette: https://www.nrk.no/norge/susann-michaelsen-kan-ha-blitt-koronasmittet-i-januar-1.15100141

Husker vi omtalte vinterens influensa som spesielt kraftig. Hva om det var en tidlig variant av covid-19? Interessant hvis alle de som fikk diagnosen influensa høst/vinter 2019/2020 ble testet for antistoffer.

Denne teorien forutsetter at man ikke faktisk testes for å bekrefte influensa. Gjør man det, eller stilles diagnosen klinisk med utgangspunkt i symptomer?

Anonymkode: f7e6e...f7a

Jeg vet faktisk ikke, men jeg syns det er interessant. Jeg har en personlig teori om at vår andre bølge var i mars/april, men vi får vente og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KellyTaylor skrev:

KAn man ta denne blodprøven hos fastlegen? Mistenker at jeg selv har hatt det i januar/ februartider.

Jeg har svart på alle undersøkelser fra FHI og fikk tilbud om å ta antistofftest tidlig i juli, men var dessverre ikke hjemme på oppsatt tid. Får jeg tilbud igjen så sier jeg ja. Var på Ullevål, tror du kan ta kontakt med fastlegen så kan du sikkert få henvisning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Jeg har svart på alle undersøkelser fra FHI og fikk tilbud om å ta antistofftest tidlig i juli, men var dessverre ikke hjemme på oppsatt tid. Får jeg tilbud igjen så sier jeg ja. Var på Ullevål, tror du kan ta kontakt med fastlegen så kan du sikkert få henvisning. 

Jeg også er med i denne undersøkelsen men ikke fått noe tilbud så vidt jeg kan se :) Så får ta kontakt med fastlegen over ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...