Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #26 Skrevet 24. juli 2020 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg personlig synes de SPESIELT vg er ekstreme til og få Corona er farlig enn det er, men er enig at man bør holde seg i norge i år. Men synes dere mediaene overdriver en del? Anonymkode: ca63d...e3f Det er du som overdriver, du trenger ikke sette kongelig forbokstav på begge ledd av ordet. Anonymkode: 13f10...1c5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #27 Skrevet 24. juli 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei er jeg aboslutt ikke. Er alltid slike svar som kommer hvis man har andre meninger enn de fleste her inne.. Anonymkode: ca63d...e3f «Har andre meninger». Ja, det spørs om man bør være forberedt på litt motbør når man velger å mene ting basert på egen tro fremfor vitenskap. 🤦🏻♀️ Anonymkode: 24454...4c0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2020 #28 Skrevet 24. juli 2020 På 23.7.2020 den 19.24, Anonym bruker skrev: oi da ser de fleste her forskjellig fra meg og min familie, vi synes de overdriver fælt Anonymkode: ca63d...e3f Det er fordi du er mindre intelligent Anonymkode: 6cf66...c82
Gjest Skrevet 24. juli 2020 #29 Skrevet 24. juli 2020 På 23.7.2020 den 19.24, Anonym bruker skrev: oi da ser de fleste her forskjellig fra meg og min familie, vi synes de overdriver fælt Anonymkode: ca63d...e3f Kan ikke du og din familie erstatte han der Nakstad da? Ring Folkehelseinstituttet og si at du er klar med nye karanteneregler, vaskeråd og reiseråd! Du og familien årner opp, det er vel hipp som happ hvem som kommer med retningslinjer her. Trenger man virkelig være virolog? Sunt folkevett bør holde.
Annanym Skrevet 24. juli 2020 #30 Skrevet 24. juli 2020 I kveld, i forhold til SAS-flyet som prøver å lande før midnatt, så syns jeg det. Ellers mener jeg de har vært gode til å få frem fakta. Der syns jeg NRK og VG har vært best.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #31 Skrevet 25. juli 2020 13 hours ago, Anonym bruker said: Det er fordi du er mindre intelligent Anonymkode: 6cf66...c82 ler, dette trekket frem hver gang noen har andre meninger enn de fleste. Anonymkode: ca63d...e3f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #32 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: ler, dette trekket frem hver gang noen har andre meninger enn de fleste. Anonymkode: ca63d...e3f Nei BW. Det trekkes frem når du kommer med tåpelige meninger Anonymkode: 6cf66...c82
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #33 Skrevet 25. juli 2020 Jeg synes det er fryktelig overdrevet alt som formidles av media. De leter desperat etter noe å skremme folk med. Smittetall i Brasil feks. Hva så? Tenk om VG hadde som hovedsak antall smittede av influensa/forkjølelse til enhver tid over hele jordkloden. Corona er tross alt en veldig lite farlig sykdom for de aller fleste. Som vanlig latterliggjøres de som ikke lar seg skremme. Samme som med klimatvilere. Mobbing er venstrevridd medias metode. Er du ikke enig må du framstilles som en idiot. Anonymkode: a0d45...8d8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #34 Skrevet 25. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du ikke enig må du framstilles som en idiot. Anonymkode: a0d45...8d8 Ingen andre enn du selv som fremstiller deg på den måten hvis du går ut og sier at Korona ikke er farlig. Bus driver Jason Hargrove spoke to the people of Detroit on video March 21, trying to get them to take the coronavirus pandemic seriously. He was upset that a woman had taken no measures to cover her coughing when she was on his bus. "For us to get through this and get over this, y'all need to take this seriously," he said with an expletive thrown in. ... There's folks dying out here." Four days later Hargrove, 50, got sick. He died Wednesday night. https://edition.cnn.com/2020/04/03/us/detroit-bus-driver-dies-coronavirus-trnd/index.html Anonymkode: c25ee...545
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #35 Skrevet 25. juli 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er fryktelig overdrevet alt som formidles av media. De leter desperat etter noe å skremme folk med. Smittetall i Brasil feks. Hva så? Tenk om VG hadde som hovedsak antall smittede av influensa/forkjølelse til enhver tid over hele jordkloden. Corona er tross alt en veldig lite farlig sykdom for de aller fleste. Som vanlig latterliggjøres de som ikke lar seg skremme. Samme som med klimatvilere. Mobbing er venstrevridd medias metode. Er du ikke enig må du framstilles som en idiot. Anonymkode: a0d45...8d8 Hvordan kan man fremdeles sammenligne corona med influensa? Anonymkode: ab429...37a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2020 #36 Skrevet 25. juli 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er fryktelig overdrevet alt som formidles av media. De leter desperat etter noe å skremme folk med. Smittetall i Brasil feks. Hva så? Tenk om VG hadde som hovedsak antall smittede av influensa/forkjølelse til enhver tid over hele jordkloden. Corona er tross alt en veldig lite farlig sykdom for de aller fleste. Som vanlig latterliggjøres de som ikke lar seg skremme. Samme som med klimatvilere. Mobbing er venstrevridd medias metode. Er du ikke enig må du framstilles som en idiot. Anonymkode: a0d45...8d8 https://www.google.dk/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/lungene-forandret-til-det-ugjenkjennelige/72576988/amp Anonymkode: 6cf66...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå