Gå til innhold

Reker i bilen til eksen 🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. Du må ta medisinen din for paranoia. Seriøst!

Anonymkode: 5a951...acf

Ikke paranoia. Jeg vet om et tilfelle hvor ei gjorde noe lignende mot en eks. Hun betrodde seg til sin nærmeste venninne som hun stolte på ikke ville si noe videre. Men historien var for "god" til at venninnen greide å holde kjeft, så hun fortalte det til sin samboer. Som igjen fortalte det til sin kompis... og plutselig så stod hun med en anmeldelse for skadeverk og ble sett på som den gale dama i forholdet, noe hun ikke hadde vært. Han fikk all sympati videre, også av barna som tidligere hadde vært på mors side. Fordi det var utrolig lett å manipulere både omgivelsene og barna når det ble bevist hva mor hadde vært "gal" nok til å gjøre. Psykopatene sørger som regel for at det ikke finnes bevis mot dem, så å gi dem bevis mot deg selv, bare det å risikere det, det er det dummeste man gjør!

Så jeg har skrevet det jeg har skrevet av omtanke for HI og ikke minst for hennes barn. Hun vil få det verre om dette blir oppdaget. Det er en bagatell i forhold til at hennes barn vil få det mye verre om hun blir oppdaget og straffedømt for en slik handling.

Jeg har full sympati med HIs ønske om å gjøre dette, og kan godt forstå hennes behov for hevn også. Men det er stor forskjell på å fantasere om det og å faktisk gjøre det og sette seg selv og barna i en potensielt veldig sårbar situasjon. Ikke smart.

Anonymkode: f83df...f3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eksmannen min er utad verdens hyggeligste og oppmerksomme person, mens vi som har bodd med han vet at han er humørsyk og aggressiv og samarbeidet har vært en kamp hvor jeg har svelgt kameler mothårs for å gjøre bruddet best mulig for barna. 

Han bedriver psykisk terror på en så subtil måte at selv mine foreldre ikke tror helt på meg om alt han får seg til. 

Så... for ca en mnd siden parkerte han i hagen her mens han tok med barna på en fjelltur. Jeg hadde rekeskall i fryseren i påvente av at matavfallet skulle hentes og hentet tre reker/hoder som jeg gjemte godt under setene. Og nå er helvete løs. Bilen stinker og hverken bilrens eller lufting hjelper. Man klarer ikke sitte i bilen uten vinduene på vidt gap og det går visst mot kondemnasjon av hele bilen. 

Jeg har fjernet rekene, men lukta har visst satt seg helt fast. Jeg burde ha dårlig samvittighet, men innerst inne fryder jeg meg over at han for en gang skyld ikke klarer å sno seg unna ubehagelighetene. 

Samarbeidet om barna har blitt bedre også, han har nok ikke overskudd til å pønske ut måter å straffe meg på (at det har gått ut over barna evner han ikke å se, tror jeg). 

Såh, hvor grusom er jeg? På en skala fra 1-10?

Anonymkode: f5bf5...bc8

Jeg har levd med en sånn, du har min fulle støtte! 🙌🏼😂

Anonymkode: 2b7f5...ed7

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herregud, dette er noe jeg så gjerne skulle hatt vagina nok til å gjøre mot en fisefin og på grensen til psykopat av en kollega 😂😂😂 Hun tråkker så til de grader over alle grenser og hulker i gråt hvis noen konfronterer eller setter grenser for sin egen del. I stedet for å bruke dagen på å gjøre jobben sin, går det timesvis til å manipulere andre og stadig komme med små drypp som kan få den mest erfarne og dyktige kollega til å tvile på seg selv. 

Det får blir med tanken, men tråden din var nok til at jeg dro på smilebåndet i kveld og drømte meg litt bort. 

Anonymkode: 5992f...b55

«Hatt vagina nok»! 🙌🏼😂

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er litt gøy. 
Jeg har en psykopatnabo. Jeg kastet bøttevis med brunsnegler inn i kjøkkenhagen hennes i 14 dager mens hun var på ferie. Satt i hagen og koste meg med vin da hun kom hjem. Herregud det var leven. 😂😂😂 Fortalte det her inne. Fikk så hatten passet kan du si. Gikk ikke videre inn på meg. 😊

Anonymkode: 5a951...acf

God ide 👍

Anonymkode: efdb2...0fc

Skrevet

Kult. Kunne gjerne gjort det samme. Kanskje jeg kan finne en mulighet til det.... Haha. Skrev et innlegg her om dagen ang bitterhet overfor eksen. Kanskje dette kunne hjulpet meg? 😂

Anonymkode: b734a...863

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tar jeg helt med ro. Han kommer aldri til å finne det ut. Beklager, men krisemaksimering orker jeg ikke 😂

hi

Hvis han googler "hvordan fjerne rekelukt i bil" så kommer jo innlegget ditt opp altså, dette er en offentlig åpen nettside. 

Anonymkode: 7949e...396

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han googler "hvordan fjerne rekelukt i bil" så kommer jo innlegget ditt opp altså, dette er en offentlig åpen nettside. 

Og da finner han en tråd om en anonym bruker som har lagt reker i eksens bil. På hvilken måte skal han kunne vite at hans eks har gjort dette med hans bil? Denne tråden gjør jo ikke hi identifiserbar på noen måte. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke paranoia. Jeg vet om et tilfelle hvor ei gjorde noe lignende mot en eks. Hun betrodde seg til sin nærmeste venninne som hun stolte på ikke ville si noe videre. Men historien var for "god" til at venninnen greide å holde kjeft, så hun fortalte det til sin samboer. Som igjen fortalte det til sin kompis... og plutselig så stod hun med en anmeldelse for skadeverk og ble sett på som den gale dama i forholdet, noe hun ikke hadde vært. Han fikk all sympati videre, også av barna som tidligere hadde vært på mors side. Fordi det var utrolig lett å manipulere både omgivelsene og barna når det ble bevist hva mor hadde vært "gal" nok til å gjøre. Psykopatene sørger som regel for at det ikke finnes bevis mot dem, så å gi dem bevis mot deg selv, bare det å risikere det, det er det dummeste man gjør!

Så jeg har skrevet det jeg har skrevet av omtanke for HI og ikke minst for hennes barn. Hun vil få det verre om dette blir oppdaget. Det er en bagatell i forhold til at hennes barn vil få det mye verre om hun blir oppdaget og straffedømt for en slik handling.

Jeg har full sympati med HIs ønske om å gjøre dette, og kan godt forstå hennes behov for hevn også. Men det er stor forskjell på å fantasere om det og å faktisk gjøre det og sette seg selv og barna i en potensielt veldig sårbar situasjon. Ikke smart.

Anonymkode: f83df...f3e

Så heldig, du, at du har en så lik historie å underbygge paranoiaen din med. Men pust med magen og slapp av, han finner det aldri ut. 

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har han ikke googlet det før, så gjør han neppe det nå. 

Hi

Skrevet (endret)
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eksmannen min er utad verdens hyggeligste og oppmerksomme person, mens vi som har bodd med han vet at han er humørsyk og aggressiv og samarbeidet har vært en kamp hvor jeg har svelgt kameler mothårs for å gjøre bruddet best mulig for barna. 

Han bedriver psykisk terror på en så subtil måte at selv mine foreldre ikke tror helt på meg om alt han får seg til. 

Så... for ca en mnd siden parkerte han i hagen her mens han tok med barna på en fjelltur. Jeg hadde rekeskall i fryseren i påvente av at matavfallet skulle hentes og hentet tre reker/hoder som jeg gjemte godt under setene. Og nå er helvete løs. Bilen stinker og hverken bilrens eller lufting hjelper. Man klarer ikke sitte i bilen uten vinduene på vidt gap og det går visst mot kondemnasjon av hele bilen. 

Jeg har fjernet rekene, men lukta har visst satt seg helt fast. Jeg burde ha dårlig samvittighet, men innerst inne fryder jeg meg over at han for en gang skyld ikke klarer å sno seg unna ubehagelighetene. 

Samarbeidet om barna har blitt bedre også, han har nok ikke overskudd til å pønske ut måter å straffe meg på (at det har gått ut over barna evner han ikke å se, tror jeg). 

Såh, hvor grusom er jeg? På en skala fra 1-10?

Grusom vet jeg ikke, men bitter og barnslig er du i alle fall!

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet
8 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Grusom vet jeg ikke, men bitter og barnslig er du i alle fall!

Og det innrømmer jeg glatt! Bitter etter år brukt på å tilfredsstille og sno seg unna denne mannens vrede. Samlivsbruddet gjorde ikke livet enklere, men jeg fikk i hvert fall barna bort fra han i perioder. Nå når han slipper å stille opp på daglig basis er han en ok far, så lenge jeg klarer å avlede og tar mot all dritten. Men barna er så store nå at de begynner å skjønne at det er enda mer bak bruddet enn de vet. 

Barnslig er jeg også, på mange måter, og jeg fryder meg i det stille over å ha funnet en ufarlig, men svært effektiv måte å ta bittelitt igjen på. 

Hi

Skrevet

Du har fått meg til å begynne å spekulere på hvordan jeg kan gjøre noe lignende mot min eks 😄🤔

Skrevet

Måtte Forøvrig Google «hvordan fjerne rekelukt fra bil» for moroskyld. Denne tråden kom i hvertfall IKKE opp. Så vet dere det. 

Skrevet
5 timer siden, Pashla skrev:

Vandrehistorie. Men morsom! 

Ja, det var derfra jeg fikk ideen.

hi

Skrevet

👏👏👏

Anonymkode: e5ae5...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...