Gå til innhold

Reker i bilen til eksen 🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksmannen min er utad verdens hyggeligste og oppmerksomme person, mens vi som har bodd med han vet at han er humørsyk og aggressiv og samarbeidet har vært en kamp hvor jeg har svelgt kameler mothårs for å gjøre bruddet best mulig for barna. 

Han bedriver psykisk terror på en så subtil måte at selv mine foreldre ikke tror helt på meg om alt han får seg til. 

Så... for ca en mnd siden parkerte han i hagen her mens han tok med barna på en fjelltur. Jeg hadde rekeskall i fryseren i påvente av at matavfallet skulle hentes og hentet tre reker/hoder som jeg gjemte godt under setene. Og nå er helvete løs. Bilen stinker og hverken bilrens eller lufting hjelper. Man klarer ikke sitte i bilen uten vinduene på vidt gap og det går visst mot kondemnasjon av hele bilen. 

Jeg har fjernet rekene, men lukta har visst satt seg helt fast. Jeg burde ha dårlig samvittighet, men innerst inne fryder jeg meg over at han for en gang skyld ikke klarer å sno seg unna ubehagelighetene. 

Samarbeidet om barna har blitt bedre også, han har nok ikke overskudd til å pønske ut måter å straffe meg på (at det har gått ut over barna evner han ikke å se, tror jeg). 

Såh, hvor grusom er jeg? På en skala fra 1-10?

Anonymkode: f5bf5...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10. Dette er faktisk noe du skulle blitt erstatningspliktig for. Hadde noen gjort dette mot meg hadde jeg glatt anmeldt det. 

Anonymkode: 7949e...396

Skrevet

Grusom er du ikke. Men du har jo på sett og vis valgt å synke ned på hans nivå.

Og om han leser denne tråden forstår han jo hvem som står bak. Så smart å skrive her er det ikke. Jeg ville tryglet moderator om å slette tråden, om jeg var deg.

Anonymkode: f83df...f3e

Skrevet

Haha!! 
Nå lo jeg godt. Jeg har lest på forumet her i mange år uten å skrive noe. 
Dette fikk meg til å opprette bruker og svare.

Å svelge kameler mothårs og slik du beskriver han det kjenner jeg så igjen egen situasjon med min eks. 
Ja, det er fælt. Men veldig forståelig.
Den pausen du får nå ved at han ikke orker å plage deg er deg vel unt. 

Fryd deg med det I stillhet og nyt hevnen. Så er du ferdig med det og tåler noen flere kameler... 

Anonymkode: 037da...384

Skrevet

Du er barnslig og teit, og synker ned på hans nivå. Hvis han finner ut hva du har gjort blir nok ikke samarbeidet enklere og forhåpentligvis må du erstatte utgiftene han vil få pga dette. 

Anonymkode: 20473...8ec

Skrevet

Stakkars barn som har ingen voksne rollemodeller 

Anonymkode: a6a0f...ec9

Skrevet

Du får inderlig håpe at han ikke finner ut at det er deg, for da kan det koste deg dyrt

Anonymkode: fdc8b...9fe

Skrevet

Haha! Helt genialt! Fikk meg til å tenke på den historien om reker inni gardinstengene.

Anonymkode: 58ff9...676

Skrevet

Høres ut som om han fortjente det😉

Anonymkode: 3838f...018

Skrevet

Du har ødelagt bilen hans med vilje, gjort hærverk for i størrelsesorden kanskje 100.000. Jeg håper faktisk han finner ut at det er deg så du må betale det det koster å få fjernet lukten elmer ny bil.

Anonymkode: c8bd0...fa1

Skrevet

Synes det er litt gøy. 
Jeg har en psykopatnabo. Jeg kastet bøttevis med brunsnegler inn i kjøkkenhagen hennes i 14 dager mens hun var på ferie. Satt i hagen og koste meg med vin da hun kom hjem. Herregud det var leven. 😂😂😂 Fortalte det her inne. Fikk så hatten passet kan du si. Gikk ikke videre inn på meg. 😊

Anonymkode: 5a951...acf

Skrevet

Som sagt, HI - du bør virkelig trygle moderator om velvilje til å slette denne tråden.

Du kan straffes ganske hardt med bot/fengsel for slikt skadeverk på annen manns eiendom, og verre siden det er med forsett og om bilen må kondemneres.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er litt gøy. 
Jeg har en psykopatnabo. Jeg kastet bøttevis med brunsnegler inn i kjøkkenhagen hennes i 14 dager mens hun var på ferie. Satt i hagen og koste meg med vin da hun kom hjem. Herregud det var leven. 😂😂😂 Fortalte det her inne. Fikk så hatten passet kan du si. Gikk ikke videre inn på meg. 😊

Det er i en litt annen kategori det hi gjorde

Skrevet

Altså hva slags bil er det snakk om? Og dekker forsikringselskapet det? For dette er jo også din økonomi. 

Anonymkode: ae680...e5b

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er i en litt annen kategori det hi gjorde

Egentlig ikke annet enn at det økonomiske tapet kanskje ikke var så stort. På den andre siden er det å spre brunsnegler miljøkriminalitet så det kan nesten gå opp i opp.

Det eneste morsomme er å kalle offeret psykopat. Det ville jeg heller tro var gjerningspersonen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Helt genialt! Fikk meg til å tenke på den historien om reker inni gardinstengene.

Anonymkode: 58ff9...676

Det er nok der jeg fikk ideen fra🙈

Ellers er det jo null sjans for at han finner tråden her inne, han henger ikke på foreldreforum. 

Uansett er jo beviset fjernet og han kan aldri bevise noe. 

Penger har han nok av, så det plager meg ikke og bilen er gammel og klar for skraphaugen for lenge siden. Han er i tillegg til alt gjerrig, så kanskje dette er sparket han trenger for å få kjøpt seg ny bil😂

Jeg klarer faktisk ikke å ha dårlig samvittighet. Jeg har tålt SÅ mye gjennom årene. Payback smaker faktisk godt. 

Hi

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok der jeg fikk ideen fra🙈

Ellers er det jo null sjans for at han finner tråden her inne, han henger ikke på foreldreforum. 

Uansett er jo beviset fjernet og han kan aldri bevise noe. 

Penger har han nok av, så det plager meg ikke og bilen er gammel og klar for skraphaugen for lenge siden. Han er i tillegg til alt gjerrig, så kanskje dette er sparket han trenger for å få kjøpt seg ny bil😂

Jeg klarer faktisk ikke å ha dårlig samvittighet. Jeg har tålt SÅ mye gjennom årene. Payback smaker faktisk godt. 

Hi

Han trenger jo ikke gjøre annet enn å ta et enkelt googlesøk på temaet. Eller så har han sikkert fortalt en kompis, en søster, en venninne, en ny dame, kompiser forteller til kona at han har fått rekelukt i bilen... mulighetene er mange for at han finner det ut.

Vil det gagne dine barn om du blir dømt til fengsel? Eller må betale en stor bot du kanskje ikke har råd til?

Nettopp fordi han er så vanskelig å avsløre på måten han behandler deg dårlig gjør jo at det er viktig for deg å ikke synke ned på hans nivå. Og spesielt ikke gi ham ammunisjon som, hvis det kommer ut, han kan bruke for å gi inntrykk av at det er du som har problemer, at det er du som har vært den vanskelige i alle år, at det er du som har en oppførsel som går utover barna. Det er mildt sagt lite smart av deg, og det kan slå kraftig tilbake på deg. Men det er jo ditt valg.

Skrevet

👏👏👏

Anonymkode: f6dc6...aa7

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han trenger jo ikke gjøre annet enn å ta et enkelt googlesøk på temaet. Eller så har han sikkert fortalt en kompis, en søster, en venninne, en ny dame, kompiser forteller til kona at han har fått rekelukt i bilen... mulighetene er mange for at han finner det ut.

Vil det gagne dine barn om du blir dømt til fengsel? Eller må betale en stor bot du kanskje ikke har råd til?

Nettopp fordi han er så vanskelig å avsløre på måten han behandler deg dårlig gjør jo at det er viktig for deg å ikke synke ned på hans nivå. Og spesielt ikke gi ham ammunisjon som, hvis det kommer ut, han kan bruke for å gi inntrykk av at det er du som har problemer, at det er du som har vært den vanskelige i alle år, at det er du som har en oppførsel som går utover barna. Det er mildt sagt lite smart av deg, og det kan slå kraftig tilbake på deg. Men det er jo ditt valg.

Det tar jeg helt med ro. Han kommer aldri til å finne det ut. Beklager, men krisemaksimering orker jeg ikke 😂

hi

Skrevet

Dette var helt innafor. Null stress. Bra han også kan kjenne på litt stress i hverdagen. 

Anonymkode: 1de57...e2c

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud. Du må ta medisinen din for paranoia. Seriøst!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du har ødelagt bilen hans med vilje, gjort hærverk for i størrelsesorden kanskje 100.000. Jeg håper faktisk han finner ut at det er deg så du må betale det det koster å få fjernet lukten elmer ny bil.

Og alle årene han har terrorisert HI, hva slags erstatningssum setter du på det? Jeg applauderer ikke Hi sitt påfunn, men det er ikke bare materielle ting som har verdi. Hun har fått år av livet sitt ødelagt av verre ting enn rekelukt, og han er visst ikke ferdig enda. Hva burde han betale?

Skrevet

Å herregud, dette er noe jeg så gjerne skulle hatt vagina nok til å gjøre mot en fisefin og på grensen til psykopat av en kollega 😂😂😂 Hun tråkker så til de grader over alle grenser og hulker i gråt hvis noen konfronterer eller setter grenser for sin egen del. I stedet for å bruke dagen på å gjøre jobben sin, går det timesvis til å manipulere andre og stadig komme med små drypp som kan få den mest erfarne og dyktige kollega til å tvile på seg selv. 

Det får blir med tanken, men tråden din var nok til at jeg dro på smilebåndet i kveld og drømte meg litt bort. 

Anonymkode: 5992f...b55

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars barn som har ingen voksne rollemodeller 

Anonymkode: a6a0f...ec9

Jeg tror faktisk at barna hadde applaudert handlingen, men de får selvsagt aldri vite det, de heller. De er ofte irriterte på meg fordi de mener at jeg ikke står opp for meg selv, de vet heller ikke helt omfanget av manipuleringen hans. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...