Gå til innhold

Teori: alle som reiser til utlandet nå er


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er steder med lite smitte, men tror du virkelig at flertallet an Norske sydenturister har så god kontroll på spansk geografi at de holder orden på hvilke regioner de er i og hvor de ikke kan dra? Det tror ikke jeg. Det vil bestandig være noen områder som er hardere rammet enn andre. På et nivå må grensen settes. Hvis ikke kommer vi til å få en kraftig oppblomstring her hjemme.

Anonymkode: 33e96...6ac

Kanariøyene og Balearene er de mest populære blant nordmenn, da. 
Men ellers er du ikke så mye bedre selv heller, enn «flertallet av norske sydenturister». Du svarer i er en tråd som handler om «utlandet». Og snakker selv som om alle utland er like...

Anonymkode: 131d2...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanariøyene og Balearene er de mest populære blant nordmenn, da. 
Men ellers er du ikke så mye bedre selv heller, enn «flertallet av norske sydenturister». Du svarer i er en tråd som handler om «utlandet». Og snakker selv som om alle utland er like...

Anonymkode: 131d2...bac

Gjør jeg det? Jeg svsrte på et innlegg der det kom en påstand om at vi like godt kunne bli smittet hjemme som i Spania. Jeg har ikke ment at alle utland er like, selv om jeg mener vi bør begrense reising til det som er strengt nødvendig for å holde smitten nede.

Anonymkode: 33e96...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør jeg det? Jeg svsrte på et innlegg der det kom en påstand om at vi like godt kunne bli smittet hjemme som i Spania. Jeg har ikke ment at alle utland er like, selv om jeg mener vi bør begrense reising til det som er strengt nødvendig for å holde smitten nede.

Anonymkode: 33e96...6ac

...og EKSAKT det er jo det som er skjedd de siste 6 månedene. Nå er det ikke nødvendig å begrense like hardt mer.

Anonymkode: 131d2...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

...og EKSAKT det er jo det som er skjedd de siste 6 månedene. Nå er det ikke nødvendig å begrense like hardt mer.

Anonymkode: 131d2...bac

Nei. Det er jo derfor det er sluppet opp litt. Jeg synes de har sluppet opp litt for mye, men det er i hvertfall bra hvis myndighetene følger med og raskt stenger ned for reiser til land der det blusser opp igjen.

Anonymkode: 33e96...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør jeg det? Jeg svsrte på et innlegg der det kom en påstand om at vi like godt kunne bli smittet hjemme som i Spania. Jeg har ikke ment at alle utland er like, selv om jeg mener vi bør begrense reising til det som er strengt nødvendig for å holde smitten nede.

Anonymkode: 33e96...6ac

Nei, jeg sa ikke noe om at vi like godt kunne bli smittet her hjemme som i Spania,- jeg sa imot en påstand om at "i Spania eksploderer" smitten,- mens det i sannheten er to regioner som er rammet,- og det kan se ut til at de greier å holde den innenfor disse også. Ellers er det minimal økning av smitte,- og de fleste andre steder har man funnet smittekilde og klart og stoppe videre smitte. Nevnte ingenting om at det er tryggere her eller der! Det har ikke jeg nok kunnskap til å si noe om. Det spørs jo litt på klimaet viruset trives best i også. Hvor overlever det lengst på overflater og i lufta bl.a.... Sammen med mange andre faktorer som "kryssimmunitet" i befolkning grunnet tidligere forkjølelse, anitibiotikaresistens som kan gjøre folk generelt mer mottakelig for smitte og evt sykere om man blir smittet,- samt om vaksinasjonsprogram til barn kan ha en beskyttende effekt,-osv osv.....

Anonymkode: 0f09e...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg sa ikke noe om at vi like godt kunne bli smittet her hjemme som i Spania,- jeg sa imot en påstand om at "i Spania eksploderer" smitten,- mens det i sannheten er to regioner som er rammet,- og det kan se ut til at de greier å holde den innenfor disse også. Ellers er det minimal økning av smitte,- og de fleste andre steder har man funnet smittekilde og klart og stoppe videre smitte. Nevnte ingenting om at det er tryggere her eller der! Det har ikke jeg nok kunnskap til å si noe om. Det spørs jo litt på klimaet viruset trives best i også. Hvor overlever det lengst på overflater og i lufta bl.a.... Sammen med mange andre faktorer som "kryssimmunitet" i befolkning grunnet tidligere forkjølelse, anitibiotikaresistens som kan gjøre folk generelt mer mottakelig for smitte og evt sykere om man blir smittet,- samt om vaksinasjonsprogram til barn kan ha en beskyttende effekt,-osv osv.....

Anonymkode: 0f09e...fe8

Utgangspunktet for mine svar var ikke skrevet av deg. Det var dette:

Det får du heller bare synes... Er mye bedre smittevern i for eksempel spania, Du kan like godt bli smittet her, her lever de fleste vanlig igjen

Anonymkode: 1885f...407

Anonymkode: 33e96...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...